Citat:
Ursprungligen postat av
apflock
Problemet är att de första utpekade mer eller mindre erkände. Som den där SD-kärringen i Norrland som blev hispig i sitt kök.
Media kan påstå vad som helst. Hela Södermalm bryr sig om en SD:are uttrycker sig "rasistiskt". Efter 7 dagar är det glömt.
Men när partiet börjar kicka folk då ger man RG/Expressen rätt och då har helt plötsligt stulen data blivit lika med riktig data. Det HAR betydelse.
När jag jobbade i USA frågade alltid min chef skeptiskt "has this been tampered with" när jag inkom med nytt material. Om jag svarade ja eller kanske på den frågan ansågs materialet vara lika med skräp.
Och givetvis kan/har datat som RG ger till Expressen "been tampered with". Alltså är det lika med SKRÄPDATA.
Vad är det för mening med att neka när man vet att det är kört? Det är självklart att de kan bevisa att man har skrivit det de kommer med eftersom de ju har hittat dig. Det är ju inte så att de bara chansar.
RG/Expressen har ju rätt och självklart måste SD kicka dessa personer som inte följer partilinjen. Alternativet är att SD erkänner sig som ett rasistiskt parti och driver den linjen men då kan jag garantera att den absoluta majoriteten av dagens anhängare sticker, inklusive jag själv.
Det är irrelevant om informationen är stulen, är den korrekt så är den. Expressen är ingen domstol, de kan använda hur mycket stulen data de vill.