2014-09-20, 00:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ibutu
Någon som kan länka lite nyttig läsning man kan gå igenom? Har gymmat duktigt ordentligt i några månader nu, och är sugen på att testa lite olagliga preparat under deffen till våren för att boosta resultaten

Läs på i några månader och återkom när snön är borta.
Citera
2014-09-20, 01:01
Medlem
ibutus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
Läs på i några månader och återkom när snön är borta.
Det är precis vad jag tänkte... Det var därför jag efterfrågade läsnyttiga länkar?
Citera
2014-09-20, 01:06
Bannlyst
Citat:
Det är precis vad jag tänkte... Det var därför jag efterfrågade läsnyttiga länkar?
sticky
Citera
2014-09-20, 01:17
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:

Har du länksamlingen med all info du kan behöva (FB) LÄS DENNA TRÅDEN FÖRST! Riktlinjer + Länksamling

Läs igenom den noga. Allt du undrar finns besvarat där. Har du bara tränat några månader och är under 25 råder jag dig att vänta med att bruka AAS. Du har mycket att hämta som ren.

Citat:
Ursprungligen postat av flashbackareee
sticky

Vadå sticky? Vad fan säger sticky honom? Antingen länkar du honom rätt eller avstår från att skriva oneliners utan substans. Din dumma åsna!

/ Leif
Citera
2014-09-20, 01:34
Medlem
ibutus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Har du länksamlingen med all info du kan behöva (FB) LÄS DENNA TRÅDEN FÖRST! Riktlinjer + Länksamling

Läs igenom den noga. Allt du undrar finns besvarat där. Har du bara tränat några månader och är under 25 råder jag dig att vänta med att bruka AAS. Du har mycket att hämta som ren.

Vadå sticky? Vad fan säger sticky honom? Antingen länkar du honom rätt eller avstår från att skriva oneliners utan substans. Din dumma åsna!

/ Leif
Bra svar! Jag tackar så hjärtligt!
Citera
2014-09-21, 01:10
Medlem
När man Tar AAS och går över kroppens naturliga max, kommer man alltid återgå till sitt naturliga max oavsett om det tar 1 år eller 20 år när man sedan blir ren?

Mvh
Citera
2014-09-21, 01:51
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hero.
När man Tar AAS och går över kroppens naturliga max, kommer man alltid återgå till sitt naturliga max oavsett om det tar 1 år eller 20 år när man sedan blir ren?

Mvh

Hur långt är ett snöre?

Ingen kan ge dig ett korrekt svar på den frågan. Det är helt och hållet individuellt. Vi är alla olika. Somliga återhämtar sig relativt snabbt, för andra tar det längre tid. Det är därför väldigt viktigt att man är medveten om vad man ger sig in på. Det finns dom som aldrig riktigt återhämtar sig, utan behöver hjälp från sjukvården, div mediciner för att fungera normalt, nya organ etc.

/ Leif
Citera
2014-09-21, 11:10
Medlem
Blanda inte i en vial, blanda i sprutan inför varje stick!
Citera
2014-09-21, 14:45
Medlem
speedygonsalezs avatar
kolla batchen på diamond så det inte är den giftiga skiten, jobbigt o skada sig, bara slänga isf eller ge till nån som tål :P
Citera
2014-09-21, 15:41
Medlem
Oj, men om jag inte läste fel så är detta en nybörjartråd där nybörjare frågar om nybörjargrejer?
rätta mig om jag är fel på det
Citera
2014-09-21, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Azeus
Oj, men om jag inte läste fel så är detta en nybörjartråd där nybörjare frågar om nybörjargrejer?
rätta mig om jag är fel på det
Du har rätt, men även en nybörjare ska ha vissa saker klart för sig när man känner sig (eller åtminstone tror känner sig) mentalt redo för att debutera med steroider. Och om du på egen hand inte ens kan svara på dina två frågor själv (speciellt den andra frågan) är du nog inte redo än. Hur länge har du verkligen funderat på att ta steroider? Hur länge har du läst på osv? Det kan inte varit länge... eller något alls, återigen med tanke på din andra fråga.

Om jag ändå ska hjälpa dig på den andra frågan... Du har inte tänkt tanken på att surfa runt lite här och se hur det går till alternativt mejla mannen och fråga?
Senast redigerad av Kalle 12345 2014-09-21 kl. 15:53.
Citera
2014-09-21, 16:29
Medlem
aKAYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azeus
Eftersom jag inte har ork eller lust att leta så frågar jag här och hoppas att nån kan komma med seriösa svar.

1. Ska inom snar framtid klicka hem 100 10 mg dbollar och vill gärna använda allt så det inte ligger o väntar på att bli hittade av far och mor, har läst om att 10/100 kan ta mycket skada på levern men andra säger det motsatta, ska jag bara köra på det eller finns det andra sätt att dela upp på ex 10/50 och sen 20/25 till??
2. finns det något sätt att ex beställa från galna mannen och betala med exempelvis brev? alltså skicka pengarna i brev?

Haha vilket jävla skämt. Det absolut bästa tipset jag har att ge dig min vän är att ägna lite tid åt studier av de preparat du tänkte stoppa i dig. AAS är inget du bör leka runt med utan koll, det kan sluta jävligt illa. Men framför allt så känns det som att din ovilja eller din avsaknad av ork att ta reda på fakta på egen hand dessutom tecknar om en gravt oseriös inställning till träning. Om du inte ens orkar kolla upp db-kur så kommer du garanterat inte orka sköta allt annat kring träningen för att du skall få ut bra resultat.
Ta dig en rejäl funderare på om det här verkligen är något du vill göra, eller om det inte bara är så att du inte orkar träna dig fram till ditt mål på naturell väg. Oavsett AAS eller ej så kommer du få betala med blod, svett och tårar om du vill komma någonvart.

För att svara på dina frågor;
1) 10mg db kommer inte göra ett skit för dig. (i princip) Din lever kommer att ta skada, hur mkt eller lite kan ingen svara på. Vissa klarar det bättre.
2) Jag skulle nog fråga galne mannen om han kan tänkas ta emot en sådan betalning, jag hade inte frågat f12.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in