2014-09-14, 13:11
Medlem
Luzurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrPointyHead
Till alla V sympatisörer. Jag tycker synd om er. En dag kanske ni vaknar upp inser hur fel ni har. Hur mycket in har låtit flumkompisar/AFA/expo sprida falsk rädsla i er.

Men sen är ni ju också den väljarbasen med lägst utbildningsnivå i hela landet.

Kanske inte är så konstigt..

Jag rättade din text lite.
Citera
2014-09-14, 13:11
Medlem
KreugerGulds avatar
Sd
Citera
2014-09-14, 13:12
Medlem
SD-Connys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shadowcraft
Riksdag: KD
Kommun: M
Landsting: ?

Nån som kan ge nåt förslag för landsting?

F!
Citera
2014-09-14, 13:12
Medlem
Sd × 3 tack vare motdemon i vitan igår....
Citera
2014-09-14, 13:14
Medlem
freeriderXIIs avatar
SD borde hyrt en stor luftballong med SD dekal på som åker över Stockholm idag.

Tydligen så har de haft flygplan med banderoll tidigare i veckan.

För att visa att de syns i verkligheten utanför internet.

Citera
Medlem
Sdx3
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArgIdiot
Jag bor själv i en S-styrd kommun där man har infört Löfvens politik och jag kan bara säga att det har gått åt helvete. Kommunen ligger bland de 30 sämsta när man rankar landets skolor, arbetslösheten är 50% högre här än i riket i stort och bostadsbristen är påtaglig. Tänk om denna politik skulle få genomslag i hela Sverige. Då är det kört.

För mig var det enkelt.

Riksdagsval: C
Kommunval: M
Landstingsval: C
Det är de rikas fel. Sossarna gör sitt bästa med att försöka hjälpa stackars människor som bor i sämre områden. Problemet är att minst 90% av alla rika är vita män. Dessa vita män tittar i de fattiga områderna och ser massa stackars små söta blattebrudar. Om de hade sett vita människor hade det varit ok. Titta bara på hur de rika gladligen betalade till välfärden på 70 och 80-talet. Om det hade varit massa män hade det också varit ok. Men eftersom det är så många invandrarbrudar bestämmer sig rasisterna för att fly till en annan kommun istället för att öppna plånboken och betala. Detta kommer dock inte längre vara möjligt när vi tar kontrollen över hela Sverige!

Citera
2014-09-14, 13:15
Medlem
CliviaMiniatas avatar
Röstade i fredags tillsammans med ett av mina barn. Då var det redan mycket folk som röstade på biblioteket i småstaden.
Röstade på SD i alla 3 valen. Mest därför att jag inte tycker om muslimer. Tvekade länge mellan S och SD i riksdagsvalet och V och SD i kommunalvalet. Men V skickade en folder till mig där de tjatade om genuspedagoger och fri invandring = konstigt. Röstade SD utan att kryssa någon.
Tror att många i min lilla kommun röstar SD i år för det finns ett stort missnöje med invandringen här.
Citera
Medlem
Absolut SD rakt igenom, hoppas det står någon förvirrad valarbetare och tittar när jag som mörkhyad endast tar deras sedlar
Citera
Medlem
Machinerators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Effe
en dag blir du rövknullad av en somalie, medans slask media skriker rasism i ditt öra för att du inte vrider isär dina skinkor. Medans somalier snor dina skattepengar

Den som är emot sd, är de personer som bor hemma, lever på soc. och leker med pokemon.

Är det så?
Citera
Medlem
freeriderXIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CliviaMiniata

Röstade i fredags tillsammans med ett av mina barn. Då var det redan mycket folk som röstade på biblioteket i småstaden.
Röstade på SD i alla 3 valen. Mest därför att jag inte tycker om muslimer. Tvekade länge mellan S och SD i riksdagsvalet och V och SD i kommunalvalet. Men V skickade en folder till mig där de tjatade om genuspedagoger och fri invandring = konstigt. Röstade SD utan att kryssa någon.
Tror att många i min lilla kommun röstar SD i år för det finns ett stort missnöje med invandringen här.

Hur röstade ditt barn?
Citera
2014-09-14, 13:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Shadowcraft
Riksdag: KD
Kommun: M
Landsting: ?

Nån som kan ge nåt förslag för landsting?

Bamsepartiet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in