2014-09-12, 23:21
Medlem
Det enda dessa vänstertomtar klarar av , det är att slå folk på käften.
Det Fragglarna gjorde på 90-talet klarar dessa jonsar inte av, ens i dag. Detta är en samling bonnläppar som råkat hamna i rampljuset på grund av att någon med en fet plånbok betalar, och när han/hon drar sig ur, ja då lär livet bli ganska tufft.

Till er inom RG med ett uns av koll på läget, bränn inte hela er framtid, dra er ur snabbt som fan.
Det är ganska otrevligt att bli betraktad som paria, vilket kommer att ske over en natt.

Vem är det som ligger bakom? Vem är det som betalar kalaset? Tvivlar på att snåljåpen Robert Aschberg är så korkad att han lägger några storre summor på denna samling jonsar.
Citera
2014-09-13, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Golonka
Jag satt i bilen på väg hem från jobbet när Ekot gick igång... Jag höll fan på att köra av vägen. Jag var tvungen att svänga in på en rastplats och bara andas tungt i flera minuter medans jag hörde inslaget om Åkesson som spelmissbrukare. Och som man hade laddat upp med grejer: En spelmissbrukpsykolog fick sitta och ge auktoritet åt det underförstådda påståendet att Åkesson mer eller mindre förskingar och är en presumtiv säkerhetsrisk. Efter Ekot fortsatte det. Lång telefonintervju med Åkesson där insinuanta frågor ställs om hans privatliv och hur han hanterar sin ekonomi. Det underströks flera gånger hur mycket Åkesson spelar för, i relation till en knegarlön.

Jag mådde plötsligt så jävla illa. Det liksom öppnade sig en vertigo , inför ögonen på mig och jag stod vid randen av ett jävla hål -ett ginungagap- och allt svajjade. Det är alltså som så att en liten jävla klick vänsterextremister kan sitta och fjärrstyra en svensk valrörelse 2014. Igår på twitter hintar RG lite slappt om att det är mer grejer på gång och att man sparat det bästa till sist. Igår tänkte jag att kanske Björn Söder dummat sig eller någon annan tung skalp irrat omkring i en tysk televerksuniform på fyllan. Att vad man än drämde iväg, så kände jag på mig att det skulle bli tungt. Något som kletade pä teflonmannen...

Och så blir det det här: JIMMY ÅKESSON ÄR SPELMISSBRUKARE OCH DUNKAR IVÄG HUNDRA PAPP I MÅNADEN PÅ NÄTPOKER! VI HAR KONTOUTDRAGEN! VI HAR EN PSYKOLOG SOM UTVÄRDERAT SPELET. ÅKESSON ÄR EN SÄKERHETSRISK MED SITT SPELANDE. VILL DU HA EN STATSMINISTER SOM TJÄNAR HUNDRA LÖK/MÅNAD, MEDANS DU TJÄNAR KANSKE 2% AV DE PENGARNA PÅ ATT BYTA BÅCKEN PÅ GAMLINGARNA PÅ SOLSIPPAN, som timmis, d.v.s.

Plötsligt blev allt så kristallklart.

Detta är naturligtvis djupt allvarligt! RG utgör ett synnerligen allvarligt hot mot rikets säkerhet på så sett att de samlar på sig känslig information som man sedan paketerar och sprider till likasinnade kollegor. På så sätt uppnår man effekten att folk inte binder samman skiten med en specifik redaktion och därmed blir illusionen att SD gör olika dumma saker jämt.

Jag hoppas RG blir föremål för riktigt tunga grejer från MUST/SÄPO eller rent från kriminellt håll. Detta är fan inte okej. Långt därifrån!

Jag tänker på fotosamlingen i Kambodja. Pol Pots hantlangare dokumenterade och fotograferade sina tortyroffer noga och prydligt.

Människan kan vara ett grymt djur. Vissa individer är kapabla till vad som helst. Det bevisas gång på gång. Vi svenskar har dessvärre fått journalistkåren och RG. Inte för våra synder, för vi har inte syndat, utan för deras lust att triumfera över sina byten.
Citera
2014-09-13, 00:55
Medlem
Citat:
Jag satt i bilen på väg hem från jobbet när Ekot gick igång... Jag höll fan på att köra av vägen. Jag var tvungen att svänga in på en rastplats och bara andas tungt i flera minuter medans jag hörde inslaget om Åkesson som spelmissbrukare. Och som man hade laddat upp med grejer: En spelmissbrukpsykolog fick sitta och ge auktoritet åt det underförstådda påståendet att Åkesson mer eller mindre förskingar och är en presumtiv säkerhetsrisk. Efter Ekot fortsatte det. Lång telefonintervju med Åkesson där insinuanta frågor ställs om hans privatliv och hur han hanterar sin ekonomi. Det underströks flera gånger hur mycket Åkesson spelar för, i relation till en knegarlön.

