Citat:
Ursprungligen postat av
spirdala
Bara jag som tycker det blivit fruktansvärt låg kvalitet på spelarna? Provade spela nu. Går inte att spela en rolig och bra tier x match. Folk fattar inte hur dom ska spela. Är 90 % wm1 nu för tiden.
Standarden har sjunkit något hemskt. Detta spel kommer gå i graven, mycket pga av att WG bryr sig 0 om botar. Som jag skrivit innan så är det väl så att till och med WG har egna botar på nätter för att folk ska få spela.
Vad annat hade man kunnat räkna med när det gäller ryssar som försöker sig på något
Äckliga människor
Japp, har sett ett stort inflöde av nya/dåliga spelare den senaste månaden, tyvärr rusar många upp till högre tiers innan de kan basala saker som weakspots, sidescraping, spotting systemet osv. Ett annat problem är ju att alla gratisspel är invaderade av östeuropéer, vilket gör att irritationen blir mycket större p.g.a språkförbistringen som skapas. Inte ovanligt med 10+ illröda i en tier X match.
Sitter nu på stabila 45% över de senaste 700 matcherna, helt jävla galet och säger någon att mm systemet är random så ljuger de, för det mesta är det otroligt stabilt faktiskt. Det finns inte en chans i helvete att man bara plötsligt börjar förlora så mycket.
Idag är det dock annorlunda, det räcker att jag signar upp så vinner jag, även med lag under 40% chans blir det totala överkörningar på ett par min. Ja, tills jag började köra premiums för att grinda krediter, då jävla går allt åt helvete...