Denna har det ju vart på om väldigt länge efter Flubromaz
epam vart klassat. Står ju att den är mest besläktad med Triazolam och Pyrazolam enligt wikipedia. Och det ser man ju på den molekylära strukturen. På ena fenetyltingen sitter en brom-molekyl och på andra sitter en flour-molekyl. Istället har Triazolam klor-molekyler på sina fenetylringar. Hoppas att detta gör att halveringstiden blir längre på Flubromazolam än Tríazolam! Annars är dessa väldigt lika strukturellt! I mina ögon verkar denna väldigt intressant

Hoppas på bra ångestdämpande samt muskelavslappnande effekter.
Ska få samples på någon bensodiazepin nu i veckan från en av de större shopparna. Fast vet ej vilken sort det är. Kommer först skriva en rapport om den. Sen får jag väl veta vilken substans det handlar om

Funderar på om det kan vara Flubromazolam det handlar om? Den enda faktan jag har är att de kommer i 0,5mg kapslar samt att halveringstiden är mellan 12-17 timmar. Låter ju som att det kan va denna det handlar om men är inte säker.
Får se framöver helt enkelt. Om det är denna benzo det handlar om kommer jag givetvis uppdatera här om dess effekter
Mvh