Citat:
Ursprungligen postat av
Baiser
Tror tvärtom att Expressen drevet kommer få motsatt effekt.
När man hänger ut en 20 årig tjej för något hon gjorde i fyllan för 2 år sedan, när man uppträder som något jävla stasi, när man så oförblommat försöker påverka valresultatet.
Jag tror många med mig blir bara jävligt förbannade på denna bottenlösa slask journalistik!
SD 2014!
Jo har redan skett,vi har börjat dela listan på kriminella sjuklöverpolitiker efter 2004,sist jag såg var det över 300 delningar på den tråden,så folk informeras ,och framför allt inser vilka lögnaktiga kräk kvällstidningarna är,specillt när motsägelser och andra lögner direkt kommer upp.
Förra valet var det flashback och liknande forum som gällde ,men det berörde oftast bara folk som redan vaknat upp och redan var personligt engagerade,ändå gav det stor effekt.
nu är det facebook och tvitter som gäller,alltså tar även folk helt utan politisk kunskap eller intresse till sig av informationen.
den gruppen fick tidigare bara information av MSM.
Och det intressanta är att det är väldigt många äldre med i diskusionerna på Facebook,som sett vansinnet med sjukvårdsneddragningar och ökande invandring av ofta ljugande problemgrupper.