2014-09-05, 22:09
Medlem
Idag fick jag erfara en ny märklig attack på mitt psyke. Jag orkar inte förklara i detalj exakt vad som sades. Men jag har nyligen börjat på ett så kallat arbetsmarknadsprogram som Arbetsförmedlingen anordnar. En av de andra deltagarna där säger plötsligt idag att en annan person som han hade pratat med känner till mig och vet personliga saker om mig. Han sa vilka personliga saker detta var och det stämde inte alls. Jag har ingen aning om vem denna person är som tydligen skulle känna till vem jag är och dessa falska personliga detaljer om mig?

Det hela var bara så konstigt. Och när jag bad honom förklara mera vad han menar och när jag frågade om han bara driver med mig då möttes jag av tystnad och ett stort fånigt flin bara.

Allt ska liksom förstöras i tillvaron. Hur kul känns det nu att gå upp varje morgon och ta sig till denna sysselsättning när det helt säkert kommer att förekomma flera sådana här psykattacker?
Senast redigerad av rosalotus 2014-09-05 kl. 22:14.
2014-09-07, 12:23
Medlem
Lite lösa tankar och annat som klarnat på senare tid:

När jag gick folkis lade jag upp massa filmer på Youtube, bara några dagar efter interagerar två personer från min hemstad som jag minns från uppväxten med dessa videoklipp utan att jag sagt något om dem till någon annan. De flesta av filmerna hade 5-10 visningar. När jag tänker efter har dessa personer typiska GS personlighetsdrag. Det är väldigt skumt..

Sneaky beteenden där folk låtsas va vänskapliga sedan sprider information bakom ryggen noterade jag. Alla dessa berättelser de hade som var så sjukt negativa, hans polare hade ju blivit en av Sveriges värsta våldtäktsmän och allt. Det kändes överdrivet. Den andra killen hade blivit misshandlad flera gånger. Bara massa negativ skit. Hela tiden. Osannolikt.

Ibland funderar jag på hur långt jag ska dra allting tillbaka i tiden. Jag minns att min chef var väldigt suspekt när jag gjorde praktik. Han sa massa saker jag tyckte var underliga då som att han hade koll på lite av min livshistoria som jag inte berättat om. Jag minns att jag störde mig på det.

Tänk om "hon" var engagerad med dem från början, det skulle förklara alla dessa kommentarer från henne som menades att såra och skada mig. Det förekom hela tiden redan från början.

Tänk om min släktings självmord var arrangerat eller om han blev driven av denna organisation till att begå det.

Demonerna jag ritade när jag var deppad en period för flera år sedan som står runtomkring mig har man använt på ett kreativt sätt för att få mig att återgå till en sån stämning, som ett förverkligande av den visionen.

En bekant hade en dröm som påminner exakt om den situation jag befinner mig i just nu för många år sedan, hon är involverad med dem, var det nån underlig premonition, en detalj jag ska tänka tillbaka på?

Är jag i detta system för jag ses som ett hot mot vissa som sitter i kommunfullmäktige? På grund av hur jag skulle kunna angripa något de är förknippade med? Känns lite logiskt. "Vi ska ha koll på honom, han kan förgöra oss fullkomligt genom att berätta vad han vet, vi måste tysta honom, det skulle bli en skandal om han berättade..." Jag är som en överlevare från MK ULTRA på många sätt och vis.
Vet ju att somliga av dem har planer på att bli kommunalråd.
Ett sätt att behålla makten. Ett maktspel.

Lite så är det ju..

Jag vet för mycket.

Jag har sett för mycket av det ljusa livets negativa sidor.

Eller för att en släkting som också är drabbad varit lite väl kritisk och förargat någon människa. Det känns mest logiskt. Ett straff mot den personen som sedan glidit över till mig.

Nu förstår jag varför man lägger upp asfula bilder på mig få Facebook utan att tänka efter.
Nu förstår jag varför man gör ett kollage av alla personer i släkten och väljer den absolut fulaste bilden jag sett i hela mitt liv som ska representera mig. Jag halvblundar och aldrig sett fulare ut.
Detta kollage ska sedan ses av alla som kommer och hälsar på.
Nu förstår jag varför man behandlat mig som man gjort.

