Citat:
Ursprungligen postat av
interiorcore
På den första så är fox news motståndare till Obama och de gör allt för att smutskasta honom. Det finns inga gränser ingen patriotism, de knullar honom rakt av.
Han är inte den första som säger detta, inte den andra och inte heller den sista, många har sagt samma sak, se mitt förra inlägg.
Citat:
Ursprungligen postat av
interiorcore
En detalj bara innan vi går in på de mer viktigare ämnet. Raqqa ligger på floden Eufrat, alltså inte ute i isolerade öknen utan liv och varelser. Längs hela floden bor det människor i tusentals byar och städer.
OJ tusen tack nu vet var al-Raqqa ligger

ju al-Ragga är obetydligt rent strategisk då den ligger mitt i öknen, det finns viktigare städer.
Citat:
Ursprungligen postat av
interiorcore
Du verkar tro att YPG och SAA har ett förhållande som Helan & Halvan.
Nopp jag tror inte jag
vet det, och hade du följt det som hände senast i Hasakah skulle du inte slösa din tid på att skriva det inlägget.
SAA, NDF och YPG står sida vid sida och försvarar Kamishli och Hasakah , heter inte detta samarbete?
Allt du skrev har tiotals kurder före dig skrivit i tråden och precis som dig(antar att du är kurd från Turkiet) var de kurder från Turkiet och Irak, ingen av de var från Syrien, ni hämtar er info från propaganda kanaler och sidor.