Citat:
Ursprungligen postat av
RullRull
Det värsta med RG är att de som de flesta vänsterorganisationer som åtminstone i början, delvis de facto drivs av någon slags ideologisk patos, alltid förfaller i ren kriminalitet och maffialiknande verksamhet. Den som kan sin historia vet att listan är lång. Sandinista, Farc, ETA, IRA, mfl. mfl. Det är detta, just detta som ligger till grund för att någon jävla myndighet bör här fan ta kommandot i det här rena angreppet på demokratin!
Hela grejen Med EXPo och RG är Mode I dagens Sverige är det mode med många saker Gaddningar Invandrare Husdjur miljön Och feminism.
Min mamma gjorde matsäck till min pappa på 60 -Talet
Hon städade och Pappa var inte ens med när jag och mina syskon föddes.
Jag/ Vi har alltid delat på hemsysslor med mina kvinnor och varit med på förlossningar. Dock ej varit hemma med smått mer än någon vecka skulle mina barn vara sämre än Fis normer?
Nej just nu handlar allt om Mode och hur upstår mode jo någon SÄGER vad som är modernt och helt rätt Typ (PK Media)
Apropå jag gillade Robban AS när vi såg på han på Parabol på lilla kanalen tv 3 han rökte svor och var cool nu har han helt ballat ur undrar varför? Den jag ogillade för 25 år sedan var Janne Josefsson nu visar det sig att han är ialla fall en riktig journalist å ställer rätt frågor.
I dagens samhälle ska allt så så fort min mista son ger till tiggare jag frågade varför rent allmänt ?
-Jo alla gör det? ?
Men nu har nog vänstern gjort bort sig som hänger ut en minoritet bara för att dom är omderna dom är dom värsta mobbarna!