2014-09-05, 11:05
Medlem
Sverige2025s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oboro
Alla tar ju på sig nazibindlar på fyllan det är ingenting.

En imam sätter på sig Isiskläder. Alla jävla sdare börjar generalisera muslimer. Ju mer ni fucking håller på ju mer står jag på muslimernas sida. Herregud..

Jag hoppas detta är photoshopat. Men det vissa sdare skriver och skyller på fylla får mig att tänka vad fan det är för fel på er.

Nu blandar du väl ihop korten. Hakkorset är ingen anti muslimsk symbol, tvärtom. Muslimerna gillar nazismen och Islam är den nya nazismen. Det är bl a Radio islam sprider Mein Kampf på svenska och andra språk.
Citera
2014-09-05, 11:06
Medlem
Hon kommer mest troligen kliva av under dygnet.

Men kommer säkert också kliva in hos SD igen, om hon vill, efter något år eller två. Om partiet känner sig säkra att det bara var en fyllegrej och ingenting som hon stödjer.
Citera
2014-09-05, 11:08
Medlem
Hon ljuger tydligen om att hon är "soldat" också. En 20-årig mytoman som larvar runt i nazikläder. Och sådana här personer vill vissa ha som sina företrädare och låta bestämma över ens liv. Verkar kompetent, verkligen. Men hon verkar få stöd av SD-toppen så ordnar sig nog för henne, är ju meriterande inom partiet att vara hjärndöd.

Citat:
Expo har i dag publicerat bilder på henne, då hon för två år sedan städade och drack öl, iförd en armbindel med hakkors.
På valsedeln anges att Strandqvist är "soldat".
Men det stämmer inte, enligt Försvarsmakten.
– Hon är ingen soldat. Hon har inte genomfört någon utbildning inom Försvarsmakten. Hon har ansökt om GMU (grundläggande militär utbildning, reds anm), men har inte blivit antagen, säger Marie Tisäter vid Försvarsmakten till Aftonbladet.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/valaret2014/article19481086.ab

Edit Kanske var lite hårda ord men... Tycker synd om tjejen på ett mänskligt plan men hon borde aldrig ha fått toppa en lista, och det är främst SD:s fel.
Senast redigerad av Kebnekaisa 2014-09-05 kl. 11:23.
Citera
2014-09-05, 11:13
Medlem
Knullkungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kebnekaisa
Hon ljuger tydligen om att hon är "soldat" också. En 20-årig mytoman som larvar runt i nazikläder. Och sådana här personer vill vissa ha som sina företrädare och låta bestämma över ens liv. Verkar kompetent, verkligen. Men hon verkar få stöd av SD-toppen så ordnar sig nog för henne, är ju meriterande inom partiet att vara hjärndöd.

Hon är väl soldat i sds armé i korståget mot massinvandringen.
Citera
2014-09-05, 11:15
Medlem
.Chloes avatar
Oj, hur ska SD försvara sig mot detta? Även om det var ett skämt eller inte så kanske det inte är så jättepassande. Men jag tycker att CS borde ändå talat med media och förklarat situationen istället för att vara helt tyst vilket gör henne ännu mer misstänksam.

Hade jag varit i hennes sits så skulle jag sagt att det enbart var på skämt men att det absolut var olämpligt. Politiker ska alltid falla för medias dramatik...
Citera
2014-09-05, 11:16
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kebnekaisa

Att människan visar sig vara en förvirrad stackars mytoman gynnar självfallet SD i detta ärende. Dårar driver runt överallt och kan riskera att dyka upp där man minst önskar dem.

Det hade varit sju resor värre om en oförvitlig, yrkesarbetande svensson inom SD plötsligt avslöjats med nazibindel. Det hade varit ett avsevärt problem att förklara, denna förvirrade tjej kan man bara snabbt kicka ut och förklara att man beklagar att dåren sökt sig till SD.

.
Citera
2014-09-05, 11:17
Medlem
Skoguls avatar
Hm... En 18-årig tjej är full och tramsar sig. Det finns med säkerhet tusentals bilder där folk spexar sig på fylla, studentfesten eller förfester. Detta är ondska när massmedia sparkar på en ung tjej som knappast menat något illa, det är ingen förhärdad topp-politiker med flera års erfarenhet vi talar om här.
Citera
2014-09-05, 11:18
Medlem
Chaz-_-s avatar
Med tanke på att majoriteten redan ser SD som rasister, samt att Åkesson har rensat leden så mycket som möjligt, så kunde inte skandaler som dessa komma vid en olämpligare tid för SD. Vare sig tjejen festade eller inte är helt orelevant. Hon representerar Sverigedemokraterna, så hennes handlingar reflekterar hela partiet, speciellt ett så hårt granskat parti som Sverigedemokraterna som har hela massmedia mot sig.

Snacka om att spika in kistan till sin egna politiska grav.
Citera
Medlem
catos avatar
Kalle Anka parti med en drös grottmänniskor, tragiskt att nära 10% av svenska folket har gått på det, hur f-n kommer det se ut om de får 10%, hur många invalda SD:are har hoppat av under pågående mandattid? Vad ger det för signaler = Kalle Anka parti.....
Citera
Bannlyst
Sverige har blivit ett helsjukt land. Det är väl klart att man ska kunna få klä ut sig till nazist, jude och neger på en maskerad. Förr i tiden hade sånt här varit en ickefråga.
Citera
2014-09-05, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av helveteskyrka
Vad spelar det för roll, både expo och allmänheten vet att SD växer för varje "skandal"
Antaligen vill media tjäna pengar på drev, vilket drev det än är. Aftonbladet är ju inte rädda för att hugga sina egna politiker i ryggen för att tjäna pengar. Att få hugga ett totalt olikt parti i ryggen och tjäna pengar på det är ju bara en bonus..

Ni måste sluta vara så jävla konspiratoriska. Ni glömmer så satans fort alla drev emot de andra politiska partierna som varit bra mycket större än dessa små piss kommunpolitiker..
Intressant att se hur jävla snabbt du drar dina slutsatser. Det verkar som man inte får vara kritisk utan att för den delen vara SD-anhängare. Jag har aldrig röstat på SD och kommer aldrig att göra. Men det betyder inte att jag bara rakt upp och ner accepterar allt de utsätts för. Det är klart som fan det spelar roll hur länge de hållit på grejerna. Det visar hur desperata de är på att försöka få bort SD från riksdagen.
Citera
2014-09-05, 11:20
Medlem
jokalishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .Chloe
Oj, hur ska SD försvara sig mot detta? Även om det var ett skämt eller inte så kanske det inte är så jättepassande. Men jag tycker att CS borde ändå talat med media och förklarat situationen istället för att vara helt tyst vilket gör henne ännu mer misstänksam.

Hade jag varit i hennes sits så skulle jag sagt att det enbart var på skämt men att det absolut var olämpligt. Politiker ska alltid falla för medias dramatik...

Det folk måste förstå är att SD är ett parti som växt oerhört snabbt på kort tid. I och med detta så kommer såna här stolpskott in genom springorna i den desperata jakten efter ledamöter. Jag hoppas att hon utesluts, inte för att vara sån men sånt här beteende på en som kandiderar inom partiet är oacceptabelt. Räkna med mer såna här händelser, Den sista idioten är inte född än.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in