2014-09-10, 22:43
Medlem
Var är det officiella uttalandet från Flashback om detta påstådda övergrepp/denna kriminella handling från Vänstern? Hur FB ska hantera det hela?

Folks liv riskerar att slås i spillror - och inte bara de som skrivit rent olämpliga saker / alternativt just nu icke politiskt korrekta åsikter: deras barn, anhöriga med flera, kommer att drabbas av detta om databasen kommer i felaktiga händer. Vilket den redan verkar ha gjort.
  • Mobbning i skolan (haha! min morsa hittade din farsa i registret: IDIOTknarkarjävelunge!)
  • Uppsägningar från jobbet (Oh. Du motsatte dig den nu förda Moderata invandringspolitiken. Du måste bort. Bort.)
  • Vänner som försvinner (Jag haaaatar sådana där nasssister, men jag vet inte så mycket om pållitik, men vem BRYYYR sig - jag ska rösta på Fiiiii, när JAG får rösta. JAGJAGJAG".
  • ... och fyll på.
Men allt detta har säkert de goda, kloka, välvilliga och empatiska människorna i Våldsvänstern/R-gruppen förutsett, eftersom de jobbar för DET GODA.

Nä, nu får ni vänstertjejer och -killar tänka ett varv till! Det är så många fler än vi ilskna FB-kommentatorer som drabbas. Helt oskyldiga. Och det är jag helt säker på att ni inte vill.

Peace & Love!
Senast redigerad av Citronhallonpaj 2014-09-10 kl. 22:47.
2014-09-10, 22:45
Medlem
GinaCaranoFans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Tja, det här visste man ju skulle hända förr eller senare, ser fram emot AFA:s horder.
Lär knappast hända. Researchgruppen är förvisso en utbrytargrupp ur AFA, tidigare hette Researchgruppen AFA Dokumentation och var en grupp inom AFA-nätverket.

Några AFA-horder lär knappast slå till. Däremot kan de orsaka mycket huvudbry för de som har anställningar att förlora, politiska karriärer som kan gå i kras. De som inte har något att förlora eller som aldrig uttryckt invandringskritik står inte i riskzonen.
Medlem
boms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GinaCaranoFan
https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=O2JEvQUQIU0#t=46

Haha fan också kommer inte kunna sluta skratta nu
Medlem
Bodickers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fjodorov
De säljer den vidare till våldsvänstern ifall du är en politisk motståndare så får du trevliga hembesök, alternativt blir du en del utav en trevlig uthängning i någon utav kvällsblaskorna, alltså ditt ansikte och det värsta du har skrivit kommer stå i mittuppslaget på tidningen, utan att du kan få försvara ditt uttalande.

Det är väl trevligt?

Kan dom göra så? Mot en vanlig Svensson? :O jag är inte uppsatt politiker direkt. Tur jag knappt svär här då, har för mig att jag inte uttalat mig i grova ordalag dock. Kanske nån enstaka grej för effekt.
2014-09-10, 22:46
Medlem
Bodickers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MKultra72
Dom samarbetar med företag (Bonnier) och även med Bisnode (kreditupplysning), så de kan ta reda på vem du är om te.x beställt något med samma email. Bisnode kan te.x neka att du får handla via faktura när du köper på nätet. De kan dela ut känsliga uppgifter till din arbetsgivare osv.

Tur jag inte beställt nåt med samma mail då. Har den mailen på ett par ställen till tror jag...

Och jag reggade mig i April då är jag inte med va?
2014-09-10, 22:46
Medlem
AbrahamLincolns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Celeno
Sitter på mobilen just nu så man känner sig lite handikappad. ftp.research.nu svarar men jag kan inte ansluta så jag vet inte om det ens är en ftp.

Om nån sitter med verktygen framme är ju "terminat0r" ett hett tips

Önskar att Admin nu kom in och meddelade att vi har rätten att försvara oss och att reglen, 1.04 inte gäller tillsvidare när det kommer till RG. Samt att en raidtråd för diverse motattacker mot RG startas av inte mindre en admin själv. Åsiktsfrihet samt yttrandefrihet är något vi måste vara beredda att kämpa för.

An motauktion mot samtliga involverade organisationer borde sanktioneras och diskussion rörande detta. Vi kan göra mer än vi tror. Släcka en hel del sidor har man ju gjort förr. Och hjälp från utlandet får man också. Admin, snälla ge oss grönt ljus!
Senast redigerad av AbrahamLincoln 2014-09-10 kl. 22:49.
2014-09-10, 22:47
Medlem
NyheterIdags avatar
Eftersom det numera tycks vara helt okej att tillskansa sig sådant människor skriver i skydd av anonymitet har vi tänkt publicera sådant som slår mot mediefolk bland annat.

Vi jobbar just nu på 12000 tipsmail skickade till politiskt inkorrekt, som vi har. För den som vill veta mer om hur, var, varför etc finns en text här: http://nyheteridag.se/sa-kommer-skiten-traffa-flakten/

Med lite medieskandaler kanske man kan väcka liv i debatten om rätten till anonymitet på nätet. Den behövs.

/Chang
2014-09-10, 22:47
Medlem
UsamaBinNorrlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Tja, det här visste man ju skulle hända förr eller senare, ser fram emot AFA:s horder.

Jävlar, jag bor längst upp. Tredje våningen. Blir till att ta balkong som flyktväg Datorn åker ut först. Sen kommer jag. Vrålar mig tar ni inte levande samtidigt springer jag med datorn under famnen när självaste teamet bakom Trolljägarna filmar mig
Senast redigerad av UsamaBinNorrland 2014-09-10 kl. 22:52.
2014-09-10, 22:48
Medlem
Germanias avatar
det blir ju lite lustigt om de kommer över uppgifter om pedofila förbrytare, men istället väljer att hänga ut sd:are som uttrycker sig som idioter på nätet.
2014-09-10, 22:51
Medlem
Alltså ingenting är ju bekräftat? Det kanske väljer att säga detta i samband med valet. För PK media har inte visat den rätta bilden av hur stort andel röster SD kommer få. Så det väljer att gå ut med detta för att folk ska bli rädda och inte rösta på SD.
Medlem
Är det FreeBSD MD5-hashar på bilen http://i.imgur.com/oYkdG.jpg?1?9389?
Är lite trött, men räknar man tecken på de olika hascharna så varierar de väl? Någon som har piggare ögon och orkar räkna tecken eller känner igen hashformatet?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NyheterIdag
Eftersom det numera tycks vara helt okej att tillskansa sig sådant människor skriver i skydd av anonymitet har vi tänkt publicera sådant som slår mot mediefolk bland annat.

Vi jobbar just nu på 12000 tipsmail skickade till politiskt inkorrekt, som vi har. För den som vill veta mer om hur, var, varför etc finns en text här: http://nyheteridag.se/sa-kommer-skiten-traffa-flakten/

Med lite medieskandaler kanske man kan väcka liv i debatten om rätten till anonymitet på nätet. Den behövs.

/Chang

Du skriver att ni INTE kommer hänga ut enskilda tipsare. Menar du att ni kommer hänga ut företag vilka deras mejl är kopplade till eller vad?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in