2014-09-06, 20:49
Bannlyst
Hej, du har på Avpixlt skrivit vissa kommentarer.

- Hur vet du det?

Skämskudde.
Citera
2014-09-06, 20:52
Medlem
Bengrots avatar
Det är bara att vägra att ställa upp på en intervju. Inga som helst problem.
Citera
2014-09-06, 20:56
Medlem
Bara att hålla käften och be dom dra åt helvete.

Ingen behöver prata med dessa förrädare som förhoppningsvis kommer hängas i framtiden. Det är det enda dom svinen förtjänar.
Citera
2014-09-06, 20:56
Medlem
SvenskOppositions avatar
Är Sverigedemokraternas säkerhetsgrupp kontaktade? Detta behöver ut även på Avpixlat och Exponerat så fort som möjligt.

Som flera redan har sagt; öppna inte, svara inte och kommentera inte.
Citera
2014-09-06, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boltzlux
Säg åt dem att lämna din bostad. Säg ingenting annat.

Om de trakasserar dig utanför din bostad så be dem bara att lämna och säg inget.

Lek inte hjälte genom att käfta emot.

Man kan ju i alla fall hoppas att folk har lärt sig nu att inte säga någonting. Så knip igen och säg ingenting!
Citera
2014-09-06, 21:49
Medlem
Det skulle nog gå att sätta åt varenda människa i det här landet för något.
Tänk att allt går i cykler åsiktregering a la DDR.
Undra om man orkar hålla på med detta när vi inte längre är en humanitär stormakt.
Citera
2014-09-06, 21:57
Medlem
UsamaBinNorrlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boltzlux
Säg åt dem att lämna din bostad. Säg ingenting annat.

Om de trakasserar dig utanför din bostad så be dem bara att lämna och säg inget.

Lek inte hjälte genom att käfta emot.

Annars säger man att man kommer ringa polisen om individerna inte avlägsnar sig.

Hur går det förresten med målet mot Expressen/julgrisen? Någon som har information?
Citera
2014-09-06, 21:59
Medlem
UsamaBinNorrlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krimreporter
Ett knep är att följa partilinjen och inte skirva rasistiska hatinlägg.

Vilket partilinje? Många som blev uthängd i förra omgången tillhörde inte något speciellt parti.
Citera
2014-09-06, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vindhler
Tar du avstånd ifrån Expressens förföljelser av regimkritiska medborgare, eller är du en medlöpare?

Det är klart jag tycker att en journalist ska få fråga folk om både det ena och det andra. Jag delar SDledningens uppfattning som den uttrycks med ord i deras reklamfilm "rasism är avskyvärt".
Jag önskar att SDs politiker levde upp till nolltolerans mot rasism.
Så då är jag väl en medlöpare då.
Citera
2014-09-06, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glödskal
Ser du några problem med att journalister agerar som lobbyister i valtider? Journalisterna agerar som politiker med skillnaden att de inte blivit folkvalda.

Nej jag ser inget som helst problem med att vissa journalister agerar för vissa partier i valtider eller att de flesta journalister agerar för att stödja demokratiska fr-i och rättigheter även i valtider. Eller att journalister frågar sdpolitiker varför de skriver rasistiska kommenatrer när partiet har nolltolerans mot rasism.
Citera
2014-09-06, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UsamaBinNorrland
Vilket partilinje? Många som blev uthängd i förra omgången tillhörde inte något speciellt parti.

hur många då?
Citera
2014-09-06, 22:14
Medlem
Glödskals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krimreporter
Nej jag ser inget som helst problem med att vissa journalister agerar för vissa partier i valtider eller att de flesta journalister agerar för att stödja demokratiska fr-i och rättigheter även i valtider. Eller att journalister frågar sdpolitiker varför de skriver rasistiska kommenatrer när partiet har nolltolerans mot rasism.

Hade du tyckt annorlunda om 60% av Sveriges journalister sympatiserat med SD, och liksom journalister idag arbetat mot sina politiska motståndare?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in