Citat:
Ursprungligen postat av
juholt69
För att det har varit så många skandaler runt SD att det knappast förvånar mig att man ljuger som sina åsikter när man ljuger om allt annat man sysslar med. Fifflare, rasister, nazister och lögnare. Nej tack!
Var du sosse?
Vad tycker du om att Juholt får chansen att bli partiledare och det första han gör är att sätta igång med sitt bostadsfiffel.
Eller vad tycker du om hans fru som förskingrade 150.000kr från sin arbetsgivare?
Tänk att alla sossar är av samma skrot och korn.
-------------
Statsminister Olof Palme anklagades under valrörelsen 1985 för skattefusk.
Enligt beslut av skattemyndigheterna skulle Palme ha fått ett talararvode vid Harvard University utbytt mot ett stipendium för sin son Joakim. Palme överklagade beslutet,
men samtliga handlingar i ärendet stals vid ett inbrott vid länsrätten i samband med mordet på Olof Palme.
-----------
Mona Sahlin:
Använde statens privata kontokort för sitt toblerone-fiffel. Vi alla har väl sätt Utube-klippet med denna räpa.
Jag är ingen ohederlig person, jag är ingen fifflare
-----
"Nej, bättre klädda flickor och reflex till neger!!".
Så skrev socialdemokraten Fredrik Norén, ledamot i Noras kommunfullmäktige, på sin Facebooksida i lördags. Han hade delat en bild med följande text:
"När afrikaner säger att svenska tjejer får skylla sig själva om de blir våldtagna, för att de är så lätt klädda (sic). Är det då okej att köra över en neger om det är mörkt ute?".