Citat:
Ursprungligen postat av
KlokOchSnygg
Jag vet nu hur byggnaderna kunde rasa så snabbt,
Om du tror dig veta genom att hänvisa till en närmast magisk deathray...så kan jag bara beklaga till ditt mentala tillstånd
Citat:
faktum är att ena byggnaden rasade snabbare än free fall. 8 sekunder när det borde ta 9,2 (om jag kommer ihåg rätt).
Sedär. Och alla videor som visar någonting annat? Smygsatta på snabbspolning utav USA:s regering?
Citat:
Debunkers tror att byggnader kan rasa med nästan fritt fall bara man värmer upp dem med några hundra grader. Vi kommer aldrig mötas på den punkten och då är det tufft.
Strawman.
Citat:
Jag har två ytterligare faktorer som är omöjliga att bortse ifrån och som styrker
Även OM dessa två var sanna....hur fan bevisar det en deathray????
Citat:
- Utslaget på richterskalan var alldeles för lågt, det borde varit mycket högre
Det enda jag ser är samma påstående om och om igen. Det enda belägget du har hänvisat till är nån superdome nånstrans. DET RÄCKER INTE.
Citat:
- Skrothögen är för liten, det borde varit mängder med skrot. Minst 20 gånger mer än vad som fanns där
Det här är också något du bara påstår. När ska du visa det?
Citat:
Faktorer som möjligen kan bortförklaras men som också visar vad som stämmer
Som sagt: Även OM dessa två var sanna....hur fan bevisar det en deathray????
Citat:
- Man ser vad som händer på filmer, nästan alla filmer går det att se det på. Att alla filmer är trixade med är ossannolikt
Kom tillbaka när du har en film på deathrayen. De övriga filmerna visar nämligen uppenbarligen inte det du påstår.
Citat:
- Förstörelsen i Ground Zero borde varit mycket större om all skrot hade träffat marken.
Jag tycker det var ganska bra förstörelse, jag....
Om något så borde väl en deathray som pulveriserar 50 000 ton i sekunden orsaka översvämning? Låter som om en sådan utrustning skulle vara svårkontrolelrad?
Citat:
- Överlevande som stod på platser där de egentligen borde stendött
Så om en byggnad kollapsar så är det OMÖJLIGT att överleva...men om byggnad pulveriseras av en deathray som pulveriserar 50 000 ton i sekunden så borde man överleva? Hur tänkte du nu?
Citat:
Vad jag kan se finns det inget som pekar på att debunkersterorin är korrekt
Problemet är att det beror dina mentala begräsningar.