Till alla V sympatisörer. Jag tycker synd om er. En dag kanske ni vaknar upp inser hur fel ni har. Hur mycket in har låtit flumkompisar/AFA/expo sprida falsk rädsla i er.
Men sen är ni ju också den väljarbasen med lägst utbildningsnivå i hela landet.
Jag bor själv i en S-styrd kommun där man har infört Löfvens politik och jag kan bara säga att det har gått åt helvete. Kommunen ligger bland de 30 sämsta när man rankar landets skolor, arbetslösheten är 50% högre här än i riket i stort och bostadsbristen är påtaglig. Tänk om denna politik skulle få genomslag i hela Sverige. Då är det kört.
För mig var det enkelt.
Riksdagsval: C
Kommunval: M
Landstingsval: C
Det är de rikas fel. Sossarna gör sitt bästa med att försöka hjälpa stackars människor som bor i sämre områden. Problemet är att minst 90% av alla rika är vita män. Dessa vita män tittar i de fattiga områderna och ser massa stackars små söta blattebrudar. Om de hade sett vita människor hade det varit ok. Titta bara på hur de rika gladligen betalade till välfärden på 70 och 80-talet. Om det hade varit massa män hade det också varit ok. Men eftersom det är så många invandrarbrudar bestämmer sig rasisterna för att fly till en annan kommun istället för att öppna plånboken och betala. Detta kommer dock inte längre vara möjligt när vi tar kontrollen över hela Sverige!
Ett medelande till den sexistiska och rasistiska mannen:
Vi kommer att hitta dig var du än försöker gömma dig. Vi kommer att röka ut dig från dit gömställe och sätta dig i fängelse om du inte bidrar. Det är bara att öppna plånboken och betala eller fly Sverige.
Röstade i fredags tillsammans med ett av mina barn. Då var det redan mycket folk som röstade på biblioteket i småstaden.
Röstade på SD i alla 3 valen. Mest därför att jag inte tycker om muslimer. Tvekade länge mellan S och SD i riksdagsvalet och V och SD i kommunalvalet. Men V skickade en folder till mig där de tjatade om genuspedagoger och fri invandring = konstigt. Röstade SD utan att kryssa någon.
Tror att många i min lilla kommun röstar SD i år för det finns ett stort missnöje med invandringen här.
en dag blir du rövknullad av en somalie, medans slask media skriker rasism i ditt öra för att du inte vrider isär dina skinkor. Medans somalier snor dina skattepengar
Den som är emot sd, är de personer som bor hemma, lever på soc. och leker med pokemon.
Röstade i fredags tillsammans med ett av mina barn. Då var det redan mycket folk som röstade på biblioteket i småstaden.
Röstade på SD i alla 3 valen. Mest därför att jag inte tycker om muslimer. Tvekade länge mellan S och SD i riksdagsvalet och V och SD i kommunalvalet. Men V skickade en folder till mig där de tjatade om genuspedagoger och fri invandring = konstigt. Röstade SD utan att kryssa någon.
Tror att många i min lilla kommun röstar SD i år för det finns ett stort missnöje med invandringen här.