Jag mådde plötsligt så jävla illa. Det liksom öppnade sig en vertigo , inför ögonen på mig och jag stod vid randen av ett jävla hål -ett ginungagap- och allt svajjade. Det är alltså som så att en liten jävla klick vänsterextremister kan sitta och fjärrstyra en svensk valrörelse 2014. Igår på twitter hintar RG lite slappt om att det är mer grejer på gång och att man sparat det bästa till sist. Igår tänkte jag att kanske Björn Söder dummat sig eller någon annan tung skalp irrat omkring i en tysk televerksuniform på fyllan. Att vad man än drämde iväg, så kände jag på mig att det skulle bli tungt. Något som kletade pä teflonmannen...

Och så blir det det här: JIMMY ÅKESSON ÄR SPELMISSBRUKARE OCH DUNKAR IVÄG HUNDRA PAPP I MÅNADEN PÅ NÄTPOKER! VI HAR KONTOUTDRAGEN! VI HAR EN PSYKOLOG SOM UTVÄRDERAT SPELET. ÅKESSON ÄR EN SÄKERHETSRISK MED SITT SPELANDE. VILL DU HA EN STATSMINISTER SOM TJÄNAR HUNDRA LÖK/MÅNAD, MEDANS DU TJÄNAR KANSKE 2% AV DE PENGARNA PÅ ATT BYTA BÅCKEN PÅ GAMLINGARNA PÅ SOLSIPPAN, som timmis, d.v.s.

Plötsligt blev allt så kristallklart.

Detta är naturligtvis djupt allvarligt! RG utgör ett synnerligen allvarligt hot mot rikets säkerhet på så sett att de samlar på sig känslig information som man sedan paketerar och sprider till likasinnade kollegor. På så sätt uppnår man effekten att folk inte binder samman skiten med en specifik redaktion och därmed blir illusionen att SD gör olika dumma saker jämt.

Jag hoppas RG blir föremål för riktigt tunga grejer från MUST/SÄPO eller rent från kriminellt håll. Detta är fan inte okej. Långt därifrån!

Så Geijer-affären är helt okänd for dig. Palmes hatiska tal i Sveriges Riksdag där han kallade DNs journalister for råttor med sina gula tänder, och att snus är snus, och strunt är strunt även i polisiära promemorior. Politik är ett smutsigt hantverk.
Jag håller med till 100% vad du skriver, men jag forstår inte din reaktion.
I morgon kommer det väl att Sverigedemokraternas ledarskikt är en samling barnamordare.

Om nu så vore fallet, så skulle det ändå inte stoppa mig från att lägga min rost på Sverigedemokraterna på sondag.
Citera
2014-09-13, 02:52
Medlem
BarracoBarners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marsouin
Martin Fredrikssons personnummer är väl ingen konst att hitta? Han har 800407-2917.
Ja, det kommer att hjälpa mig mycket när jag blir uthängd i Expressen för att ha dödsknarknazistiska åsikter. Tack så väldigt mycket.
Citera
2014-09-13, 10:33
Medlem
Ankdammsmans avatar
Kolla bilden till den här artikeln:

http://www.friatider.se/researchgruppen-r-kriminellt-sl-dder

Sveriges nya journalisthjältar i avslappnad pose. Det är inte bara extremismen och kriminaliteten som påminner om skinnskallar.
Citera
2014-09-14, 10:19
Medlem
eternussermos avatar
Vad menar de med "Guld 2lax14" som står på twitter?
https://twitter.com/Researchgruppen
Citera
2014-09-14, 16:23
Medlem
Ankdammsmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Vad menar de med "Guld 2lax14" som står på twitter?
https://twitter.com/Researchgruppen

Det är en anspelning på Martin Mutumbas tatuering för ett par par år sen när AIK vann SM-guld. Referensen till en pseudoarbetarklassig huliganklubb är passande för det här kriminella slöddret, för att citera Henrik Alexandersson.