Nu förstår jag varför alla beter sig som om de hade en keylogger på min dator och känner till mina aktiviteter, musik jag lyssnar på med mera som förbryllat mig tidigare.

Nu förstår jag alla beteenden och kommentarer.

De har rekryterat flertalet i släkten och familjen redan.

Nu förstår jag att en av mina närmaste vänner varit involverade ända sen 2008
för att förlöjliga mig på olika sätt. Förmodligen också engagerad i självmordet av en annan person som var min förebild. Modern till den som tog livet av sig verkar inte vara vän med den människan längre.

Nu förstår jag varför vissa jag försökt lära känna online varit avskärmande emot mig.

När jag testade lira onlinespel för några år sedan märkte jag att det var karaktärer som stalkade mig online. Det var sjukt komiskt, de följde efter mig var jag än gick i en timme, vad gällde hus och allting och det kunde ibland dyka upp samma karaktär och följa efter mig och identiskt imiterade mina handlingar.

Nu förstår jag alla hotfulla beteenden.

Det stora mysteriet är den där personen jag hittade ute i skogen mitt i natten. Var det arrangerat?
Varför ska jag behöva gå ut i skogen mitt i natten med andra och leta och hitta en död människa och sedan behöva hjälpa till att bära bort den. Jag minns det förtvinade ansiktsuttrycket. Var upplevelsen arrangerad för att verka så traumatiskt som möjligt? Jag minns att jag tyckte själva kroppsställningen var underlig, det såg så perfekt ut. Här fick den människan dö med det som h*n älskade att pyssla med mest kunde man säga. Med redskapet i handen och allt. Och det lät ju harmoniskt, men ändå..

Helt sjukt...

Minns att under den natten så lät man skapa förstärkande ljud som skulle skrämma mig.

Frågan är om det finns "dödsolyckor" och "naturliga dödsfall" som har med nätverket att göra.
Kan bli svårt att bevisa.

Finns dock ett självmord i stan som är mycket suspekt, just det här med att va arbetslös, få ett fint jobb och sedan *bang*. Några av de som beklagar den personens död är direkt engagerade emot mig...

Hmm....

GS är en samhällssjukdom. Frågan är vad botemedlet är...?
Senast redigerad av Alex-84 2014-09-07 kl. 12:27.
2014-09-07, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alex-84
Lite lösa tankar och annat som klarnat på senare tid:

När jag gick folkis lade jag upp massa filmer på Youtube, bara några dagar efter interagerar två personer från min hemstad som jag minns från uppväxten med dessa videoklipp utan att jag sagt något om dem till någon annan. De flesta av filmerna hade 5-10 visningar. När jag tänker efter har dessa personer typiska GS personlighetsdrag. Det är väldigt skumt..

Sneaky beteenden där folk låtsas va vänskapliga sedan sprider information bakom ryggen noterade jag. Alla dessa berättelser de hade som var så sjukt negativa, hans polare hade ju blivit en av Sveriges värsta våldtäktsmän och allt. Det kändes överdrivet. Den andra killen hade blivit misshandlad flera gånger. Bara massa negativ skit. Hela tiden. Osannolikt.

Ibland funderar jag på hur långt jag ska dra allting tillbaka i tiden. Jag minns att min chef var väldigt suspekt när jag gjorde praktik. Han sa massa saker jag tyckte var underliga då som att han hade koll på lite av min livshistoria som jag inte berättat om. Jag minns att jag störde mig på det.

Tänk om "hon" var engagerad med dem från början, det skulle förklara alla dessa kommentarer från henne som menades att såra och skada mig. Det förekom hela tiden redan från början.

Tänk om min släktings självmord var arrangerat eller om han blev driven av denna organisation till att begå det.

Demonerna jag ritade när jag var deppad en period för flera år sedan som står runtomkring mig har man använt på ett kreativt sätt för att få mig att återgå till en sån stämning, som ett förverkligande av den visionen.

