Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2014-09-14, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M.Saxlind
Hur många röster fick SvP i Stockholm förra valet då?

Om "porrbild" är som det låter var det knappast ett riktigt flygblad från SvP. Tog du någon bild?

För mig att det var 70 röster.

Killen menar nog flygbladet med ett kärlekspar som håller om varandra. Han skrev tidigare idag "Min röst föll på Kristna Värdepartiet" i en annan del av FB och kristna tokar har ju en tendens att skrika porr när de ser lite hud.
Senast redigerad av balmung 2014-09-14 kl. 14:23.
Citera
2014-09-14, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Vet flera SvP som är pro-Ukraina. Under den lite mer "heta" debatten här stötte ni tyvärr bort många potentiella röster. Det är dock inte det jag diskuterar nu. Min kritik ligger i att SvP inte har synts mer flashback under den väldigt viktiga sista veckan. Istället sitter SvP:are och diskuterar med varandra på Motgifts forum för likatänkande.
Sant. Alla superaktiva SvP-krigarna har försvunnit. Personligen orkar jag bara inte med att motargumentera mot personer som säger dumma saker, tar så mycket på min energi. Brukar väl ibland debattera på YT när jag känner för det men blir inte ofta.
Citera
2014-09-14, 14:31
Medlem
Lelianas avatar
Räkningen hos vallokalen och hos länsstyrelsen är offentlig, finns det planer hos partiet/medlemmar att gå och se till att de räknar rätt? Med tanke på hur EU valet gick till så kan det vara en bra idé.
Citera
2014-09-14, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av balmung
För mig att det var 70 röster.

Killen menar nog flygbladet med ett kärlekspar som håller om varandra. Han skrev tidigare idag "Min röst föll på Kristna Värdepartiet" i en annan del av FB och kristna tokar har ju en tendens att skrika porr när de ser lite hud.
Så det var alltså ett officiellt flygblad jag såg?! Kvinnan låg i bara bysthållaren med den barbröstade mannen över sig. Ett tips till partiets propagandamakare vore att välja motiv som utstrålar litet mer stil och klass.
Senast redigerad av Gustav-IV-Adolf 2014-09-14 kl. 15:40.
Citera
2014-09-14, 15:20
Medlem
baggebo1s avatar
Vad fan är nu detta, då?
Citat:
Nazister stjäl valsedlar

I Haninge kommun utanför Stockholm har fyra killar i vita skjortor och kostymer lagt ut valsedlar för Svenskarnas Parti och samtidigt stulit alla andra partiers.

– Vi har varslat ut, så i flera vallokaler har de stoppats när de försöker ta sig in. Däremot tar man emot valsedlarna, men de får inte komma in så de har ingen chans att stjäla andras, säger Christer Erlandsson, vice ordförande i Valnämnden i Haninge.

Christer Erlandsson är mycket kritisk mot det nazistiska partiets beteende.

– Det är etiskt och demokratiskt alldeles förkastligt. Man får tycka vad man vill om andra politiska partier, men man ska föra fram sitt eget budskap och inte agera på det här sättet, säger han.

Valsedelsstölderna har polisanmälts, men nu finns en oro att fler vallokaler ska få påhälsning.

– Vi är rädda att de drar iväg till andra kommuner och gör likadant, säger Christer Erlandsson.

Men Stefan Jacobsson, partiledare för Svenskarnas Parti, säger att de inte har något att göra med personerna i Haninge.

– Det har jag väldigt svårt att tänka mig. Det är inget vi ställer oss bakom, säger han.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article19531124.ab

Är det vänsterextremister som försöker smutskasta?
Citera
2014-09-14, 15:37
Medlem
Naturochtraditions avatar
Citat:
Vad fan är nu detta, då?

Odören av false-flag gör sig påmind, om annat än mer skandalöst!
Citera
2014-09-14, 15:39
Medlem
Naturochtraditions avatar
Tycker uppdateringarna från partiets hemsida och realisten är magra.
Citera
2014-09-14, 15:55
Medlem
Citat:
Vad fan är nu detta, då?

Att stölden genomfördes på ett så uppseendeväckande sätt som möjligt (närmast spexbetonat, med alla uppklädda i kostymer och vita skjortor) talar enligt min mening med styrka för det.
Citera
2014-09-14, 15:55
Medlem
SvP-Finns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.Saxlind
Hur många röster fick SvP i Stockholm förra valet då?
I förra valet fick man bara 15 röster i Stockholms kommun: http://www.val.se/val/val2010/slutresultat/R/rvalkrets/01/index.html
och 54 röster i Stockholms län: http://www.val.se/val/val2010/slutresultat/R/rvalkrets/02/index.html
Citera
2014-09-14, 15:59
Medlem
KlausSteins avatar
Gult som solen
Blått som havet
Vitt, som vårt nordiska folk
Så föll våra röster i alla tre valen
På Svenskarnas parti
Citera
2014-09-14, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Naturochtradition
Odören av false-flag gör sig påmind, om annat än mer skandalöst!
Och den gamla principen om hur den evige skriker aj medan han slår någon - att det i verkligheten rör sig om icke-nationalister som slänger nationalistiska valsedlar. Förmodligen är alltså berättelsen i tidningen lika påhittad som den påstådda och nu motbevisade "slöj-misshandeln" man spred förra året. Detta är riktigt vidrigt av etablissemanget, för en del hjärntvättade kan nu tro att problemet är att PK-partier får valsedlar slängda av "onda dödsnazister" medan verkligheten är den motsatta. Om det är något som jag avskyr mer än något annat så är det personer som har fräckheten att skrika aj medan de slår någon.
Citera
2014-09-14, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dulcian
Att stölden genomfördes på ett så uppseendeväckande sätt som möjligt (närmast spexbetonat, med alla uppklädda i kostymer och vita skjortor) talar enligt min mening med styrka för det.
Eller så finns det muppar i partiet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in