2014-09-13, 22:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Måttlig
Det har vi redan sett i många år. Se bara på den ökade statistiken för gruppvåldtäkter.

Sverige är ju världens våldtäktsland #1, inte särskilt förvånad. Men de får väl skylla sig själv eftersom de allra flesta röstar på sjuklövern.
2014-09-13, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Injectionz
Raskrig om några decennier är inte en omöjlighet.

förstår du allvaret i detta?
Till Sverige kommer enorma mängder av unga män i sina bästa år med erfarenhet från hårda förhållande och krig.
I Sverige har vi enorma mängder gamla och svaga pensionärer och ett passivt folk som styrs av väldigt många kvinnor i höga befattningar.
Hur tror du vi skall klara detta?
2014-09-13, 22:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Folstream
Jag undrar vad slaskpressen kommer att sätta på sina löpsedlar imorgon.

Kommer "vi gillar olika" att årerupplivas?

Kommer media i ett sista desperat försök släppa någon "bomb" om SD eller är det för sent?

Det är omöjligt att försöka stoppa SD nu. Sjuklövern och media har de senaste 8åren försökt att lägga locket på för att förhindra en potentiell explosion. Men grytan har varit på spisplattan i 8år och locket kommer att explodera imorgon. Media och PKismen kommer att skita ned sig när de märker att SD fått 14+% av rösterna. PKismen och sjuklövern har gjort sitt.
Senast redigerad av Injectionz 2014-09-13 kl. 22:47.
2014-09-13, 22:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av anteW
Till Sverige kommer enorma mängder av unga män i sina bästa år med erfarenhet från hårda förhållande och krig.
I Sverige har vi enorma mängder gamla och svaga pensionärer och ett passivt folk som styrs av väldigt många kvinnor i höga befattningar.

Jag vet inte hur vi kommer att klara detta, men jag kommer att göra det i alla fall. Sverige kommer att bli kört i botten. Det är inte invandrarna som är ett problem för Sverige, det är vänstermupparna och antidemokraterna.
2014-09-13, 22:47
Medlem
KaktusFlaktuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valspurten-SD
Frågar igen,
När trillar de första riktiga siffrorna in och kan man följa per valdistrikt online? Sökt på val.se men sidan suger stenhårt (alt. jag själv på att söka där).

Jag gissar att de första siffrorna, från små distrikt ute i landet, inkommer runt 21.
2014-09-13, 22:49
Medlem
KaktusFlaktuss avatar
Citat:

Det löser sig nog. Som tröst på pannkakan får du tänka på att många offer i den konflikten kommer vara personer som med ignorans eller avsikt har orsakat just detta. Ta hand om dina nära.
2014-09-13, 22:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KaktusFlaktus
Jag gissar att de första siffrorna, från små distrikt ute i landet, inkommer runt 21.

Tack för svar.
2014-09-13, 22:51
Medlem
SvenskOppositions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erk Swede
jo kommer att bli intressant efter valet när opinonsundersökningarna visat sig vara totalt fel.
min nuvarande gissning är 18% (eventuellt plus minus 3% ,lite beroende på om något av sjusysterpartierna åker ut.)
tror inte att fi kommer in dock.
(så får vi se om jag blir hyllad eller hånad i morgon? )
20000 inlägg...

Någon moderator käkade just upp 200 av dina inlägg

Jag håller med om att F! inte kommer att komma in, och just "kampen" mellan F! och MP gör att det blir extra gynnsamt för SD att knipa tredjeplatsen. För jag är övertygad om att MP kommer att göra ett väldigt risigt valresultat.
2014-09-13, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KaktusFlaktus
Det löser sig nog. Som tröst på pannkakan får du tänka på att många offer i den konflikten kommer vara personer som med ignorans eller avsikt har orsakat just detta. Ta hand om dina nära.

Vi får vara glada över att alla inte tänker i samma banor som du.
2014-09-13, 22:54
Medlem
KaktusFlaktuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valspurten-SD
Tack för svar.

Kanske får vi siffror redan en halvtimma efter stängning. Så här går det till i Örebro:

Citat:
Preliminära hålltider på söndag 14 september:
20.00 Vallokalerna stänger och kommunerna gör den första räkningen.
20.00 Länsstyrelsens telefonmottagare intar sina platser.
20.30 (ca) Första valdistriktet beräknas ringa in sina preliminära röstsiffror. Landshövdingen tar emot ett av de första samtalen.
21.30-22.00 (ca) Örebro kommuns valdistrikt börjar att lämna över påsar med röstsedlar till Länsstyrelsen.

http://www.lansstyrelsen.se/orebro/Sv/nyheter/2014/Pages/infor-valnatten.aspx
2014-09-13, 22:58
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:

Deras erfarenhet är väl att dom eller deras föräldrar stuckit från krig och hårda förhållanden och nu gnäller för det är så tufft i Sverige. Nysvenskarna är lättprovocerade men kända för att vara fega. Är ingen kvalite utan kvantitet som gäller. Dom måste vara fler annars tvekar dom och väntar på ett bättre tillfälle. Jävligt störande med småväxta gapande nysvenskar som älskar att gnälla. Dom förväntar sig inget motstånd. Men det får dom. Var när man var yngre dom kunde kaxa sig men nu är JAG i mina bästa år, och jag kommer ALLTID vara i mina bästa år. Deras bäst före datum är kort.
2014-09-13, 23:00
Medlem
Grevelesevis avatar
Jag är mest orolig över fyllekajans parti. SD klarar nog vågmästarrollen om F! inte kommer in.
Känns om det är 1 på 3 att de klarar spärren. Det damoklessvärdet känns inte roligt att ha hängande över sig.
La ett bet på SD under 12.5 på unibet i söndags. Fick 2.70. Ett bet jag gärna förlorar.
Brukar alltid spela emot mitt favoritlag. På så sätt får jag lite ekonomisk komp vid fel utfall.
Ett Sd på 12.4 och F! under spärren blir win-win.
So bring it on.. Jag vill se en skrikandes pascalidou, gråtande sossar, experter som försöker förklara SD:s siffror utan att nämna elefanten i rummet. Jag vill se programledare som sitter som fågelholkar när resultatet presenteras. Först då kommer jag att somna gott.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in