2014-09-08, 17:28
Medlem
svallerbyttans avatar
Tur man inte betalade för detta spel. När Sims 3 kom så tankade jag det först och betalade sedan för det eftersom det var bra. Men 4:an kommer de inte få ett öre för av mig.
Citera
2014-09-08, 17:30
Medlem
Loxuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svallerbyttan
Tur man inte betalade för detta spel. När Sims 3 kom så tankade jag det först och betalade sedan för det eftersom det var bra. Men 4:an kommer de inte få ett öre för av mig.

Trean var ju typ lika tomt när det kom.
Citera
2014-09-08, 17:34
Medlem
Fanta123s avatar
Någon här som har löst problemet med krash när man använder kartan/loading screenen?

Uppdaterat allt som finns, men funkar fortfarande inte.
Citera
2014-09-08, 17:48
Medlem
svallerbyttans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fanta123
Någon här som har löst problemet med krash när man använder kartan/loading screenen?

Uppdaterat allt som finns, men funkar fortfarande inte.

Har du testat att inaktivera antivirusprogrammet? För mig plockades cracket bort när jag körde spelet så att allt crachade.
Citera
2014-09-08, 17:51
Medlem
Fanta123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svallerbyttan
Har du testat att inaktivera antivirusprogrammet? För mig plockades cracket bort när jag körde spelet så att allt crachade.

Självklart, exkluderat .dll filen också, så det är inga problem med det. Och alla olika crack-updates har inte heller hjälpt. Har raderat alla filer man ska och döpa om efter varje update, funkar inte. Man tappar lusten när man måste spara varje gång man ska resa runt och spelet kommer att krasha med 70%
Citera
2014-09-08, 18:09
Medlem
Khorneflakess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loxus
Trean var ju typ lika tomt när det kom.

Undrar hur mycket som kommer komma gratis och vad som kommer komma för betalning. Vissa grundläggande saker tycker jag behöver patchas in omedelbart medan andra kan vara moneygrabbingmaterial. Återstår att se, jag ser inte spelet som en färdig produkt än i alla fall.
Citera
2014-09-08, 22:38
Medlem
Loxuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Khorneflakes
Undrar hur mycket som kommer komma gratis och vad som kommer komma för betalning. Vissa grundläggande saker tycker jag behöver patchas in omedelbart medan andra kan vara moneygrabbingmaterial. Återstår att se, jag ser inte spelet som en färdig produkt än i alla fall.

Räkna med att allt kostar pengar....det är EA vi pratar om.

Citat:
Ursprungligen postat av zuttili
Något fungerande crack än??

Nja, halvt...
Citera
2014-09-08, 22:57
Medlem
Khorneflakess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loxus
Räkna med att allt kostar pengar....det är EA vi pratar om.
Dags att släppa nidbilden av EA lite dock, tror knappast de rippar folk och tvingar dem köpa fundamentala saker som mer utrymme och tjänster som brandkår, polis och hushållerska...
Citera
2014-09-08, 23:12
Medlem
Bruce_Lees avatar
Jag har spelat 17 timmar och har redan tröttnat.
Känner nu i efterhand att jag aldrig skulle köpt spelet direkt utan väntat på åtminstone en expansion för det finns så få saker att göra. Däremot ser jag riktig potential och tror att jag ändå kommer ha massa speltimmar framför mig men de får fan komma med lite dlc nu för det är så bara segt.

Jag älskade att följa med mina simmar på jobbet som man kunde göra senare i trean och tog tyvärr det för givet att man kunde göra det direkt i fyran.

Däremot tycker jag att det är väldigt mycket smidigare och är inte alls lika segt som trean var vilket jag hade enorma problem med fastän min dator är ny och ska klara av det utan några problem. Fast kan det bero på att jag har installerat alla expansioner och borde man i så fall kunna lösa det på något sätt? Om man kan det går jag nog tillbaka till trean ett tag alltså.
Citera
2014-09-09, 01:05
Medlem
Någon som byggde mycket i 2an och 3an som har en bra jämförelse?
Citera
2014-09-09, 01:16
Medlem
Loxuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Khorneflakes
Dags att släppa nidbilden av EA lite dock, tror knappast de rippar folk och tvingar dem köpa fundamentala saker som mer utrymme och tjänster som brandkår, polis och hushållerska...

Jodå, det kommer säkert komma i en expansion.
Citera
2014-09-09, 03:22
Medlem
kerv...s avatar
Har precis köpt the sims 4 och undrar om någon vet om man kan kasta ut barnen när dom blivit vuxna som i trean alltså att dom bara blir npc i världen istället för att flytta dom till en tomt.. Känns onödigt att slösa tomter hehe
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in