Det kommer inte bli några mord, vi är fredliga demokratiska forum deltagare och inte aggressiva radikaler. Vi slåss med vår frihet som vapen och den och våra liv som insats.
Fast det är ju givetvis sant att alla inte har möjlighet att ta den risken det innebär att använda fredliga motmedel.
Det finns en väldigt liten procent deltagare som faktiskt är kapabla och kanske till och med tvungna att ta till vadsomhelst för att undgå belysning. Därför är det ett ovanligt vågat experiment att gå ut i media och attackera något så stort och okänt som Flashback forum faktiskt är.
Det är fullt möjligt att nyhetsblaskorna skulle vilja skriva följande rubriker ifall de skyldiga släpper känslig information:
Hittad drunknad efter tragisk olycka.
Död i bilolycka.
Försvann utomlands efter jordbävning.
Saknad efter stor flygkrasch.
Intagen på anstalt.
Fängslad på order av CIA.
Fick stroke av vanliga värktabletter.
Hamnade under traktor i arbetsplatsolycka.
etc etc..
Det är dock troligtvis ingen som på allvar kommer att ta lagen i egna händer. De ansvariga kommer stå till svars i domstol om några uppgifter verkligen släpps och det går att bevisa skuld.
Det är dessutom ingen som tycker att det de gör är vidare etiskt eller ens moraliskt försvarbart.
De kommer bli paria i samhället för all framtid.
Det mest sannolika är att dessa uppgifter om läckt känslig information är osann.
Man måste även tänka på vilka pengar Expo/Aschberg säkerligen ger för något sådant. Det handlar säkerligen om tiotals miljoner (småpengar för Aschberg) de skulle vara villig att ge.
Skulle inte förvåna mig om det skulle vara sådana summor att to.m de / den som har hand om Flashback lockas att läcka för de pengarna. Precis alla människor går att köpa, tyvärr.
Man måste ju också inse att det är tämligen enkelt att fejka ihop en lista. Köparen skulle ju ha tämligen stora svårigheter att validera äktheten på den.
Enda möjligheten att validera den skulle ju vara att kontakta admin med uppgifter, annars skulle den ju vara värdelös.
Det är några dagar kvar till valet. Hade Researchgruppen haft några uppgifter hade de givetvis använts tidigare. Det enda de har nu är skrämsel och genom att hota på detta sättet så försöker de tysta diskussionerna. "Vi vet vem du är" liksom...
Dulny:s avslöjande var vad han hade skrivit år 2010, det finns flera fakefiler på fb-användare sen 2007.
Att Expressen inte skrivit något ännu pekar ännu en gång klart på gammal skåpmat som ska portioneras ut för att försöka göra maximal skada. Naturligtvis läggs det ut direkt före valet.....
Jag anser att hela FBs måste raderas om info läcker. Jag kommer att avsluta mitt skrivande från detta konto, anonymt, visst, men med resurser och lite pusselläggande så...
Om det inte görs så har man inte respekt för oss som blir utsatta, from nu är FB ett forum där man talar väldigt mjukt och PK. Fritt men mjukt och PK. Jag lider redan av paranoia som är verklighetsbaserad då Poliser givet sig på mig på icke-anonyma forum och hotat att straffa mig om de möter mig i tjänst. Då slutade jag med icke anonyma forum. Och nu är jag väl känd här, så adjö.
Förstår inte dom att nu skulle Åkesson kunna stå och heila men skulle ändå få mera röster....
Ja lite extrem sak men dom gör extrema saker.
Kommer själv inte rösta på SD men saker som detta gör ju att folk kommer rösta på dom för att visa sitt missnöje sedan står dom andra partierna och kliar sig i huvudet och undrar vad som hände. Nötter är dom hela gänget och ni som försvarar detta är ju konstiga med.
Har själv inget att dölja men tycker ändå detta är fel, om nu det ska komma upp till ytan över vad politiker sagt så ska väl det vara en regeringsgrupp som kollar upp sådant och inte en fristående grupp som arbetar med folk som söker upp folk som tycker bara att man ska minska invandringen med 2 personer och sedan slår sönder deras lägenheter.
Tycker synd om människorna som har konton för deras mående och liknade då deras konton har dom denna info på med även om det bara är emails då denna grupp finns ju inte bara där för att outa politiker utan även vanliga människor så vad skulle få dom att använda infon mot folk som mår dåligt så dom får deras saker igenom vad det nu skulle vara.