2014-08-29, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m451
Är det verkligen helt lagligt och riskfritt att beställa mimosa hostilis bark på nätet? Jag har för mig att jag läst om folk som fått problem med tullen.

Citat:
Ursprungligen postat av Bamse92
Håll dig till max 500g per beställning så torde det gå bra. De som jag har läst om som åkt dit har beställt 1- 2 kg per gång.

(FB) Mimosa hostilis på väg att kanske klassas som olaglig.

Bamse92. Har du länk på de som åkt dit på riktigt?

För detta är ett domstolsbeslut ifrån Högsta Domstolen som klart och tydligt säger att mimosa hostilis bark är inte att betrakta som narkotika.
Citera
2014-09-03, 18:42
Medlem
telozs avatar
Hej =)

Det sjunger och spritter i kroppen. Ska snart ut på min jungfruresa.

Extraherade DMT idag och har en burk med heptan och kristaller i frysen. Jag ser att det redan nu bildats kristaller.
Jag har svårt att vänta tills imorn. Kan jag filtrera ur till en tripp och sen smacka tillbaks resten i frysen utan att det förstör något?
Citera
2014-09-09, 16:15
Medlem
sappys avatar
DMT är fan bäst. Körde på 200ug LSD, mitt i trippen började vi röka DMT och jäääävlar säger jag bara. Lite alkohol (inte mkt) och lite braj på de, sen den grymmaste psytrancen på maxad volym. Sen toppa med lite lustgas.

Allt är vansinnigt vackert, aldrig sett nåt liknande. Mina affischer och prydnader rör sig totalt och är 1000% snyggare, estetiskt fulländat eller vad man kan kalla de. Musiken är galen, och digitala vindar blåser efter mina händer på nåt vis. Aldrig dansat så galet och mått så bra tror ja, eller ja en jävla magisk upplevelse var det.

Rekommenderar det verkligen! Bör dock tilläggas att vi inte satsade på att åka ut i universum, en lite annan grej de. Rökte pipa och laddningarna låg på mellan 20 och 90 mg DMT.

DMT-pipan kommer följa med på alla rave framöver!!
Citera
2014-09-09, 18:53
Medlem
Sahastraras avatar
http://wundergroundmusic.com/axwell-to-quit-music-after-discovering-hes-not-a-dj-during-dmt-trip/

Citera
2014-09-10, 09:29
Medlem
telozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sahastrara
http://wundergroundmusic.com/axwell-to-quit-music-after-discovering-hes-not-a-dj-during-dmt-trip/

Lol
Citera
2014-09-10, 10:09
Medlem
Bamse92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mushmush
(FB) Mimosa hostilis på väg att kanske klassas som olaglig.

Bamse92. Har du länk på de som åkt dit på riktigt?

För detta är ett domstolsbeslut ifrån Högsta Domstolen som klart och tydligt säger att mimosa hostilis bark är inte att betrakta som narkotika.

Googla på Mimosa Hostilis på Shroomery.

Tror att det var bla. En Ny Zeeländare som blev åklagad för det. Tror dock att han friades på samtliga punkter.
Citera
2014-09-17, 04:16
Medlem
Bonnatorps avatar
Kom precis på att man väl likväl kan koka lite koncentrerat mimosaté utan MAOIs och köra rektalt medelst jättepipetten man ändå använder vid extraheringen (självklart efter noggrann sköljning).
Efter lite googlande ska detta tydligen fungera, men har ingen aning om dosering eller kokningstid.
Skulle förstås kunna köra min vanliga monsterdos-första-gången-på-ny-drog-metod, men av helt rimliga skäl känns inte det som någon toppenidé med just det här.
Kan 15g bark i 4dl vatten tänkas vara lagom? Såvitt jag vet är MAOs enzymer i själva hjärnområdet och inte levern/magen och därav är enda anledningen att detta borde fungera att det kommer in i blodet fortare än det bryts ner (som vid rökning), och händer inget efter en halvtimme torde 5-10g inte vara för mycket för återdosering.
Kommer förstås koka ner det i slutet så koncentrerat som möjligt (får inte bli nåt tjockt smör som inte går in i pipetten förstås) men hur lång tid och hur varmt torde man behöva koka det?
Är det bättre att börja med ännu större mängd vatten för att därefter koka ner mängden?
Senast redigerad av Bonnatorp 2014-09-17 kl. 04:46.
Citera
2014-10-07, 18:43
Medlem
Clement-Attlees avatar
Ska köpa lite Changa (Innehåller Maoi) så hur länge efter rökningen kan man ta något annat?
Dvs: hur länge stannar Maoi i systemet?
Citera
2014-10-07, 22:17
Medlem
CamCameos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bonnatorp
Kom precis på att man väl likväl kan koka lite koncentrerat mimosaté utan MAOIs och köra rektalt medelst jättepipetten man ändå använder vid extraheringen (självklart efter noggrann sköljning).
Efter lite googlande ska detta tydligen fungera, men har ingen aning om dosering eller kokningstid.
Skulle förstås kunna köra min vanliga monsterdos-första-gången-på-ny-drog-metod, men av helt rimliga skäl känns inte det som någon toppenidé med just det här.
Kan 15g bark i 4dl vatten tänkas vara lagom? Såvitt jag vet är MAOs enzymer i själva hjärnområdet och inte levern/magen och därav är enda anledningen att detta borde fungera att det kommer in i blodet fortare än det bryts ner (som vid rökning), och händer inget efter en halvtimme torde 5-10g inte vara för mycket för återdosering.
Kommer förstås koka ner det i slutet så koncentrerat som möjligt (får inte bli nåt tjockt smör som inte går in i pipetten förstås) men hur lång tid och hur varmt torde man behöva koka det?
Är det bättre att börja med ännu större mängd vatten för att därefter koka ner mängden?

