2014-09-14, 18:57
Medlem
Johnd0es avatar
Sd
Sd
Sd
Citera
2014-09-14, 18:57
Medlem
Cpt.Obviouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av loquamur
Jag har röstat på mig själva. Direktdemokraterna * 3.

Faktiskt ett mycket intressant parti. Tyvärr för små och anonyma detta år för att göra någon skillnad men ska helt klart hålla ögonen på dem inför 2018! Får jag dock fråga varför du valde dem i landstinget, de har väl inga kandidater där?
Citera
2014-09-14, 18:58
Medlem
BushKillingtons avatar
Sd
Citera
Medlem
Dammigs avatar
SD x 3
Citera
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BDP
Hear, hear. Undrar dock hur mycket V kommer att tappa med tanke på att så många väljer att stödrösta på F!

Med lite tur 3,99%. Jag antar att FI är Gudrun Avshymans sätt att hämnas på V för gamla oförrätter. FI är rena gudagåvan för de som ogillar vänsterligisterna.
Citera
Medlem
Jag tog en promenad till min lokala pizzeria i hopp om att dämpa huvudvärken och illamåendet som infinner sig på söndagen. Att rösta avstår jag ifrån denna gång. Ska gå till affären och köpa godis snart för att sedan kolla på valvakan och se vad ni kommit fram till. Sen ska jag klaga
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kjellout
Får man fråga hur du tänkte? Jag tänkte precis tvärtom att rösta SD i riksdag och andra partier på lokal nivå då jag inte känner SD behövs lokalt plus att dom har dåliga kandidater där.

Röstade KD så att de inte skulle hamna under 4% och Maria Larsson kan fortsätta kampanja för förbud av rc-droger.
Röstade SD till Riksdagen 2006 och V 2010, så ville prova nåt nytt och se hur det känns.

Röstade SD för det stod en lokal sd:are utanför vallokalen och gav mig valsedlar och önskade en bra dag. Då hade jag redan den till landstinget och orkade inte plocka upp nån annan från bordet.
Jag tror de vill fixa bättre skolmat för ungarna här och då kanske vi slipper några knarkande bokstavsbarn med trasiga belöningssystem i framtiden.
Senast redigerad av KvasiOrko 2014-09-14 kl. 19:03.
Citera
2014-09-14, 18:59
Medlem
keranos avatar
M x3
Citera
2014-09-14, 19:01
Medlem
SD x3
Citera
Medlem
sheldor4599s avatar
M x3.

Hoppas bara det går lite bättre än undersökningarna har visat.
Citera
Medlem
docktorhexs avatar
SD x3
Citera
2014-09-14, 19:02
Medlem
checkthisout.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cpt.Obvious
På den tiden då SD var hela ett år gamla menar du? Ja.. det var ju ett tag sen.

Saxat ur FP:s partiprogram .

under överskådlig tid kommer Sverige att ha reglerad invandring.

Om alla skulle heta Jimmie Åkesson skulle jag absolut rösta på SD men tyvärr finns det riktiga jävla rötägg (och ja, fler än övriga partier) och då är FP istället det bästa alternativet.

FP har haft 8 år på sig att förbättra invandringspolitiken. Istället har den blivit mycket värre. Sämst i svensk historia.

Du kan väl inte mena allvar att du litar på dem i invandringsfrågan?

Invandringen är den enskilt viktigaste frågan.

För det första, för att det handlar om Sveriges framtid: vilka som ska vara här och betraktas som svenskar. Vilka som kommer att ha rösträtt och kontroll över Sverige.

För det andra, för att det påverkar alla andra "frågor" negativt: högre utgifter, svårare att få bostad, svårare att få jobb, sämre skola, högre brottslighet, sämre vård, större kvinnobrist.

Så även om man är helt korkad och inbillar sig att det inte spelar någon roll om svenskar eller afrikaner bebor Sverige, måste man inse att partiet med den bästa invandringspolitiken är det bästa partiet, för att mycket annat hänger på invandringen.
Senast redigerad av checkthisout. 2014-09-14 kl. 19:08.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in