Och på söndag 14/9 valdagen är det ju bättre dubblar dosen! Fatta att Svenskarna är trötta på att inte pengarna räcker till VÅRD , SKOLA och OMSORGEN! Nej för dom lägger vi på nyanlända "flyktingar"? Nej för snart kommer familjerna ... och en mamma med 6 barn .... vad får hon i ersättning?? Snälla svara ni som röstar på röd/grön .....
Jo hon får retroaktiva bidrag.......... får våra ensamma mammor sådant stöd?? Nej ! Det här landet är på väg utför i brant backe!
Nu ska vi vara korrekta här: Ja, det får även svenska. Dock så får berikarna långt många fler bidrag än svensken.
Istället för att säga "Vem fan bryr sig. Får man inte lov att skoja? Dra åt helvete pissmedia" så väljer man att ställa sig på medias sida. "Usch så hemskt!!!"
Catharina är den mest pinsamma (även om hon kan bli en bra nationalist, hon begriper bara inte bättre).
INGEN - jag tar det igen - INGEN kommer ihåg en fegis.
Lär er av vänstern, hur har de har lyckats ta sig in i varenda jävla vrå i vårt samhälle? Tror ni det är för att de var passiva eller aggressiva? Är det för att de har rättat sig efter media eller för att de har tagit över media?
Framtiden hör till de som agerar. Framtiden hör till de som har kulor större än en ärta.
Även om ni så får 20% i valet så är det bara 1% som har det som krävs för att förändra landet i grunden. Ni tror att grunden är något att utgå ifrån men i själva verket så måste ni bygga upp det på nytt, med det tycker ni är för jobbigt. Ni polerar en bajskorv.
Den raljanta tonen, ignorerandet av grundläggande fakta, Rejdar 2.0?
Grundläggande fakta är att majoriteten av Sveriges befolkning bor i storstäderna.
Citat:
Ursprungligen postat av letarriktning
nu är du ute och cyklar
Jag tror att SD kommer få 10 % (+/- 2). Vem som är ute och cyklar får vi se nästa Söndag.
Citat:
Ursprungligen postat av Moppsen
Prata inte om järnrörs skandalen, den ägde rum i Lindesberg! En icke skidåkare¨med knarkdilerum dödade en kvinna och ett barn! Så koppla inte SD till någon löjlig grej där någon lyfte ett rör utan att använda det. Blir ju lite knepigt när du använder det argumentet utan urskiljning.
Hur mogen var du själv när du gick gymnasiet? Någon har stått bredvid henne med armbindeln. Kan du inte ta på den här, var inte så jävla torr..
Nej jag hade aldrig tagit på mig bindeln som hon eller 'hennes vän' införskaffat i nyktert tillstånd. Jag skulle inte sett det roliga i att dammsuga med nazibindel. Att undvika bära sådana symboler visar inte att man mogen, det visar att man inte är ett mongo.
Senast redigerad av jc90 2014-09-05 kl. 23:44.
Nej jag hade aldrig tagit på mig bindeln som hon eller 'hennes vän' införskaffat i nyktert tillstånd. Jag skulle inte sett det roliga i att dammsuga med nazibindel. Att undvika bära sådana symboler visar inte att man mogen, det visar att man inte är ett mongo.
Är man förståndshandikappad bara för att man uppskattar smaklös humor?
Hahaha . . . så otroligt jävla klantigt. Först järnrör sen hakkors
Stackars jävla Åkesson. Sliten i kampanjspurten och får det här nackskottet på ett sunkigt hotellrum i ingenstans.
Men ge dig idiot! Han klarar nog mer än detta! Bli kallad rasist och Nazist var och varannan dag. Järnrör du nämner menar du då han från en icke skidåkande nation som slog ihjäl en kvinna och ett barn? För om du inte menar det så skall du nog skriva med mindre bokstäver ! Hela pk maffian har ju uppenbarligen panik nu en vecka innan valet. Blir jobbigt på valnatten att stå jämte din ledare som skriker om rättvisa och bor på ÖSTERMALM!!!!!!!! Herregud hur får ni ihop det i vänstern??
Vi har ingen aning om varför hon gjorde det. Någon kompis med invandrarbakgrund har övertalat henne. Någon pojkvän vill ta lite sjuka bilder.