2014-09-15, 15:05
Medlem
cookizs avatar
Kul att dem räknar med att det ska komma upp vid 17:00 igen.. känns lite små segt
Citera
2014-09-15, 15:06
Medlem
ModerinoNazirinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xaniix
Nä vad fan har dom gjort vill ha gamla animationerna tillbaka redan. Mwall ser du fan knappt längre...
Grim reaper wavesen är rätt fräsiga

http://i.imgur.com/C5K7dIr.png
Citera
2014-09-15, 15:14
Medlem
ModerinoNazirinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skitpung
Jag har inte lirat Tibia på ett bra tag, men blev lite smått sugen nu när jag såg den här tråden!

Hur som helst, idiot som jag var för några år sedan gav jag bort mina två accounts. Inga kanongubbar men det var två över level 150 i alla fall!

Sparade dock ett account med en paladin i level 70 på Aurea(?). Om jag nu börjar lira igen, vilken bot är det som gäller? Är lite för lat för att lira manuellt, sist jag lirade var det elfbot som gällde, vad är det nu som gäller?

Även en sista sak, någon som orkar slänga upp en printscreen på nya animationen?
Windbot, Xenobot eller Ibot. Skulle säga att Windbot är den bästa troligtvis.
Citera
2014-09-15, 16:29
Medlem
xaniixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ModerinoNazirino
Grim reaper wavesen är rätt fräsiga

http://i.imgur.com/C5K7dIr.png

Det där såg rätt fräsigt ut idd.
Citera
2014-09-15, 17:52
Medlem
wastaahs avatar
Tydligen var det någon 400+ knight som hade fått slut på prem under natten men loggat i prem område, då blev hans hemstad tydligen dawnport och så lyckades han göra sig till sorc (då man kan byta vocs i dawnport). Det var även några som snackade om att halva oramond saknades?
Citera
2014-09-16, 01:03
Medlem
ModerinoNazirinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wastaah
Tydligen var det någon 400+ knight som hade fått slut på prem under natten men loggat i prem område, då blev hans hemstad tydligen dawnport och så lyckades han göra sig till sorc (då man kan byta vocs i dawnport). Det var även några som snackade om att halva oramond saknades?
ao, var chaos i oramond, alla depots var wipade o sht.
Citera
2014-09-16, 07:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wastaah

Vänta vänta.. Har dom förstört spelet så mycket att man kan byta Vocs nu? Och hur går det till? Hah
Citera
2014-09-16, 08:19
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xtp
Vänta vänta.. Har dom förstört spelet så mycket att man kan byta Vocs nu? Och hur går det till? Hah
vet inte hur efterbliven du är, men allt står i hans post.
Citera
2014-09-16, 10:02
Medlem
Deathwanderers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xtp

bug, dom fixade tillbaka de.
Citera
2014-09-16, 11:28
Medlem
Tobbsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
vet inte hur efterbliven du är, men allt står i hans post.
I hans försvar så visste han nog inte att dawnport är nya rookgard
Citera
2014-09-16, 14:00
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbsan
I hans försvar så visste han nog inte att dawnport är nya rookgard
det vet inte jag heller, men hans text förklarade faktiskt en hel del haha sen att jag är bitter är ju knappast en nyhet
Citera
2014-09-16, 15:41
Medlem
Stjaertsmoers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
det vet inte jag heller, men hans text förklarade faktiskt en hel del haha sen att jag är bitter är ju knappast en nyhet

Hahah, det är rätt, skit ska skit ha! Du borde pröva att hunta eller kolla in någon cast på höglevlade chars som huntar, med nya grafiken blir det sjukt jävla plottrigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in