2014-09-15, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Denosynlige
D*ni*l S*l*s är ju okså en möjlig kandidat, han verkar ju ha barn.

Men bara ett verkar det som, mannen skulle ju ha tre.
Citera
2014-09-15, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reglementet
Hon är vän med honom på facebook iaf. Jag tror att hon inte var det tidigare idag, men är det nu.

Vem är han?
Citera
2014-09-15, 19:54
Medlem
roewsvetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zebel
Något allvarligt fel är det på honom iaf...men vi kan ju bänka oss för showen. Ladda med popcorn.

Klart det är något fel, men nu är vi inne i idealiseringsfasen. Det andra kommer sen, han tvingar henne säker att onanera för att bekämpa demonerna, eller komma ur missbruket, eller komma över TIDIGA trauman eller om stjärnorna står rätt kanske till och med bekämpa HEMLÖÖÖÖÖÖÖSHETEN! Det viktiga är att det i efterhand är snaskigt. Det fungerar inte med "Han var taskig och ville inte måla om mina väggar när jag bad honom" utan det måste vara något som får pervo-nerven att banka. Onani fungerar alltid, det är ju lite dirty trots allt (ja ja, vi tjejer onanerar också men pratar inte om det), kanske han har någon skum fetish, ballongdansen iförd bernys menstrosor? Dramat fortsätter på en blogg nära dig!
Citera
2014-09-15, 23:05
Medlem
sinfons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av roewsvett
Pervo-nerven
Senast redigerad av sinfon 2014-09-15 kl. 23:08.
Citera
2014-09-16, 13:22
Avslutad
Andr*as Nor*n heter Bernys nya kärlek.
Tydligen skall han snart bli pappa för fjärde gången inom kort.
Citera
2014-09-16, 13:50
Medlem
Denosynliges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cirke

Har alla ungarna ens samma mamma? Han kan ju inte vara särskilt noga med preventivmedel om han ynglar av sig för fjärde gången (tror knappast kondomen sprack 4 gånger liksom). Snälla Berny skydda er!
Citera
2014-09-16, 13:53
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cirke

Bådar inte gott då han förmodligen gör Berny på tjocken rätt snart. Och hon kommer nog inte vinna någon "mother-of-the year" tävling direkt.
Citera
2014-09-16, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Bådar inte gott då han förmodligen gör Berny på tjocken rätt snart. Och hon kommer nog inte vinna någon "mother-of-the year" tävling direkt.

Glöm inte hur snabbt den förra graviditeten gick över! Inte ens ett besök på Kvinnokliniken utan bara POFF
Citera
2014-09-16, 15:23
Medlem
Denosynliges avatar
Hopplala, drama på facebook, nu kommer den där popcornskålen till hands. Vilka är förvånade, räck upp en hand?

Fascinerande hur 99% av alla försvarar paret och kääärleken. Men hur länge tror vi det dröjer innan det är kaos och kalabalik igen? Hur länge dröjer det innan han och Berny ska ha sin egna lilla psykos-bäbis? Hur länge dröjer det innan det slutar i katastrof? Jag håller visserligen med om att det inte är någon bra idé att stanna i ett förhållande som inte funkar när man har barn ihop men om ditt ex inte ens tryckt ut ungen än så är det kanske hög tid att lugna ner sig med förhållanden om det dessutom är den fjärde som kommer. Själv tycker jag inte att det är läge att flytta ihop med en person som Berny med allt vad det innebär när man snart ska bli farsa för fjärde gången. Hade jag varit den som bar på hans barn så hade jag blivit vansinnig. ALDRIG I LIVET att jag skulle låta mitt barn ens vara i närheten av Berny.

Nu är jag inte den som är den, självfallet hoppas man ju att det ska gå bra för dem men med tanke på Bernys förflutna är det svårt att se framför sig hur det "slutar bra" för Berny.

Har sett nu att ALLA hans barn har samma mamma åtminstone (om jag förstått det rätt) så då törs man väl anta att samtliga varit mer eller mindre planerade. Här drog man aningens förhastade slutsatser så sorry D för den! Tror inte han kommer vända ryggen mot sina barn, men att flytta in till Bernys LSS etta med två jyckar är inte direkt någon sund lösning på boendefrågan. Hur kär man än är.
Senast redigerad av Denosynlige 2014-09-16 kl. 15:52. Anledning: stavel
Citera
2014-09-16, 15:27
Medlem
Det förklarar väl varför han "måste" flytta in, han blev väl utslängd för han var otrogen.
Citera
2014-09-16, 15:46
Medlem
Antitrinitarians avatar
Efter vad det ser ut som på Facebook träffade han sitt ex typ förra våren och förlovade sig med henne förra sommaren, det gick också fort m.a.o. Gissningen är att han träffar lättlurade kvinnor som han kan bo och äta gratis (och knulla) hos ett tag, till det att han hittar nån som är lite roligare på nåt sätt. Tror som nån tidigare att han varit otrogen och blivit utslängd. Berny vill väl leka hemmafru ett tag nu. Förlovningen ligger säkert inte långt bort och det skulle inte förvåna mig om hon får för sig att hon vill ha sitt unika, speciella, kärleksbarn.
Citera
2014-09-16, 15:50
Medlem
Antitrinitarians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denosynlige
Har sett nu att ALLA hans barn har samma mamma åtminstone (om jag förstått det rätt) så då törs man väl anta att samtliga varit mer eller mindre planderade. Här drog man aningens förhastade slutsatser så sorry D för den! Tror inte han kommer vända ryggen mot sina barn, men att flytta in till Bernys LSS etta med två jyckar är inte direkt någon sund lösning på boendefrågan. Hur kär man än är.

Syftar du på Ulr*ka Nor*n? Det är henne jag menar med exet, nämligen. Hon har en bild på Facebook på hennes och Andr*as förlovningsringar, där hon skriver att hon "har skiljt sig med de smås pappa". Hon verkar alltså ha tvillingar sen tidigare, och en dotter på nio. Sen blev hon gravid igen i april. Eller är det nån annan du tänker på?
Senast redigerad av Antitrinitarian 2014-09-16 kl. 15:54.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in