Citat:
Ursprungligen postat av
terribilis
Peter Lundgren var ju bra för typ 10-15 år sedan. Nu är han nog inte så eftertraktad.
Blir man sämre även som tränare? Men jag litar på dig. Han verkar ju hur som helst lagt av ganska slutgiltigt. Tänkte mest på att han väl var den som tog Federer till toppen, typ (2000-2003, eller nått). Var visst dessutom Safins tränare då denne vann Australian. Men Novak får nog leta efter någon annan.
Citat:
Ursprungligen postat av
calina85
Svenska Eurosport har blivit brutalt mycket sämre än på 90-00 talet. Behållningen är ju dock kommentatorerna som är överlägsna alla andra kanalers.
Har inte svenska Eurosport Maria Strandlund som främsta namn? Personligen ogillar jag henne, tycker hon låter så tillgjord. Snubben (Rolf?) är skönare, men är ändå inte i klass med de engelska/amerikanska kommentatorerna. Robbie Koenig är kung.

Gillade dock även Andrew Castle på BBC. Det där är dock en smaksak. De tyskar jag hört tenderar vara lite väl lågmälda.
Chung, förresten: han har ett vrål som är rätt hemskt, både när det går bra och när det går dåligt. Hoppade till ibland när jag kollade på hans match mot Nadal. Jävla tigervrål. Svårt att beskriva, men grymt irriterande.