En bekant hade en dröm som påminner exakt om den situation jag befinner mig i just nu för många år sedan, hon är involverad med dem, var det nån underlig premonition, en detalj jag ska tänka tillbaka på?

Är jag i detta system för jag ses som ett hot mot vissa som sitter i kommunfullmäktige? På grund av hur jag skulle kunna angripa något de är förknippade med? Känns lite logiskt. "Vi ska ha koll på honom, han kan förgöra oss fullkomligt genom att berätta vad han vet, vi måste tysta honom, det skulle bli en skandal om han berättade..." Jag är som en överlevare från MK ULTRA på många sätt och vis.
Vet ju att somliga av dem har planer på att bli kommunalråd.
Ett sätt att behålla makten. Ett maktspel.

Lite så är det ju..

Jag vet för mycket.

Jag har sett för mycket av det ljusa livets negativa sidor.

Eller för att en släkting som också är drabbad varit lite väl kritisk och förargat någon människa. Det känns mest logiskt. Ett straff mot den personen som sedan glidit över till mig.

Nu förstår jag varför man lägger upp asfula bilder på mig få Facebook utan att tänka efter.
Nu förstår jag varför man gör ett kollage av alla personer i släkten och väljer den absolut fulaste bilden jag sett i hela mitt liv som ska representera mig. Jag halvblundar och aldrig sett fulare ut.
Detta kollage ska sedan ses av alla som kommer och hälsar på.
Nu förstår jag varför man behandlat mig som man gjort.

Nu förstår jag varför alla beter sig som om de hade en keylogger på min dator och känner till mina aktiviteter, musik jag lyssnar på med mera som förbryllat mig tidigare.

Nu förstår jag alla beteenden och kommentarer.

De har rekryterat flertalet i släkten och familjen redan.

Nu förstår jag att en av mina närmaste vänner varit involverade ända sen 2008
för att förlöjliga mig på olika sätt. Förmodligen också engagerad i självmordet av en annan person som var min förebild. Modern till den som tog livet av sig verkar inte vara vän med den människan längre.

Nu förstår jag varför vissa jag försökt lära känna online varit avskärmande emot mig.

När jag testade lira onlinespel för några år sedan märkte jag att det var karaktärer som stalkade mig online. Det var sjukt komiskt, de följde efter mig var jag än gick i en timme, vad gällde hus och allting och det kunde ibland dyka upp samma karaktär och följa efter mig och identiskt imiterade mina handlingar.

Nu förstår jag alla hotfulla beteenden.

Det stora mysteriet är den där personen jag hittade ute i skogen mitt i natten. Var det arrangerat?
Varför ska jag behöva gå ut i skogen mitt i natten med andra och leta och hitta en död människa och sedan behöva hjälpa till att bära bort den. Jag minns det förtvinade ansiktsuttrycket. Var upplevelsen arrangerad för att verka så traumatiskt som möjligt? Jag minns att jag tyckte själva kroppsställningen var underlig, det såg så perfekt ut. Här fick den människan dö med det som h*n älskade att pyssla med mest kunde man säga. Med redskapet i handen och allt. Och det lät ju harmoniskt, men ändå..

Helt sjukt...

Minns att under den natten så lät man skapa förstärkande ljud som skulle skrämma mig.

Frågan är om det finns "dödsolyckor" och "naturliga dödsfall" som har med nätverket att göra.
Kan bli svårt att bevisa.

Finns dock ett självmord i stan som är mycket suspekt, just det här med att va arbetslös, få ett fint jobb och sedan *bang*. Några av de som beklagar den personens död är direkt engagerade emot mig...

Hmm....

GS är en samhällssjukdom. Frågan är vad botemedlet är...?

