Var är det officiella uttalandet från Flashback om detta påstådda övergrepp/denna kriminella handling från Vänstern? Hur FB ska hantera det hela?
Folks liv riskerar att slås i spillror - och inte bara de som skrivit rent olämpliga saker / alternativt
just nu icke politiskt korrekta åsikter: deras barn, anhöriga med flera, kommer att drabbas av detta om databasen kommer i felaktiga händer. Vilket den redan verkar ha gjort.
- Mobbning i skolan (haha! min morsa hittade din farsa i registret: IDIOTknarkarjävelunge!)
- Uppsägningar från jobbet (Oh. Du motsatte dig den nu förda Moderata invandringspolitiken. Du måste bort. Bort.)
- Vänner som försvinner (Jag haaaatar sådana där nasssister, men jag vet inte så mycket om pållitik, men vem BRYYYR sig - jag ska rösta på Fiiiii, när JAG får rösta. JAGJAGJAG".
- ... och fyll på.
Men allt detta har säkert de
goda,
kloka,
välvilliga och
empatiska människorna i Våldsvänstern/R-gruppen förutsett, eftersom de jobbar för
DET GODA.
Nä, nu får ni vänstertjejer och -killar tänka ett varv till!

Det är så många fler än vi ilskna FB-kommentatorer som drabbas. Helt oskyldiga. Och det är jag helt säker på att ni inte vill.
Peace & Love!