Citat:
Ursprungligen postat av
Diamondgrit
Jag är varken Sverigedemokrat eller mångkulturalist. Jag är demokrat. På riktigt alltså. Tycker att mångkultur är en av de dummaste idéerna på länge: i en splittrad kultur kommer alltid spänningar och friktion att uppstå.
Det du säger är hur som helst mycket riktigt inte tillräckligt svenskt. Om du påstod att du var kurd eller jude eller något sådant så skulle jag ta dig på allvar, för sådana människor har en ohälsosam fixering vid den egna folkgruppen. Men den svenska kulturen har alltid sett till folks frihet och individualitet istället för deras grupptillhörighet.
Du får göra hur du vill: gilla läget eller sticka härifrån. Eller, som jag sa, starta en helt ny stat där du och dina vänner är medborgare och starta krig mot den existerande staten. Lycka till.
Ska jag sticka härifrån?
Är det inte bättre att negrerna, araberna och de andra kaosfolken försvinner?
Hur kan det vara bättre att behålla dem och be svenskar försvinna?
Som sagt, dagens sverigedemokrater låter som gårdagens mångkulturalister. Snart är ni helt öppna med ert svenskhat.
Därför har ni fullgjort ert syfte som svensk opposition. Ni har helt enkelt inget mer att tillföra. Ni kan inte längre tänka utanför ramarna. Fritänkaren inom er är död och ni har medvetet tagit livet av honom.
Ni har anpassat er efter ett mainstreamsystem och glidit innanför ramarna som landsförräderiet har satt upp och känner er nöjda med det.
Det riktigt sorgliga är att en massa människor har röstat in SD i förhoppning att de skulle göra någon skillnad i politiken. Att de skulle kämpa för svenskarna och stå upp för deras intressen också ställer ni er på knä och blir rövpålade av landsförräderiet medan folk som röstat på er blir lurade.
Skäms ni inte?