2014-09-16, 15:18
Bannlyst
Kalle de 2-3 första sticken är värst. Efter mitt första haltade jag ända fram till nästa stick och blev svullen, vi reagerar olika men kroppen vänjer sig. Kan även nu efter 18 stick få smärta men då är det pga nerver. Får du inga symptom är det chill.

Svar på din andra fråga om ditt andra ben kommer bli knullat så behöver det inte bli det fast den är oskuld. Satte andra i vänster efter att höger var handikappat och 0 smärta, sätt HÖGT upp, gjorde själv fel och satte långt ner och det gör ont.
Citera
2014-09-16, 15:22
Medlem
Tack ni båda för svar! Skulle det kanske vara en bra idé att köpa hem lite Voltaren gel att applicera på området samt ha i framtiden om man råkar vara i närheten av nerver?
Citera
2014-09-16, 15:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle 12345
Tack ni båda för svar! Skulle det kanske vara en bra idé att köpa hem lite Voltaren gel att applicera på området samt ha i framtiden om man råkar vara i närheten av nerver?

Gör som du vill men ej nödvändigt. Gjorde ett dåligt stick senast, kunde gå normalt, gör ont om man böjer benet men det lägger sig av sig självt efter 1-2 dagar. Om jag värmer upp ordentligt så lägger sig smärtan har jag märkt och träna ben på stickdagen om du inte klarar den lilla smärtan. Väljer man AAS får man ta lite smärta, kör på bara!
Citera
2014-09-16, 16:26
Medlem
Wolverine6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Frank
Är det viktigare på en 2g kur? Varför skulle han inte vilja ha så jämna nivåer så snabbt som möjligt?
Jo, han kommer få både snabbare och bättre resultat av att fronta. Förmodligen så små att dom inte märks men han tjänar absolut ingenting på att låta bli heller...

Nej han får ej bättre resultat. Givetvis är det bättre ju högre dos man kör.risken för sides ökar med den höga dosen vid höga doser kan det vara fördelaktigt med så jämna nivåer så snabbt som möjligt pga av detta.men då snackar vi en van kurar inte en nybörjare.
jo han kanske skulle tjäna på att låta bli.finns en hel del som talar för det

skulle aldrig reka nån att fronta något han ej kört innan.
Citera
2014-09-16, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GlennyQ
Vad har du kört för PCT tidigare kurer och hur har du upplevt dem??

Har kört dboll kurer innan med nolva endast.
Citera
2014-09-16, 17:02
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wolverine6
Nej han får ej bättre resultat. Givetvis är det bättre ju högre dos man kör.risken för sides ökar med den höga dosen vid höga doser kan det vara fördelaktigt med så jämna nivåer så snabbt som möjligt pga av detta.men då snackar vi en van kurar inte en nybörjare.
jo han kanske skulle tjäna på att låta bli.finns en hel del som talar för det

skulle aldrig reka nån att fronta något han ej kört innan.
Jag håller inte med dig alls. Vad kan han tjäna på att låta bli att fronta enligt dig då?
Jag förstår inte ditt resonemang. Är det bara en van kurare som vill ha jämna nivåer?
Tycker du är ute o cyklar nu.
Senast redigerad av Stor-Frank 2014-09-16 kl. 17:11.
Citera
2014-09-16, 17:04
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hulken93
Funkade det bra? Kör på det då isf. Ska du köra längre än 10v nu så släng in lite hcg i slutet av kuren.
Citera
2014-09-16, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hulken93

Du ska inte köra en testo only kur då först?
300mg Cutstack EOD är ingen liten kur direkt, tre nya preparat för dig också.

Kör en testo P kur, 100 el 150mg EOD. Tror du kommer bli riktigt nöjd på det. Sen om du känner dig redo och mogen så testa Tren/cutstack sen.

Jag menar 300mg EOD är över 1g i veckan. Saftigt för första inject, iaf i min bok.
Mvh
Citera
2014-09-16, 17:44
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GlennyQ
Du ska inte köra en testo only kur då först?
300mg Cutstack EOD är ingen liten kur direkt, tre nya preparat för dig också.

Kör en testo P kur, 100 el 150mg EOD. Tror du kommer bli riktigt nöjd på det. Sen om du känner dig redo och mogen så testa Tren/cutstack sen.

Jag menar 300mg EOD är över 1g i veckan. Saftigt för första inject, iaf i min bok.
Mvh
+1
Missade de där med endast dbol
Håller med, osmart att köra tre olika prepp som första inject. Speciellt just dom preppen.
Citera
2014-09-16, 19:19
Bannlyst
Citat:
Jag håller inte med dig alls. Vad kan han tjäna på att låta bli att fronta enligt dig då?
Jag förstår inte ditt resonemang. Är det bara en van kurare som vill ha jämna nivåer?
+1.Ta allt han säger med en nypa salt
Citera
2014-09-16, 19:43
Medlem
Wolverine6s avatar
Citat:
nej men en van kurare vet vad som väntar. Med större dos kommer oxå mer sides som kanske kan lindras med att snabbt nå steady. Jag är imot front.på större doser oxå igentligen...front för mej är att kasta in en oral eller en snabb ester för ökat tryck i början på kuren. Det kommer inte en front av det vi prata om att ge..

okey. Han får inte bättre resultat, han kommer inte må bättre,han tänker fortfarande köra lika länge som om han inte fronta.

Att sätta 1g testo på 5dagar om man inte preppat innan är för mej rätt korkat..

Känningar av gyno kanske, större risk för testo feber. Större risk för större smärta vid inject. Panik o kastar in nolva i onödan.. Mer noja helt enkelt..till vilken nytta?! Får att nå steadystate snabbare!? Varför när.det inte ge han nåt?

Bättre att börja lugnt enligt mej

Nej ser ingen fördel alls i detta fallet igentligen...
Citera
2014-09-16, 19:44
Medlem
Wolverine6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackareee
+1.Ta allt han säger med en nypa salt
suck
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto