Citat:
Vad jag anser vara godkänt?
Det handlar inte om vad jag tycker utan om en nivå där skatteinbetalningarna överstiger skatteuttagen. Break even ligger på 72-74% och för att göra en positiv skillnad måste alltså en invandrargrupp upp i mer än 75%.
Nå, vilken invandrargrupp i Sverige får godkänt?
Förresten, grattis du länkade till en vänstersida som trollar med statistik. En slags amerikansk EXPO-sida kan man säga.
Det handlar inte om vad jag tycker utan om en nivå där skatteinbetalningarna överstiger skatteuttagen. Break even ligger på 72-74% och för att göra en positiv skillnad måste alltså en invandrargrupp upp i mer än 75%.
Nå, vilken invandrargrupp i Sverige får godkänt?
Förresten, grattis du länkade till en vänstersida som trollar med statistik. En slags amerikansk EXPO-sida kan man säga.
Ingen invandrargrupp får godkänt i dagens läge men det är just därför vi behöver minska invandringen så att vi kan få in de som är här i arbete så att de kan börja bidra till vårt samhälle istället för att ligga det till last.
Det är ju inte svårt att bemöta argument om man bara viftar bort motståndarens bevis med att det är en "vänstersida som trollar med statistik"
Citat:
Norge behöver det inte på samma sätt som Sverige då det är bevisat att Sverige tar emot mer än dubbelt så många som övriga norden gör tillsammans. Sverige går inte bra just nu men det är därför vi röstar på SD. Om SD får igenom sina förslag så kommer vi få hit färre "bidragsinvandrare" och kunna öka sysselsättningsgraden till sådan nivå att invandringen inte längre ligger oss till last. Vilket är det bästa sättet att lösa Sveriges problem, i min mening.
D.S.