Det där låter ärligt talat rätt korkat. Gör en brygd istället.

Citat:
Ursprungligen postat av Clement-Attlee
Ska köpa lite Changa (Innehåller Maoi) så hur länge efter rökningen kan man ta något annat?
Dvs: hur länge stannar Maoi i systemet?

Vi inhalering är det en ytterst mild effekt som bara varar några minuter, enligt hypotesen enbart såpass lång tid att man hinner få in mer DMT i systemet. Men bra att du frågar innan ändå.

Vänta en stund, helt enkelt.
Citera
2014-10-07, 23:39
Medlem
Noliths avatar
Hej alla nyfikna!
Är på jakt efter en schysst vaporizer. Det ska gå att röka dmt i den smidigt. Någon som har något förslag? Gärna från en svensk sida.

Kollar på denna: https://magicvaporizers.se/arizer-extreme-q#
Men när jag goooooglar så står det kan vara problem att röka dmt i den. Att få allt förbrännt typ?
Behöver lite vägledning.. Vad bör man tänka på vid ett sånt här köp?

Hoppas det finns någon där ute som kan hjälpa mig......... o_o
Citera
2014-10-07, 23:55
Medlem
Toohfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sappy
DMT är fan bäst. Körde på 200ug LSD, mitt i trippen började vi röka DMT och jäääävlar säger jag bara. Lite alkohol (inte mkt) och lite braj på de, sen den grymmaste psytrancen på maxad volym. Sen toppa med lite lustgas.

Allt är vansinnigt vackert, aldrig sett nåt liknande. Mina affischer och prydnader rör sig totalt och är 1000% snyggare, estetiskt fulländat eller vad man kan kalla de. Musiken är galen, och digitala vindar blåser efter mina händer på nåt vis. Aldrig dansat så galet och mått så bra tror ja, eller ja en jävla magisk upplevelse var det.

Rekommenderar det verkligen! Bör dock tilläggas att vi inte satsade på att åka ut i universum, en lite annan grej de. Rökte pipa och laddningarna låg på mellan 20 och 90 mg DMT.

DMT-pipan kommer följa med på alla rave framöver!!

Jag har oxå råkat ta en Lapp och sedan röka DMT på detta...
NEJ!! finner inga ord.. Jag är sååå förälskad i detta drog.....
jag har ingen beroende personlighet men i detta fall föll jag PLADASK och sedan att älska på det när peaken har lagt sig DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
<3
Citera
2014-10-08, 00:16
Medlem
Psychotics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nolith
Hej alla nyfikna!
Är på jakt efter en schysst vaporizer. Det ska gå att röka dmt i den smidigt. Någon som har något förslag? Gärna från en svensk sida.

Kollar på denna: https://magicvaporizers.se/arizer-extreme-q#
Men när jag goooooglar så står det kan vara problem att röka dmt i den. Att få allt förbrännt typ?
Behöver lite vägledning.. Vad bör man tänka på vid ett sånt här köp?

Hoppas det finns någon där ute som kan hjälpa mig......... o_o
Kolla upp ''VapourGenie'' den ska vara populär.
Sedan kan du bygga ''The machine'' som även den ska funka väldigt bra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in