De njuter givetvis i fulla drag av uppmärksamheten just nu, och de är de väl värda efter att gång på gång lyckas rövknulla svensk offentlighet. Möjliggörarna i form av deras journalistkollegor har inte lika stor anledning att vara stolta. Grattis till era nya hjältar och deras prejudicerande metoder.
Citera
2014-09-14, 16:45
Medlem
hack hack

user_group
users
users_backup

Citat:
current user root@localhost
hostname piscatus

Users
debian-sys-maint'@'localhost
replication'@'%
root'@'127.0.0.1
root'@'::1
root'@'ip180.kontoret-globen.riksnet.nu
root'@'localhost
'root'@'piscatus

debian-sys-maint:*F1EB1490FAF98125E8A8B7C10BF87CE06EC0BE2D
replication:*71AD81B325256BAF8790E3ED1F308A3E89437 624
root:*71AD81B325256BAF8790E3ED1F308A3E89437624
root:*A6A08275565A5ACC7D887BBC8232630E0B4692DB

databases
information_schema
mysql
p_test
performance_schema
piscatus2014
test

piscatus2014 tables

agents
agents_backup
agents_batch
agents_batch_backup
agents_follow
agents_results
agents_share
alarm
automail
automail_locked
blaljus
blaljus_kw
blaljus_kw_doc
bygg
celeb
d_mynd
d_pdf
d_pnr
dagboksblad
document
document_compare
dom_kw_doc
fax_headers
keywords
kw
log
mail
mail_queue
mall
mynd_cat
mynd_stats
mynd_subcat
myndigheter
news_other
newsletter
org_index
rps_upphandling
school_kw
school_kw_doc
settings
socialstyrelsen
stamning
stats
stats_downloads
upload
url_check
url_log
user_client
user_groups
user_receipt
users
users_backup
wordlist
work_queue

--------------------------------------------------------------------------------

root:x:0:0:root:/root:/bin/bash
daemon:x:1:1:daemon:/usr/sbin:/usr/sbin/nologin
bin:x:2:2:bin:/bin:/usr/sbin/nologin
sys:x:3:3:sys:/dev:/usr/sbin/nologin
sync:x:4:65534:sync:/bin:/bin/sync
games:x:5:60:games:/usr/games:/usr/sbin/nologin
man:x:6:12:man:/var/cache/man:/usr/sbin/nologin
lp:x:7:7:lp:/var/spool/lpd:/usr/sbin/nologin
mail:x:8:8:mail:/var/mail:/usr/sbin/nologin
news:x:9:9:news:/var/spool/news:/usr/sbin/nologin
uucp:x:10:10:uucp:/var/spool/uucp:/usr/sbin/nologin
proxy:x:13:13roxy:/bin:/usr/sbin/nologin
www-data:x:33:33:www-data:/var/www:/usr/sbin/nologin
backup:x:34:34:backup:/var/backups:/usr/sbin/nologin
list:x:38:38:Mailing List Manager:/var/list:/usr/sbin/nologin
irc:x:39:39:ircd:/var/run/ircd:/usr/sbin/nologin
gnats:x:41:41:Gnats Bug-Reporting System (admin):/var/lib/gnats:/usr/sbin/nologin
nobody:x:65534:65534:nobody:/nonexistent:/usr/sbin/nologin
libuuid:x:100:101::/var/lib/libuuid:
syslog:x:101:104::/home/syslog:/bin/false
messagebus:x:102:106::/var/run/dbus:/bin/false
landscape:x:103:109::/var/lib/landscape:/bin/false
sshd:x:104:65534::/var/run/sshd:/usr/sbin/nologin
bahnhof:x:1000:1000:bahnhof,,,:/home/bahnhof:/bin/bash
mysql:x:105:113:MySQL Server,,,:/nonexistent:/bin/false
b24049:x:1001:1001::/home/b24049:/bin/bash
nagios:x:106:114::/var/lib/nagios:/bin/false
postfix:x:107:115::/var/spool/postfix:/bin/false
asigra:x:1002:1002:asigra,,,:/home/asigra:/bin/bash
ossec:x:1003:999::/var/ossec/:/bin/false
ossecm:x:1004:999::/var/ossec/:/bin/false
ossecr:x:1005:999::/var/ossec/:/bin/false
Citera
2014-09-14, 16:58
Medlem
Acquisitionss avatar
Hoppsan!

Är detta ett hack ovan måntro!?
Citera
2014-09-14, 16:58
Medlem
Golonkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NyttKonto1234
hack hack

user_group
users
users_backup
Så i klartext och för oss som inte begriper vad vi ser: Vad är det vi ser?
Citera
2014-09-14, 17:00
Medlem
Avva66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankdammsman
Kolla bilden till den här artikeln:

http://www.friatider.se/researchgruppen-r-kriminellt-sl-dder

Sveriges nya journalisthjältar i avslappnad pose. Det är inte bara extremismen och kriminaliteten som påminner om skinnskallar.
De ser ju både kära och drogade ut.

Citat:
Epostadresser till en massa journalister samt diverse patrask.
Citera
2014-09-14, 17:01
Medlem
Acquisitionss avatar
Citat:

Jag tycker det ser ut som betalande användare och administratörer på Pistacsus
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in