Faktiskt ett mycket intressant parti. Tyvärr för små och anonyma detta år för att göra någon skillnad men ska helt klart hålla ögonen på dem inför 2018!
Håller med. Det är intressant. Men jag satt och bollade lite med tanken... kanske är representativ demokrati bättre trots allt, eftersom vi knappast är lika kompetenta som de riktiga politikerna. Att vi ska lägga oss i i stort sätt varje beslut kan bli lite rörigt och diffust utan en "plan" för framtiden om du förstår.
Tyvärr missade jag att man kunde rösta blankt på ett parti utan att välja personer så skippade landstinget och kommunfullmäktige... haha illa Första gången man röstar dock
Hear, hear. Undrar dock hur mycket V kommer att tappa med tanke på att så många väljer att stödrösta på F!
Dock sade de nyligen på SVT:s valvaka att det verkar gå bättre för V det här valet än det förra, men jag fattar grejen. Om F! inte kommer in i riksdagen är det ju en hel del röster som gick till spillo.
Tyvärr missade jag att man kunde rösta blankt på ett parti utan att välja personer så skippade landstinget och kommunfullmäktige... haha illa Första gången man röstar dock
Tre stycken personröster som alla lades på M. Hoppas att Sverige tar sitt förnuft till fånga och inte hjälper kommunistkramarna och deras allierade att regera.