2014-09-17, 01:06
Medlem
Signalkabels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iduna
Knappast nån slump att Vd:n på MTG heter Karin Stjärne.

Hela media-Sverige är inavlat.

Hannas bror är gift med Karin, de är således svägerskor. Brodern (Jacob Stjärne) är "Projektledare / Account Director" på reklambyrån Åkestam Holst.

Hannas viktigaste första uppgift är enligt henne själv hur Public Service ska vidareutveckla möjligheterna att få in tv-licensen på nya sätt.
Citera
2014-09-17, 01:39
Medlem
Gdanzigsks avatar
Ännu en vit kvinna som "gillar olika". Inget nytt under solen.
Citera
2014-09-17, 07:48
Moderator
Strix m/94s avatar
I ett hav av kulturmarxister så måste så klart någon av dem få leka chef också. Det räckte med att lyssna på henne på P1 igår för att inse vad det är för sort. Hon kan just inget och hon är van att medelst andras pengar styra och ställa. Hennes uppgift är inte att "leda" eller "vidareutveckla", utan att säkerställa marxisternas ställning på SVT och komma på ett nytt finansieringssystem som medborgarna inte kommer undan. Jag brukade vara för en medieskatt, istället för licensavgift, emedan jag anser att Public Service är en viktig samhällsfunktion. Men så länge som SVT och SR är rena propaganda maskiner för Sveriges undergång, så ser jag helst att de inte får några pengar alls. Jag är inte intresserad av att själv betala det rep som skall hänga mig.
Citera
2014-09-17, 08:05
Medlem
Gefundenes Fs avatar
Om man ska sammanfatta vad ni så här långt har skrivit så har vi fått något mycket värre än den vi haft tills nu, ett kulturmarxistisk monster som kan alla trix som finns i lådan. Som även står längs fram i ledet när nya vänsterextrema mediatokerier lanseras.

Även om Hamiltons licens för datorer surfplattor mobiler med pyttesmå fönster, är oslagbart. Kan vi nu förvänta oss en publikservice avgift på alla mantalsskrivna l landet, oavsett om de har inkomst eller inte. Studenter undantaget, man måste ju fjäska för en viktig grupp av propagandastödjare vänsterstudenterna.
Citera
2014-09-17, 08:27
Medlem
Mooons avatar
Hur menar du nu?

Citat:
Ursprungligen postat av Sprejburk
I jämställdhetens namn också
Citera
2014-09-17, 08:37
Medlem
JudisktOckers avatar
Hon ser ut som judinnan Sarah Jessica Parker. Någon som vet något om påbrået?
Citera
2014-09-17, 08:48
Medlem
Har man inte kastat ut TV:n och slutat betala TV-licensen är det dags nu. 200.000 kr i månaden ska finansieras av hundratals människor som har det svårt att få ekonomin att gå runt. Radiotjänst är som Gestapo, ger sig på svaga och utsatta med tvivelaktiga tillvägagångssätt.

Men Hanna som person är det inga som helst fel på. Bra att det blev en kvinna! Det enda felet är den korrupta lönen SVT:s VD får.
Senast redigerad av Framtidsoptimist 2014-09-17 kl. 08:51.
Citera
2014-09-17, 08:55
Medlem
JudisktOckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Framtidsoptimist
Har man inte kastat ut TV:n och slutat betala TV-licensen är det dags nu. 200.000 kr i månaden ska finansieras av hundratals människor som har det svårt att få ekonomin att gå runt. Radiotjänst är som Gestapo, ger sig på svaga och utsatta med tvivelaktiga tillvägagångssätt.

... för att sedan mata dem med desinformation och programmera dem med pk-lögner.
Senast redigerad av JudisktOcker 2014-09-17 kl. 09:01.
Citera
2014-09-17, 09:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Framtidsoptimist
Men Hanna som person är det inga som helst fel på.

Contradiction in terms.

Det är ju en förutsättning för jobbet att man ger sitt aktiva stöd till våldsvänstern; bjuder in Sebbe Staxxet till morronsofforna, kallar AFA-prygel i (ordentligt) numerärt överläge av SvP-anhängare för "Nazistattack", lånar hela sin opartiska organisation till i allra högsta grad partisansk politisk aktivism (alla medel tillåtna), o.s.v., o.s.v.

Hade det inte varit något "fel" på henne så hade hon inte fått jobbet.
Senast redigerad av RikkiTikki 2014-09-17 kl. 09:27.
Citera
2014-09-17, 09:32
Medlem
Idunas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Signalkabel
Hannas bror är gift med Karin, de är således svägerskor. Brodern (Jacob Stjärne) är "Projektledare / Account Director" på reklambyrån Åkestam Holst.

Hannas viktigaste första uppgift är enligt henne själv hur Public Service ska vidareutveckla möjligheterna att få in tv-licensen på nya sätt.

Undrar om också Hanna Stjärne har aktier i "konkurrenten" MTG, precis som Maria Curman, och som enligt uppgift gjorde att hon fick sparken.

Nån journalist borde kanske kolla det...lär ju inte vara en SVT-journalist som gör det dock.
Citera
2014-09-17, 09:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JudisktOcker
Hon ser ut som judinnan Sarah Jessica Parker. Någon som vet något om påbrået?

Man behöver inte bevisa det helt uppenbara. Hela släkten jobbar inom massmedia/media hennes förnamn och efternamn är en markör som är mer än tydlig.
Citera
2014-09-17, 09:35
Medlem
Jag har slagits över hur stort hatet mot islamismen är och nu har det gått upp för mig att det handlar om avundsjuka. Avundsjuka att kunna tillämpa lagen på så vis så att yttrandefriheten inskränks och att kvinnor hålls på plats.

Jag vet inte ett skit om dig Hanne men önskar dig lycka till med ditt arbete och att du slipper kränkas av Svenska vita män.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in