2014-06-17, 11:32
Medlem
Noxiis avatar
Tja!

Relativt ny inom doping och har lite undringar gällande testo nivår, har kört testo E några och 500mg EW brukar jabba onsdag/söndag. Men har fått lite acne på ryggen, inte mycket men röda små prickar lite överallt.

Funderar på om man kan få jämnare nivå på testot om man ska köra tex testo P, eller kanske sustanon?

Se om kroppen reagerar bättre, om acnen kanske försvinner när hormonbalansen är bättre, Funderar även på lite roa till hösten när bulkkuren börjar och man börjar blasta igen.

Lite tankar bara, kanske nån som vill ta sig tid och fråga. Jag kanske tänker helt fel.

MvH
Citera
2014-06-17, 13:40
Bannlyst
Tja!

Någon som vet hur mycket Insulin och HGH kostar ungefär per kur?
Citera
2014-06-17, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrGreenArrow
Tja!

Någon som vet hur mycket Insulin och HGH kostar ungefär per kur?

Finns inget svar på den frågan; det begriper du väl själv? Du måste givetvis specificera en given mängd.
Citera
2014-06-17, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noxii
Tja!

Relativt ny inom doping och har lite undringar gällande testo nivår, har kört testo E några och 500mg EW brukar jabba onsdag/söndag. Men har fått lite acne på ryggen, inte mycket men röda små prickar lite överallt.

Funderar på om man kan få jämnare nivå på testot om man ska köra tex testo P, eller kanske sustanon?

Se om kroppen reagerar bättre, om acnen kanske försvinner när hormonbalansen är bättre, Funderar även på lite roa till hösten när bulkkuren börjar och man börjar blasta igen.

Lite tankar bara, kanske nån som vill ta sig tid och fråga. Jag kanske tänker helt fel.

MvH

Du får hugga dig varje dag om du vill ha jämna nivåer med testo p
Citera
2014-06-17, 14:50
Medlem
Citat:
Du fattar att jag menar en vanlig kur? eller e du så jävla dum i huvet? om du inte fattar de så hållkäften och svara inte på frågan din jävla idiot!Frågan var till de som kunde svara inte till de idioter som inte kan ett skit!

Roidrage men han har ju en poäng, t.ex. Vad kostar en vanlig anavar kur, vad skulle du svara här?
Citera
2014-06-17, 15:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av G4NJAM4N
Roidrage men han har ju en poäng, t.ex. Vad kostar en vanlig anavar kur, vad skulle du svara här?
Du är riktigt dum i huvet med!

Jag skulle ha svarat: En Anavar kur på 20 mg st 50 st kostar runt 1300 kr!

Där fick du ditt svar din idiot!
Citera
2014-06-17, 15:06
Medlem
Noxiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slydz
Du får hugga dig varje dag om du vill ha jämna nivåer med testo p

Hur funkar det och hugga låg dos med testo E eod? typ 125 mg, eller skulle testonivån i kroppen bara fortsätta öka hela kuren för halveringstiden är 5 dagar?

MvH
Citera
2014-06-17, 15:07
Medlem
Citat:
Du fattar att jag menar en vanlig kur? eller e du så jävla dum i huvet? om du inte fattar de så hållkäften och svara inte på frågan din jävla idiot!Frågan var till de som kunde svara inte till de idioter som inte kan ett skit!

Nej, jag förstår faktiskt inte - sad to say. En "vanlig" kur för Olle skiljer sig givetvis från en "vanlig" kur för Kalle. Om du inte begriper det själv, föreslår jag att du lägger ner kurandet, och ägna dig åt självbevandrade saker istället.

MrGreenArrow: hur långt är ett snöre? Om du inte kan svara på frågan, så är du korkad - begrips?
Citera
2014-06-17, 18:13
Medlem
Lightweightmannens avatar
Hur ser detta upplägget ut för bulk?

v.1-20 testo e 500mg e5d
v.1-20 eq 250 e5d
v.1-4 dboll 40 mg ed
v.16-20 dboll 40 mg ed
Adex 1 mg e3d för mindre bloat

mvh
Citera
2014-06-17, 23:16
Medlem
Wolverine6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lightweightmannen
Hur ser detta upplägget ut för bulk?

v.1-20 testo e 500mg e5d
v.1-20 eq 250 e5d
v.1-4 dboll 40 mg ed
v.16-20 dboll 40 mg ed
Adex 1 mg e3d för mindre bloat

mvh

kur historik? 20 v är långt.. Varför eq o inte deca? Eq dosen är i mitt tycke för låg.väljer du deca är det en bra dos.

pct?
Citera
2014-06-17, 23:32
Medlem
infens avatar
.

bör man på en Ph kur (methdrol) köra PCT med nolva eller räcker det med deras OTC PCT ?
Citera
2014-06-18, 12:17
Bannlyst
Jag tar om frågan, är 4 dagar sen med stick, gör det något? Och ska jag då sätta det en vecka efter eller ska jag sätta på original dagen( den som var innan jag blev sen med sticket)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in