Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2014-09-14, 16:06
Medlem
Lelianas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gustav-IV-Adolf
Så det var alltså ett officiellt flygblad jag såg?! Kvinnan låg i bara bysthållaren med den barbröstade mannen över sig. Ett tips till partiets propagandamakare vore att välja motiv som utstrålar litet mer stil och klass.

Nja är den officiell? Jag tror jag vet exakt vilken bild du talar om. Men just den bilden har jag inte kunnat hitta någon annanstans än baksidan på Framåt tidningen en gång. Sökning på Arminius eller Google ger mig ingenting. Kan du själv hitta den? Annars finns paret på andra fina bilder som är mer av stil och klass; http://www.arminius.se/images/product/c45cc943d179f57c3023ab2cdb12aee1.jpg
Citera
2014-09-14, 16:17
Medlem
SvP-Finns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FunAndGames
Är lite jobbigt, det här. Känner att det skulle vara deppigt att inte ha röstat på SvP imorgon, men vad gäller såna här saker ska man ju inte vara muppig och överskatta ett alternativ bara för att det känns bra. Jag vill gå efter principen att det viktigaste av allt är att återta vitt/svenskt/européiskt självbestämmande eftersom vår överlevnad på sikt hänger på det och att allt som leder oss närmare det är bra, om det känns bra eller ej är inte vad som avgör om det är bra. Då är det rätt svårt att komma ifrån att SvP blandat sig i en konflikt där de tagit ställnig för vår eviga dödsfiende, som skapat den vämjeliga situation vi befinner oss i, och nu glatt hjälper dem döda andra européer som även dem vill ha vitt européiskt självbestämmande. Det är aningen svårt att bortse från och att många som stöder partiet inte verkar tycka det gör inte direkt saken bättre. Det är med andra ord rätt svårt att se att en röst på SvP faktiskt för oss närmare det önskvärda resultatet, därför är en röst på SvP inte bra, deppigt värre.
Hur då menar du?
SvP har ju inte tagit ställning i konflikten och bara för att motgift-gänget under en period hade varit positiva mot Svoboda och de svenska ukrainafrivilliga så kan man ju ine hävda att partiet stödjer judisk makt. Ditt resonemang brister oerhört. Skulle inte förvåna mig om du aldrig på allvar har övervägt att rösta på partiet utan istället är en troll.
Citera
2014-09-14, 16:23
Medlem
SvP-Finns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanXIV
Hej i natten alla aktiva och passiva SvP:are. Nu är det snart valdag. För en tid sedan frågade jag här i tråden om hur status var runt om i landet, men fick få svar. Fler i denna tråd verkar mer intresserade att skriva t ex om Ukraina med mera, än att göra något för SvP.

Partiet är fortfarande under uppbyggnadsfasen. Man fick under 1000 riksröster och ett mandat vid valet 2010. Nu är målsättningen 10.000 riksröster och/eller 10 kommunala mandat. Kommer detta lyckas?

Den absolut största utmaningen för ett litet parti utanför riksdagen, är att distribuera sina valsedlar. Dels till förtidsröstningen och sedan på valdagen. Detta är "A och O" för att lyckas få röster.

Så om man ska lyckas med sina mål, så är det att hänga på låset vid vallokalerna nu ca kl 7:45.
Få ut alla valsedlar mellan kl 8:00 till kl 20:00. Vakta och se att inga försvinner under dagen.
Kommer SvP att lyckas i detta val. Om man misslyckas, finns det saker att ändra på till 2018.
I kommuner som bl a Nykvarn, Sjöbo, Mönsterås samt några till, borde det bli mandat?

Önskar alla ett Stort Lycka till!

Partiet har ju väldigt många sympatisörer/medlemmar som har lagt ut väldigt många valsedlar inte bara i städerna utan även i många hålor som i mitt fall. Nej du, partiet och partiets sympatisörer gör ett helt fantastiskt jobb och jag känner att det kommer att belönas med en hel del röster
Hur många kan jag inte säga men jag skulle bli förvånat om partiet trots dess arbete och trots att många har tröttnat på SD och kända invandringskritiker som Jan Milld har sagt att de ska rösta på partiet: http://janmilld.wordpress.com/2014/09/11/signalrosta/

Vi får hoppas det bästa helt enkelt
Citera
2014-09-14, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Vad fan är nu detta, då?
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article19531124.ab

Är det vänsterextremister som försöker smutskasta?
Falseflag eller stor idioti.
Citera
2014-09-14, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M.Saxlind

Haninge = RS starkaste fäste. Säger väl det mesta.
Citera
2014-09-14, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av calle64
Eller så finns det muppar i partiet.