Likt ditt fall så var det i mitt fall en fd barndomskamrat till mig som kom i kontakt med en utländsk läkare från denna stad jag finns i och som utsatte mig plus ytterligare minst en till utav hans kompisar för detta! Denne fd kamrat till mig höll ju också på med diverse olika smutskampanjer, bla så sprang han runt till gemensamma vänner och påstod att jag inte ägde nån butik utan enbart var anställd, påstod också senare att jag var mentalt sjuk och innan jag riktigt förstod hur allt detta hängde ihop så umgicks jag fortfarande sporadiskt med denne och jag minns vid ett tillfälle då vi satt på en parkbänk och denne började prata med mig om att leva själv och utan umgänge på ett kryptiskt vis. Senare så sa han mer udda saker som tex.. Det ser ut som om du har kameror i ögonen! Allt för att trigga igång tankar vid senare tillfälle....det man måste få klart för sig är att det mesta utav detta enbart är trams och ett tankeexperiment, men som offer är det inte så lätt att genast förstå....jag har varit i päronträdet mer än en gång under dessa år kan jag lova!
2014-09-07, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jarrou
Jag kan också beskriva några händelser på hur de gjorde i mitt fall, detta går tillbaka några år och vid den tidpunkten så bodde jag i en annan håla! Efter att de lyckats smula sönder mitt förhållande med min dåvarande sambo så gick det en tid och så en kväll bestämde jag mig för att syna kroglivet och tog mig till en utav de få barer som fanns där! Efter att jag beställt in en öl så vände jag mig om och allmänt kikade runt på de människor som befann sig i lokalen, plötsligt så kom det fram en tjej som leendes sa Heej! ...och jag hann precis säga hej tillbaka så uppfattade jag att hon sneglade över min axel och tvärvände direkt och gick därifrån!? Jag blev väldigt förvånad och vände mig om för att se vad som skrämt iväg henne, då stod en kille bakom mig ensam stirrandes in i barväggens spegel och låtsades inte om mig....och direkt så förstod jag att han var där för att bevaka mig....vad han troligen gjorde var att med allvarlig min så viftade han iväg tjejen, jag bara skakade på huvudet och drack upp min öl och gick därifrån!

En ytterligare händelse skedde en kort tid därefter, jag hade precis flyttat tillbaka till min födelseort igen...jag fyllde jämt och beslutade mig för att fira det så jag tog mig ned till en pub i centrum, efter att ha beställt in en öl och satt mig i ett utav båsen där och småkollade på en fotbollsmatch då kom det fram en arabisk kille som jag aldrig tidigare sett, han höjer sin hand och utbrister Gratulerar!! Jag bara småler och förstår direkt att han är en stalker...dessutom så uppfattar jag hur de sitter i båset framför mig och snackar om hjärnforskning...jag lämnar stället kort därefter!

Ytterligare en händelse utspelar sig några månader senare, jag går ner ännu en gång till ett uteställe, beställer in en öl och står för mig själv i baren och då kommer det fram en tjej och vi börjar småprata litegrann, hon frågar mig om jag röker och på den tiden så rökte jag så jag föreslår att vi ställer undan ölen i baren för att gå ut och ta en cigarett! När vi kommer in igen så hinner vi inte ens ta tag i vår öl förräns det dyker fram 5-6 personer, helt okända som leendes börjar prata med oss...två utav dom tar undan tjejen och de övriga ringlar sig runt mig och pratar med mig som om vi kände varann typ ...när de separerat oss så drar dom sig undan igen....

Allt detta gör dom på ett systematiskt sätt enbart för att isolera offret, i princip så har jag häng varje gång jag tex går ut på nån krog eller så...det verkar va en sport för dom! Det har varit så mycket mer under de år dom hållit på men man slår bort det mesta....Lyckas dom isolera offret så kör de på med diverse annat och det ska man försöka undvika!

Dina exempel är typiska. Jag känner så väl igen den här metoden som de använder sig av för att isolera oss. Det är som om vi inte får lov att umgås med eller lära känna någon annan än de personer som är med i nätverket. Alla sådana försök att ta kontakt med andra förstörs metodiskt.
2014-09-07, 16:25
Medlem
Jag har också blivit mind controlled. Man har använt olika triggers på mig genom åren som liknar de som används inom MK Ultra: det är fjärilar, regnbågar, speglar, katter m.m.

