2014-09-05, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av theRulerOfBethos
Vad har jag missat nu? Varför är inte Hanescu med i Rumäniens lag. Han är ju bevisligen inte skadad iaf eftersom han spelare challenger denna vecka?

Dom anser nog att han är i för dålig form , har inte spelat så väldans bra i år.
Citera
2014-09-06, 04:41
Medlem
JetZabrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alessandro
Belinda Bencic emot Sverige i Fed Cup, det blir ju intressant, undrar var i Sverige dom skall spela?
Prenumererar inte Göteborg på alla evenemang is Sverige, annars borde väl kungliga tennishallen vara det naturliga valet.
Citera
2014-09-06, 04:44
Medlem
JetZabrs avatar
Hej är det någon som tror att Wozniaki har nägon chans mot Williams.
Williams har inte haft någon framgång i grand slam i år
Citera
2014-09-06, 10:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JetZabr
Hej är det någon som tror att Wozniaki har nägon chans mot Williams.
Williams har inte haft någon framgång i grand slam i år

Ja ,det tror jag, hon pressade ju williams för några veckor sen , 3 set var det, så nog har hon en chans.
Citera
2014-09-06, 14:53
Medlem
Castlevanias avatar
Hyfsat starkt startfält i höstens Stockholm Open. Ferrer drog sig ur och de sade nej till Janowicz som underpresterat i år. Nästan så man blir sugen att försöka få tag i en biljett till fjollträsk

Toppnamnen:
7. Tomas Berdych
8. Grigor Dimitrov
20. Kevin Anderson
22. Alexandr Dolgopolov
24. Gaël Monfils
36. Jeremy Chardy
37. Fernando Verdasco
47. Donald Young
55. Jack Sock
60. Nick Kyrgios

http://www.eurosport.se/tennis/stockholm-open/2014/vinnartrio-frontar-stockholm-open_sto4382578/story.shtml
Senast redigerad av Castlevania 2014-09-06 kl. 14:55.
Citera
2014-09-06, 17:21
Medlem
theRulerOfBethoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Castlevania
Hyfsat starkt startfält i höstens Stockholm Open. Ferrer drog sig ur och de sade nej till Janowicz som underpresterat i år. Nästan så man blir sugen att försöka få tag i en biljett till fjollträsk

Toppnamnen:
7. Tomas Berdych
8. Grigor Dimitrov
20. Kevin Anderson
22. Alexandr Dolgopolov
24. Gaël Monfils
36. Jeremy Chardy
37. Fernando Verdasco
47. Donald Young
55. Jack Sock
60. Nick Kyrgios

http://www.eurosport.se/tennis/stockholm-open/2014/vinnartrio-frontar-stockholm-open_sto4382578/story.shtml

Hur vanligt är detta? Jag kan tänka mig att de inte vill göra samma misstag som de gjorde med Tomic förra året (som jag tvivlar på att de någonsin vill ha tillbaka till stockholm igen). Däremot gjorde Janowicz rätt bra ifrån sig där förra året och jag kan tycka att han borde vara värd en andra chans. I vilket fall som helst. Bra startfält, men jag undrar om Lindell och Ymer är så glada.

Tycker f ö generellt att det brukar vara bättre startfält på Stockholm än på Båstad, vilket är lite konstigt med tanke på att det är Båstad som de snackar om att höja till 500 nivå.
Citera
2014-09-06, 17:37
Medlem
Castlevanias avatar
Ja, jag tycker nog att Janowicz borde fått chansen. Han är en större profil och mer sevärd än en sån som Kevin Anderson (vad har han för övrigt visat upp i Stockholm?). Dessutom stod han och Gulbis för en spännande kvartsfinal ifjol. Ironiskt nog för tävlingsledningen har Janowicz spelat upp sig på sistone i och med finalplatsen i Winston-Salem.
Senast redigerad av Castlevania 2014-09-06 kl. 17:39.
Citera
2014-09-06, 18:15
Medlem
barnets avatar
Citat:
Hur vanligt är detta? Jag kan tänka mig att de inte vill göra samma misstag som de gjorde med Tomic förra året (som jag tvivlar på att de någonsin vill ha tillbaka till stockholm igen). Däremot gjorde Janowicz rätt bra ifrån sig där förra året och jag kan tycka att han borde vara värd en andra chans. I vilket fall som helst. Bra startfält, men jag undrar om Lindell och Ymer är så glada.

Tycker f ö generellt att det brukar vara bättre startfält på Stockholm än på Båstad, vilket är lite konstigt med tanke på att det är Båstad som de snackar om att höja till 500 nivå.

När kan man börja köpa biljetter till Sthlm open?
Citera
2014-09-06, 20:02
Medlem
theRulerOfBethoss avatar
Var är Nieminen förresten på listan. Han spelar ju alltid den turneringen. Är han inte tillräckligt bra för att nämnas bland affischnamnen i år, eller ska han helt enkelt inte vara med, någon som vet?
Citat:
Ursprungligen postat av barnet
När kan man börja köpa biljetter till Sthlm open?
Gjorde en snabb googling. Verkar som att du får vänta en månad innan det släpps.
http://www.ifstockholmopen.se/Tickets.aspx
Citera
2014-09-06, 20:07
Medlem
barnets avatar
Citat:
Var är Nieminen förresten på listan. Han spelar ju alltid den turneringen. Är han inte tillräckligt bra för att nämnas bland affischnamnen i år, eller ska han helt enkelt inte vara med, någon som vet?

Gjorde en snabb googling. Verkar som att du får vänta en månad innan det släpps.

Jag kollade själv upp, och det går att köpa redan nu. Och jag köpte en biljett till finalen 620:- gick den på.

Citera
2014-09-06, 21:33
Medlem
Vilken jävla chans Federer har nu så skönt att Djokern är ute.

Fast egentligen är det en fin chans för alla tre som är kvar, men Federer borde fixa detta!
Citera
2014-09-06, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NickLidstrom
Vilken jävla chans Federer har nu så skönt att Djokern är ute.

Fast egentligen är det en fin chans för alla tre som är kvar, men Federer borde fixa detta!

Håller med. Hoppas han fixar detta!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in