2014-09-10, 18:57
Medlem
tzjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av matrix2005
Så nu kommer frågan som jag inte hittar på FAQ; hur byter man sin mailadress som är kopplad till kontot?

https://www.flashback.org/usercp.php

Till höger, redigera e-post och lösenord.
Citera
2014-09-10, 18:58
Medlem
DirectXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av loxa
Jag tycker det är lustigt att folk här på Flashback klagar så mycket på "gammelmedia", att de aldrig gör sitt jobb, för att sedan blir griniga när de faktiskt gör sitt jobb.
De är journalister, detta är själva poängen med journalistik.
Att åsiktsregistrera är inte journalistikens syfte eller poäng. Det är för det första olagligt, och djupt oetiskt.
Citera
2014-09-10, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Golonka
Jag är rustad för att hantera eventuell uppvaktning från researchgruppens stormtrupper. Inga problem att plocka dem en efter en om de skulle få för sig att gå handgripligen till väga mot min person eller mig närstående. Det skulle bli obekvämt, bekymmersamt och är inget jag önskar, men om stenkastarvänstern inbillar sig att de har ett lätt offer att jävlas med, så tar de gruvligen fel!
Precis, man äger vapen av en anledning och jag skulle inte tveka att öppna eld mot just expo personer om dom skulle försöka något.
Nästan så man vill att dom ska försöka trots att man egentligen inte vill döda någon.
Men detta är svårt psykisk sjuka människor vi har att göra med.
Citera
2014-09-10, 18:59
Medlem
Knugen-Skuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DirectX
Att åsiktsregistrera är inte journalistikens syfte eller poäng. Det är för det första olagligt, och djupt oetiskt.
Om det är olagligt eller inte gör detsamma, så länge lagen inte följs. I så fall hade Researchgruppen varit upplöst och Martin Fredriksson suttit bakom galler.
Citera
2014-09-10, 19:00
Medlem
jugbandbluess avatar
herregud, tänkte jag när jag läste aftonbladet. tänker de inte på sina barn, framtida barn, föräldrar, syskon?

psykopater och kriminella går ju ett tjog på dussinet på fb

aschberg förstår jag i viss mån. han är en gammaldags man, vettig i många avseenden och hans patos mot rasism är genuint, men med begränsad kunskap om nymodigheter som internet, mobiler, etc. men de här andra grabbarna, de måste ju förstå de fysiska riskerna de utsätter sig själva och sin familj för?

obegripligt.
Citera
2014-09-10, 19:00
Medlem
desammlass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wurhan
Hur ska admin veta? Och du kan inte radera ett konto på flashback

vem är de som ser till säkerheten för oss användare är inte det adminarna ???
Citera
2014-09-10, 19:01
Medlem
Gefundenes Fs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Tro fan det, dessutom amerikansk lag så de lär få fan om de publicerar ett skit. Dessutom skall herr skisnackare personligen få förklara sig för mig uppe på kaknästornet hängandes i ett ben.

Helt klart kommer det inte att var ofarligt för en murvel att konfrontera folk vid dörren i fortsättningen.
Citera
Medlem
EricBlairs avatar
Flashback är väl på en amerikansk server? Dataintrång är allvarliga saker där. Törs Mattson resa in till USA efter detta eller är han redan portad eftersom han är fälld för vapenbrott?
Citera
Medlem
mamuspis avatar
Kan det stämma att databasen har läkt?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av loxa
Det är inget som stoppar dig eller någon annan på Flashback att göra det.
Tror till och med det finns en tråd som heter "Researchgruppen, vad vet vi?" här.

Jo visst det finns en "tråd på flashback".

Vad är det mot gammelmedia med 10-tals miljarder i budget. Med direkt access till alla personer med makt. Med underligare kvasi-media-underrättelsetjänster som Expo.

Kan du se proportionerna? Att det skiljer lite. Finns det möjligtvis ett problem där?
Citera
Medlem
SeMeNoMores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MoLoK
Du menar att en supermoderator inte skulle kunna göra en lista över användare, IP, olika emailadresser de använt för reg osv?
Ingen ser vilken IP eller email du har. Inte moderatorer och inte användare. Om du tänker på de moderatorer som fanns på fb för en herrans massa år sen så kunde de inte heller se vilken email du är reggad på.
Lista över användare finns öppet på fb. användare.

Fick någon 50 lax för den länken så är det jävligt lättförtjänta pengar.
Citera
2014-09-10, 19:02
Medlem
wurhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av desammlas
vem är de som ser till säkerheten för oss användare är inte det adminarna ???

Moneytalks
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in