2014-09-12, 16:17
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IIIDracul
Onödigt spydigt svar. Varför?
Tror du att alla bataljoner i världen använder samma sorts vapen?
Strax kommer bataljonen att utrustas som en tung mekaniserad bataljon.

/Micke
Citera
2014-09-12, 16:35
Medlem
Neolitikums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.Skillt

/Micke
Massor av judepengar.
http://www.nationell.nu/2014/09/06/usa-ger-60-miljoner-dollar-till-azov/
Citera
2014-09-12, 16:52
Medlem
RexGermanias avatar
Citat:

/Micke
Har bataljonen några framtidsplaner för vad som händer om ni segrar i kampen mot separatisterna?
Citera
2014-09-12, 18:27
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neolitikum
Massor av judepengar.
http://www.nationell.nu/2014/09/06/usa-ger-60-miljoner-dollar-till-azov/
Japp, man faktiskt gora liknelsen att Azov far lika mycket judepengar som det finns hjarnsloa tangentbordskrigare i den har forumdelen, och det ar inte lite direkt.

/Micke
Citera
2014-09-12, 18:30
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RexGermania
Har bataljonen några framtidsplaner för vad som händer om ni segrar i kampen mot separatisterna?
Det ar ett beslut for bataljonschefen att ta och inget jag kan spekulera kring. Forst sa har vi ett krig att overleva sen far man fokusera pa framtiden, men ingen ar val speciellt nojd med den nuvarande situationen.

/Micke
Citera
2014-09-12, 18:39
Medlem
piratkattens avatar
Citat:
Japp, man faktiskt gora liknelsen att Azov far lika mycket judepengar som det finns hjarnsloa tangentbordskrigare i den har forumdelen, och det ar inte lite direkt.

/Micke

Så du bashar tangentbordskrigare på Flashback medan du lämnat allt du tidigare stått upp för genom att nu dra till Ukraina och få din krigsroman uppfylld. Seriöst, du är patetisk.
Citera
2014-09-12, 18:50
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av piratkatten
Så du bashar tangentbordskrigare på Flashback medan du lämnat allt du tidigare stått upp för genom att nu dra till Ukraina och få din krigsroman uppfylld. Seriöst, du är patetisk.
Jag vill minnas att jag aldrig riktigt gillat tangentbordskrigare inte ens nar jag levde i Sverige, vidare vill jag aven minnas att jag alltid onskat lycka och valgang for alla vita manniskor inte bara svenskar. Kan tyckas patetiskt, men jag har ett stort varmt hjarta som klappar for hela det vita Europa

/Micke
Citera
2014-09-12, 18:54
Medlem
piratkattens avatar
Citat:
Jag vill minnas att jag aldrig riktigt gillat tangentbordskrigare inte ens nar jag levde i Sverige, vidare vill jag aven minnas att jag alltid onskat lycka och valgang for alla vita manniskor inte bara svenskar. Kan tyckas patetiskt, men jag har ett stort varmt hjarta som klappar for hela det vita Europa

/Micke

Du har ett stort varmt hjärta? Nej, du är psykopat Micke. Narcissistisk så det står härliga till. Och du har varit internetkrigare i så jävla många år att det är komiskt att ens förneka. Alla som hängt på flashbackchatten känner till hur du funkar. Nu får du din dröm uppfylld - att gå från att klippa fingrar till att faktiskt döda folk. Känns bra förstår jag. Men du är en jävla tönt som sitter och kastar skit på folk som inte vill åka till ett annat land och döda civila.
Citera
2014-09-12, 19:06
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Du har ett stort varmt hjärta? Nej, du är psykopat Micke. Narcissistisk så det står härliga till. Och du har varit internetkrigare i så jävla många år att det är komiskt att ens förneka. Alla som hängt på flashbackchatten känner till hur du funkar. Nu får du din dröm uppfylld - att gå från att klippa fingrar till att faktiskt döda folk. Känns bra förstår jag. Men du är en jävla tönt som sitter och kastar skit på folk som inte vill åka till ett annat land och döda civila.
Civila? Nu kanske jag ar ute och cyklar har, men brukar inte civilister vara obevapnade och sta utanfor sjalva eldstriderna? Men, jag kanske missfostatt det hela en aning :/

Men din asikt ar alltsa att manniskor med automatgevar, artilleri, pansarskyttefordon samt stridsvagnar bor ses som civila? Ok....

Sen ar sjalva definitionen av internetkrigare att man inte agerar utanfor internet, men du har ju nagon sorts tvartemot logik, sa ja i sa fall far jag nog ses som en internetkrigare
Citera
2014-09-12, 19:20
Medlem
piratkattens avatar
Citat:
Civila? Nu kanske jag ar ute och cyklar har, men brukar inte civilister vara obevapnade och sta utanfor sjalva eldstriderna? Men, jag kanske missfostatt det hela en aning :/

Men din asikt ar alltsa att manniskor med automatgevar, artilleri, pansarskyttefordon samt stridsvagnar bor ses som civila? Ok....

Sen ar sjalva definitionen av internetkrigare att man inte agerar utanfor internet, men du har ju nagon sorts tvartemot logik, sa ja i sa fall far jag nog ses som en internetkrigare

Så du kan bekräfta att du inte dödat civila? Hur många har du dödat?
Du har agerat på internet sen fucking urminnes tider, men såfort du kastar dig till Ukrainska intressen är alla andra patetiska internetkrigare som inte för en riktig kamp. Löjligt. Sverige skrattar åt dig.
Citera
2014-09-12, 19:35
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Så du kan bekräfta att du inte dödat civila? Hur många har du dödat?
Du har agerat på internet sen fucking urminnes tider, men såfort du kastar dig till Ukrainska intressen är alla andra patetiska internetkrigare som inte för en riktig kamp. Löjligt. Sverige skrattar åt dig.
Ja, det kan bekraftas eftersom det inte finns nagra brottsanklagelser eller rapporter mot Azov fran RU,DNR,LNR eller internationella observatorer. Hur manga jag dodat haller jag for mig sjalv, men mycket fler an jag onskat, Illiovisk var en mardrom.for bada parter dar hundratals miste livet, samma sak i Novoazovsk, Marinka mfl.

Skillnad att agera pa internet och sedan gatan mot for att bara agera pa internet.

/Micke
Citera
2014-09-12, 19:41
Medlem
piratkattens avatar
Citat:
Ja, det kan bekraftas eftersom det inte finns nagra brottsanklagelser eller rapporter mot Azov fran RU,DNR,LNR eller internationella observatorer. Hur manga jag dodat haller jag for mig sjalv, men mycket fler an jag onskat, Illiovisk var en mardrom.for bada parter dar hundratals miste livet, samma sak i Novoazovsk, Marinka mfl.

Skillnad att agera pa internet och sedan gatan mot for att bara agera pa internet.

/Micke

Men inser du inte det komiska med att du varit en jävla internetkrigare i åratal och NU plötsligt fått utlopp för din önskan att döda och därmed kastar skit på alla andra. Trodde fan aldrig jag skulle försvara svenska nationalister men seriöst? Varför är du ens på internet och skyter om era "framgångar" om det är så jävla patetiskt att vara internetkrigare. Du är narcissist och runkar i smyg till det som skrivs om dig. Om du fick bestämma hade du haft en egen skvallertråd här. Du sitter på jävla Twitter och RETWEETAR Carl Bildt numera. Inser du inte komiken???
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in