2014-09-12, 19:50
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av piratkatten
Men inser du inte det komiska med att du varit en jävla internetkrigare i åratal och NU plötsligt fått utlopp för din önskan att döda och därmed kastar skit på alla andra. Trodde fan aldrig jag skulle försvara svenska nationalister men seriöst? Varför är du ens på internet och skyter om era "framgångar" om det är så jävla patetiskt att vara internetkrigare. Du är narcissist och runkar i smyg till det som skrivs om dig. Om du fick bestämma hade du haft en egen skvallertråd här. Du sitter på jävla Twitter och RETWEETAR Carl Bildt numera. Inser du inte komiken???
Nu far du faktiskt bestamma dig, i ett inlagg ar jag en psykopat som gor illa manniskor och i nasta en anonym internetkrigare, jag blir forvirrad annars....

Klart jag kan retweeta Carl Bildt, han har manga ganger storre insyn i Rysslands forehavanden an vad jag har, sedan ar jag inte sa statisk i mitt tankande att jag inte kan se att meningsmotstandare kan ha bra poanger ibland.

/Micke
Citera
2014-09-12, 19:52
Medlem
piratkattens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.Skillt
Nu far du faktiskt bestamma dig, i ett inlagg ar jag en psykopat som gor illa manniskor och i nasta en anonym internetkrigare, jag blir forvirrad annars....

Klart jag kan retweeta Carl Bildt, han har manga ganger storre insyn i Rysslands forehavanden an vad jag har, sedan ar jag inte sa statisk i mitt tankande att jag inte kan se att meningsmotstandare kan ha bra poanger ibland.

/Micke

Hur i helvete utesluter det ena det andra? Du är både psykopat och skryter om ditt dödande på Flashback. Samt smutskastar alla som inte gjort samma val som du och kallar dem fega tangentbordskrigare. Vad tycker SMR om dig nuförtiden (förutom dina uppenbara vänner därifrån)?
Har aldrig kallat dig anonym?
Citera
2014-09-12, 20:18
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av piratkatten
Hur i helvete utesluter det ena det andra? Du är både psykopat och skryter om ditt dödande på Flashback. Samt smutskastar alla som inte gjort samma val som du och kallar dem fega tangentbordskrigare. Vad tycker SMR om dig nuförtiden (förutom dina uppenbara vänner därifrån)?
Har aldrig kallat dig anonym?
Vad SMR tycker om mig, ar inget jag funderar kring faktiskt. Jag har mina vanner och det racker gott, utover det sa onskar jag SMR all lycka men dar stannar det.

Jag kraver inte att nagon ska doda, men man ska iaf ha tillrackligt mycket rag i ryggen att finnas pa gatan om man leker lacker pa internet och pratar om raskrig och vapnad revolution.

/Micke
Citera
2014-09-12, 20:26
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Vad SMR tycker om mig, ar inget jag funderar kring faktiskt. Jag har mina vanner och det racker gott, utover det sa onskar jag SMR all lycka men dar stannar det.

Jag kraver inte att nagon ska doda, men man ska iaf ha tillrackligt mycket rag i ryggen att finnas pa gatan om man leker lacker pa internet och pratar om raskrig och vapnad revolution.

/Micke
Men du slåss ju åt judar indirekt, så fort ni vinner över ryssarna så kommer Ukraina bli judestyrt och en del av NWO, hur kan man göra det med hedern i behåll?
Citera
2014-09-12, 20:46
Medlem
piratkattens avatar
Citat:

/Micke

Du sitter ju på Twitter heeeela tiden och kastar skit på alla "nationella" som bara krigar vid tangentbordet ist för att kriga på riktigt. TROTS att du de senaste åren har varit en av dom som foruom möjlige klippt nått finger inte krigat öht mer än att spöa civilare. Du är patetisk som kastar skit på "dig själv för ett år sedan".

Nä men jag skiter i om du funderar på vad SMR tycker om dig. Det var en rak fråga. Vad TROR du de tycker om dig?
Citera
2014-09-12, 22:53
Medlem
JeffDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Men du slåss ju åt judar indirekt, så fort ni vinner över ryssarna så kommer Ukraina bli judestyrt och en del av NWO, hur kan man göra det med hedern i behåll?

Du behöver inte vara orolig att det ska inträffa.
Vad det gäller nyttiga idioten "Skilten" så kan man säga att han är "dead man walking".
Citera
2014-09-12, 23:16
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeffD

Vad det gäller nyttiga idioten "Skilten" så kan man säga att han är "dead man walking".

Jag menade separatisterna i östra ukraina, fortsätter USA/ISRAEL mf.l att pumpa in pengar och andra hjälpmedel så kan det väl bara sluta på ett sätt? Eller menar du att Ryssland skulle sätta in hela sin militärmakt om så krävdes?
Citera
2014-09-12, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Jag menade separatisterna i östra ukraina, fortsätter USA/ISRAEL mf.l att pumpa in pengar och andra hjälpmedel så kan det väl bara sluta på ett sätt? Eller menar du att Ryssland skulle sätta in hela sin militärmakt om så krävdes?
Ryssland stödjer ju separatisterna och kan förmodligen göra mer utan att dras in i ett regelrätt krig och med mer rysk hjälp borde separatisterna ha en rimlig chans att åtminstone inte förlora kriget. Strelkov, som verkar vara en bra person, verkar i alla fall anse att Rysslands ledning borde stödja separatisterna mer:

https://www.nordfront.se/forradare-forbereder-maidan-i-moskva.smr
Citera
2014-09-13, 00:28
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeffD

Hur ofta har jag inte hort det dar, men trots det har jag.overlevt Marinka, Illyvisk, Novoazovsk mfl

Men om du tror att just du kan andra pa det, sa rader jag dig att sluta upp med DNR eller LNR. Annars kan jag nas pa PM

ps. Snackpasen, ga och lek med lego nu

/Micke
Citera
2014-09-13, 00:29
Medlem
IIIDraculs avatar
Citat:

/Micke

Är det en dragunov du sitter och skjuter folk i ryggen med? Eller vad för vapen använder du?
Citera
2014-09-13, 00:39
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IIIDracul
Är det en dragunov du sitter och skjuter folk i ryggen med? Eller vad för vapen använder du?
Beror pa uppdrag men 50/50 mellan prickskyttgevar (.338. & .308) och dampad AK74 med rodpunkt for nattuppdrag eller rumrensning under dagtid. Har val aven hant att jag dammar av SVDn men inte ofta, finns andra skarpskyttar.

/Micke
Citera
2014-09-13, 00:42
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Beror pa uppdrag men 50/50 mellan prickskyttgevar (.338. & .308) och dampad AK74 med rodpunkt for nattuppdrag eller rumrensning under dagtid. Har val aven hant att jag dammar av SVDn men inte ofta, finns andra skarpskyttar.

/Micke
Kommer du köra på där tills du stupar? Du har gjort ditt i Sverige?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in