Var kan man hitta vad någon gjort historiskt? Om jag vill kolla upp en spelare t.ex och vilka klaner han varit i osv? Är det bara noobmeter som visar sånt?
Fick precis ace mastery badge med tortoise, varför får jag alltid dom när jag lullar runt på kartan och inte bryr mig om vad dom andra i laget gör? orkade inte ens sikta så jag använde autoaim men kanonen är rätt träffsäker upp till några hundra meter.
Campinovka
29 skott
19 träffar
17 penetrationer
5872 skada, mer skada än andra och tredje bästa spelaren ihop
3274 skada från +300 meter
Fick precis ace mastery badge med tortoise, varför får jag alltid dom när jag lullar runt på kartan och inte bryr mig om vad dom andra i laget gör? orkade inte ens sikta så jag använde autoaim men kanonen är rätt träffsäker upp till några hundra meter.
Campinovka
29 skott
19 träffar
17 penetrationer
5872 skada, mer skada än andra och tredje bästa spelaren ihop
3274 skada från +300 meter
1328+66 xp (1991 + 99 med premiumkonto)
2656 xp med dagens dubbel(3984)
49.933 krediter inkomst
14.810 reparation
30.740 ammunition endast ap
4383 krediter vinst
High caliber
Ace mastery badge
8478 wn8
Tortoisen är stört bra på stora banor med långa anfallsavstånd, avskyr den dock på små stadsbanor.. dock jävligt rolig att spela om man lyckas hamna i ett bra flankläge, finns inte en chans att något överlever om man håller tracken. Men å andra sidan kör jag typ alla tanks som dem vore mediums just for the "lulz"
Tortoisen är stört bra på stora banor med långa anfallsavstånd, avskyr
Jo men känns lite löjligt att ha autoaim på en panther ~350meter bort som sicksackar, kör framåt och bakåt men ändå sätter skott efter skott efter skott, kanonen är grymt bra med 6.13s reload och dpm strax under 4000.