Att det finns muppar i partiet tror jag ingen bestrider. Men att någon från SvP skulle göra något så makalöst kontraproduktivt betraktar jag som osannolikt.
Citera
2014-09-14, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dulcian
Att det finns muppar i partiet tror jag ingen bestrider. Men att någon från SvP skulle göra något så makalöst kontraproduktivt betraktar jag som osannolikt.
Den dagen extremvänstern förser vallokaler med SvPs valsedlar lär aldrig komma. Kontraproduktivt är ju hela partiprogrammet, så osannolikt är det inte.
Citera
2014-09-14, 16:48
Bannlyst
Jag var precis nere och röstade på SvP i riksdagsvalet. Det blev ett personkryss på Stefan Jacobsson.

Jag blev väldigt förvånad när jag kom till min vallokal och såg att det fanns SvP valsedlar utlagda.
Senast redigerad av Xot 2014-09-14 kl. 16:50.
Citera
2014-09-14, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av calle64
Den dagen extremvänstern förser vallokaler med SvPs valsedlar lär aldrig komma. Kontraproduktivt är ju hela partiprogrammet, så osannolikt är det inte.

Tja de har ju genom åren gått och klottrat hakkors över hela landet, ristat sig själva med rakblad i ansiktet, ja till och med skurit av sina egna fingrar för att kunna skylla på nationella. Så varför inte lägga ut valsedlar och stjäla andras?

http://nyskapande.com/nazistvaldet-myt-eller-verklighet/

Även om jag personligen tror att de sett nationella lägga ut valsedlar och sen passat på att knycka några buntar från bordet för att sen skrika "nazisterna gjorde det". Ska tydligen ha varit problem med folk från RS kring vallokaler i Haninge som varit väldigt störiga. RS sitter ju i kommunfullmäktige i den kommunen och har säkerligen gott om folk som arbetar i vallokalerna.
Senast redigerad av balmung 2014-09-14 kl. 16:58.
Citera
2014-09-14, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xot
Jag var precis nere och röstade på SvP i riksdagsvalet. Det blev ett personkryss på Stefan Jacobsson.

Jag blev väldigt förvånad när jag kom till min vallokal och såg att det fanns SvP valsedlar utlagda.

Det är många som har noterat att SvP:s valsedlar är på plats när de har röstat. Partiet verkar ha ett starkt nätverk med aktivister.
Citera
2014-09-14, 17:31
Medlem
Skrev: Svenskarnas parti till rikstagen. P:et i parti vart större än dom övriga bokstäverna så det såg nästan ut som ett stort P fast det var inte meningen. S:et i Svenskarnas vart mycket större än någon annan bokstav. Tror ni min röst är ogiltig?
Citera
2014-09-14, 17:38
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.Saxlind
Kan det vara era killar?
Citat:
16:55 — Nordfront har varit i kontakt med Näste 1 som rapporterar följande: Dagen inleddes på Mynttorget där en grupp aktivister ställde upp sig och startade en eld i en tunna genom att tända eld på en israelisk flagga – sionismens symbol. Aktivisterna eldade sedan upp runt 20 röstkort och höll en kort appell där man menade att dagens demokrati är en falsk fasad och att samhället egentligen styrs av sionistiska krafter. Därefter har aktivisterna åkt runt till flera vallokaler och kastat ut konfetti med två olika budskap på: ”Nordfront.se” och ”Radikal kamp!” Vid vallokalerna har man även ropat ”Leve Motståndsrörelsen!” Vid en av vallokalerna angreps en av nästets kameramän av en man som fick en smäll tillbaka innan aktivisterna åkte vidare till nästa vallokal. Förhoppningsvis kan Nordfront publicera bilder från aktionen inom kort.
https://www.nordfront.se/nordfronts-valvaka-2014.smr
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in