Citat:
Ursprungligen postat av
^Eaz
fyfan vad bitter jag blir.
Lirade en GR-runda igår med DH'n (lirade bara en eftersom jag var så djävulskt trött efter resandet i jobbet den här veckan).
Drar en Trial, får en 30 nyckel, klarar den enkelt, får en 32, 34,35 alla går skitenkelt (dog en gång pga klantighet på 34:an). Får en 37:a och tänker nice, slå mitt eget rekord om det fortsätter så här (klarat 36 som bäst).
Innan har alla bestått av trevliga mobs, visst, var en våning på 34:an som hade corrupted angels osv. Men fan en våning är inga problem, men densiteten var helt ok rakt igenom.
Hämtar en kall bira, tar på mig hörlurarna för att faktiskt lyssna på spelet istället för att se film osv när man spelar.
Första våningen: Corrupted Angels, Corruptors, Winged Assassins. En elitpack körde en trevlig kombo av Extra Health, Frozen, Jailer och något random som jag inte kommer ihåg.
Andra våningen: Herald of Pestilence, Mallet Lord, Rockwormsm Primordial Scavenger osv.
Tredje våningen (här tog min tid slut efter att ha dött lite för många gånger på de första två): Tillbaka till Corrupted Angels osv.
Lider med dig broder.
Jag sitter själv och svär allt för ofta.
Man dansar igenom de lägre nivåerna och när väl utmaningen börjar så får man antingen maps som är så stora så det tar 10min att bara ta sig från A till B utan mobs. (hade en sådan igår, kändes helt hopplöst) Eller så är det helt sjuka eliter. Räknade till 10/13 eliter på en våning igår som körde arcane + wallers/cold. Då är det inte ens kul.
Så det är absolut lite trist att man måste ha sån jäkla tur med GRifternas uppbyggnad för att klara högre levels.
Btw, har de sänkt dropraten nu för tiden?
Körde några grifter (24-25) + rifter på T6 tidigare och fick en leg-drop på var 3-4 rift.
Innan 2.1 haglade det ju legs på T6