Citat:
Ursprungligen postat av
rbbb
du kan få ont direkt efteråt, men de kmr smyga sig på och imorgon så känns de som du blivit sparkad av en häst mest troligt
kmr gå över så oroa dej inte över det

lycka till och grattis
har läst att man INTE ska massera efteråt, men gör nog inget men massera inte över där du just stuckit de är onödigt, stretcha istället före och sen låter du de bara va efter du stuckit.
Tack!
Jag masserade inte precis på sticksåret bara runt omkring lite i 30 sek typ haha, satt o svalade 24/7 för att se om de var oljesmak haha och nu har jag gått omkring i huset ett bra tag men lugnat ner mig en hel del. Känns lite udda men inget som gör ont.
Jag råka sticka ganska lågt ner men de ser inte lågt ner ut när jag sitter men när jag står ser jag lixom vart muskeln går bättre, kan de bli konsekvenser av att sticka för lågt ner i musklen ska sticka högre på tisdag. Kändes fan inte ett piss på riktigt, svårt att se om jag aspirerade bara men är säker på att jag gjorde de säkert för länge med haha, är de dåligt att aspiera mkt? Är de luft man aspirerar?
Det skummaste med sticket var att jag hade en jävla massa olja i pumpen tyckte jag men för att få bort luftbubblor tryckte jag ut lite och det rann lite på gröna nålen men inget på den blå men de stod 1,1ml och inga bubblor? Men baara 1ml olja i ampullen väl haha
mkt frågor o kladdig text sorry !