Har haft släktingar som har påpekat för mig att jag har "kattögon". Har haft personer som har uttryckt att de tycker att jag borde "ta fram det djuriska i mig".

CYKEL är en trigger som har använts flitigt för att programmera mig och hålla mig kvar i en negativ tankespiral eller ett "hjul av förvirring".

TVÄTTSTUGA är en annan trigger. De flesta nya perps som jag får kontakt med börjar alltid prata om tvättsugan tidigt i relationen. Ett exempel är när jag var på en lägenhetsvisning för ett tag sedan och då visade det sig att grannens tvättmaskin var "trasig", så när jag kom in i visningslägenheten stod tvättmaskinen på. De sa att grannen bara lånade den maskinen. Tvättstuga tror jag de har använt sig av för att det är en koppling till HJÄRNTVÄTT.

Jag har också noterat en mängd olika sorters ritualer som de använder sig av - dessa liknar ockulta ritualer. En av dem är något som jag kallar för SLUTRITUALEN. Kan skriva och berätta mer om den en annan gång kanske.

En annan sak är något som jag benämner som UPPGRADERINGEN. Det handlar om de perps som har fått tillträde till mitt liv under en viss tid och som via det har fått tillfälle att trakassera mig ... när deras uppdrag är slut så får de ofta en uppgradering i samhället. Det kan vara en ny finare lägenhet i ett bättre område, en ny fin bil, ett hus vid vattnet eller någon annan fördel av något slag.

När jag läste på universitetet så var det en kvinna som var utplacerad på samma kurser som mig, hon blev min vän. Men det var planerat från början. Jag läste språk för jag ville bli översättare. När studietiden var över och både hon och jag sökte in till översättarlinjen så kom hon givetvis in, men inte jag, trots att jag hade bättre slutbetyg än henne och trots att jag hade ägnat ganska stor del av min fritid till att hjälpa henne med olika hemuppgifter som vi hade.

En ex-sambo till mig kom in i mitt liv för att leda mig in i new-age-världen. Jag blev rejält vilseledd via detta under många år. Jag var redan så pass mind controlled från min uppväxt att jag inte hade förmågan i mig själv att vara stark och ifrågasätta eller någonting sådant. Jag törstade så pass mycket efter kärlek - efter den kärlek som jag hade saknat under min barndom och under ett tidigare förhållande med en man som misshandlade mig på ett psykiskt plan. Den så kallade new age-kärleken är inte äkta, den är syntetisk och falsk, men det insåg jag inte då.

Utifrån kan det säkert verka som om jag bara mötte dessa personer av en slump och att det uppstod vänskap och kärleksförhållanden. Men det är inte sant. Det ligger så mycket mera bakom. Dessa personer var agenter eller s k "perps". Alltid är det DOM som tar kontakt med mig. Om jag själv har velat bli vän med någon eller blivit kär i någon man så har det saboterats och förstås inte kunnat bli något av det.
2014-09-07, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rosalotus
Dina exempel är typiska. Jag känner så väl igen den här metoden som de använder sig av för att isolera oss. Det är som om vi inte får lov att umgås med eller lära känna någon annan än de personer som är med i nätverket. Alla sådana försök att ta kontakt med andra förstörs metodiskt.

Alltså jag har så svårt att se dessa i något enormt nätverk snarare så ser jag "de mina" som en bunt överbeskyddade laktos toleranta curling ungar i 20-30 års åldern som slitits ifrån mammans tutte direkt in i statens trygga vagga! Och dessa är eminenta personer för just att gangstalka människor för normalt sett så skulle man inte ens märka dem....de har hjälp av tekniken!
2014-09-07, 19:31
Medlem
Citat:
Alltså jag har så svårt att se dessa i något enormt nätverk snarare så ser jag "de mina" som en bunt överbeskyddade laktos toleranta curling ungar i 20-30 års åldern som slitits ifrån mammans tutte direkt in i statens trygga vagga! Och dessa är eminenta personer för just att gangstalka människor för normalt sett så skulle man inte ens märka dem....de har hjälp av tekniken!

Vi kanske har lite olika uppfattningar om vad det rör sig om och det är ju ok

Kanhända är det omöjligt att helt förstå alla detaljer i detta? Men förhoppningsvis kan det klarna mer och mer med tiden.

Jag tror också att det kan vara så att de metoder som används i GS är delvis skräddarsydda från person till person, lite utifrån vad som funkar på respektive TI.

I mitt fall kan det skilja sig också pga av att jag har detta med den psykologiska experimenteringen med mig i bagaget ända sedan barndomen.
2014-09-07, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rosalotus
Vi kanske har lite olika uppfattningar om vad det rör sig om och det är ju ok

Kanhända är det omöjligt att helt förstå alla detaljer i detta? Men förhoppningsvis kan det klarna mer och mer med tiden.

Jag tror också att det kan vara så att de metoder som används i GS är delvis skräddarsydda från person till person, lite utifrån vad som funkar på respektive TI.

I mitt fall kan det skilja sig också pga av att jag har detta med den psykologiska experimenteringen med mig i bagaget ända sedan barndomen.

Joo det har du nog rätt i....de använder en del olika metoder beroende på, alltså det jag har respekt för är själva tekniken, den är överdjävlig! Resten skiljer nog sig rätt mycket har jag förstått....

Det du nämner om att du blivit utsatt mer åt det psykologiska hållet kan jag lätt förstå, har en del kontakt med ytterligare ett offer som beskriver sin targeting på det viset!
2014-09-08, 15:06
Medlem
Bara trist att man råkat ut för detta....enligt vissa ska det ju avslutas en vacker dag...hmm
Senast redigerad av Jarrou 2014-09-08 kl. 15:41.
2014-09-08, 17:45
Medlem
Citat:
Bara trist att man råkat ut för detta....enligt vissa ska det ju avslutas en vacker dag...hmm

ja snälla låt det vara sant ... att det tar slut en vacker dag ....
2014-09-08, 21:30
Medlem
tv4oves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Om man vill hjälpa någon är det min erfarenhet att man bör vara öppen och rak, att förställa sig och låtsas hålla med eller uppmuntra sådant man själv anser är fel kan knappast leda till något gott. Däremot är det förstås klokt att lyssna, och det tycker jag att jag har gjort när jag har läst igenom tråden, men det behöver som sagt inte betyda att man måste hålla med.
Vilka är den "gangstalkande myndigheten" du pratar om?
Att förställa sig och låtsas hålla med eller uppmuntra sådant man själv anser är fel är självklart förkastligt för att inte säga vidrigt och frågan är om någon ens skall kunna ursäkta sig med att på så vis i bästa välmening kunna hjälpa någon annan.
Det jag åsyftade var att bara man visar jämbördig respekt och ställer frågor man ömsesidigt behöver svar på kan man utveckla något tillsammans med sina motsatta karaktärer, meningsmotståndare och folk med främmande livsöden.
Varje människa är unik och söker unika likaväl som mänskligt generella svar. Ingen är dock betjänt av självgodas överlägsna attityd och hycklande hjälpsamhet.
Den gangstalkande myndighet som uppmuntrat mina avundsamma släktingar, giriga grannar, otrygga chefer eller svartsjuka rivaler mot mig för att sänka min trovärdighet i de rättsskandaler jag råkar ha fått insyn i är som du vet psykförsvaret.
2014-09-08, 21:50
Medlem
tv4oves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
.... Men om man verkligen var förföljd, t.ex i gamla Östtyskland, så tror jag att paranoia lätt skulle kunna utlösas av situationen....
I öststaterna lärde man sig tidigt att känna igen statens hantlangare och ingen behövde drabbas av paranoia för det fanns alltid någon jämbördig som förstod exakt. Tillsammans kunde man skratta bakom ryggen på övervakarna och istället blev dessa paranoida.
I DDR som student lärde jag mig knepet redan på 70-talet. Sedan dess har jag iakttagit hur Sverige på alla sätt och med ny teknik överträffat de gamla öststatsregimerna fast här fortsätter majoriteten att i stabilitetens och konsensusskenets namn låtsas som ingenting.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in