2014-09-05, 10:00
Avstängd
jugbandbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Ont : Jaha.., så detta var det fulpressen ruvade på då.., trist om det är sant. Nu blir det frågor av detta istället för SD`s politik till Jimmie.

nej nej.. den stora grejen kommer inte än.
Citera
2014-09-05, 10:00
Medlem
hushlittledarlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Incog-Nito
Ingen missade väl Aftonbladets SD skandal igår. Nu hakar Expressen på smutskastningskampanjen med "Här städar SD-kvinnan med nazi-armbindel"

http://www.expressen.se/nyheter/val2014/har-stadar-sd-kvinnan---med-nazi-armbindel/

Vad blir det imorgon, SDU äter kebab iklädda läderstövlar av SS-modell... eller?

Skulle inte förvåna mig. Rasister kan hitta på vad fan för skit som helst. Sekten bryr ju sig inte. De förringar idiotin och skyller på media. " vadå, man måste väl få ha kläder på sig?"

Sjukt att ni inte ser att ni slösar bort era röster på tramspellar. Men så är det väl ni tar inte politiken på allvar. Bara nån säger nåt om invandrare så får de er röst.

Kvinnan är ju uppenbarligen rasist och nazist med kandiderar för ert parti men ni bryr er inte. Det är medias fel. Deras fel att ni har nazister som styr er?

Ni har ju precis gett ut en video med två invandrare i ett försök att tvätta bort ert byk. Ni jobbar ju hårt med nolltolerans och att ta bort rasiststämpeln. Är det då inte jobbigt att tjejen gör bort er och visar ert rätta ansikte?
Citera
2014-09-05, 10:01
Medlem
Ja, svårt att veta vad man ska tro om detta.. med tanke på hur GENOMKORRUPT media är väljer jag ändå att förhålla mig skeptisk tills hela historien bevisats stämma bortom alla rimliga tvivel. (fotomanipulation, prank, osv)
Citera
2014-09-05, 10:02
Medlem
Zog Ruless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Ta inte i så att ni spricker.. , du glömde objektiv också..

Ont : Jaha.., så detta var det fulpressen ruvade på då.., trist om det är sant. Nu blir det frågor av detta istället för SD`s politik till Jimmie.

Fulpressen? Jaha, jag antar att du menar att Avpixlat är finpressen då?

Trist? Tjejen har en armbindel med hakkors och du tycker det är...trist? Tja, så kan man ju också se det.
Citera
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jugbandblues
nej nej.. den stora grejen kommer inte än.

Vad skulle det vara då : att Jimmie offrar barn till Cthulhu vid fullmåne ?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av helveteskyrka
Om du öppnar filen i photoshop så ser det inte mixtrat ut...
Hur kom du fram till din åsikt ?

Hur brukar en mixtrad med bild se ut i Photoshop då? Det är ingen man ser bara genom att öppna bilden.
Citera
2014-09-05, 10:03
Medlem
Milo.Minderbenders avatar
En 20-årig nazibrutta är inte mogen att vara politiker. Låt henne vila 10 år så kan hon få komma tillbaka till politiken när hon mognat till.

Amputation!
Citera
2014-09-05, 10:04
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zog Rules
Huruvida det finns riksintresse eller inte känns irrelevant. Den fria pressen gör vad den vill och så ska det vara.

Så bör det vara, det håller jag med dig om. Dock tappar media i trovärdighet när man så tydligt har en politisk agenda, det är inte bra för den fria åsiktsbildningen tycker jag. Syftet med publiceringen är att få SD att tappa väljarsympatier, ingenting annat. Man vill få SD att framstå som ett rasistiskt parti genom att förstora betydelsen av en enskild person på lokalplanet.

Som motvikt kommer nu SD nya valfilm och den säger ganska mycket om vad SD står för, vassegoa tredje säsongen av Äkta människor.

http://avpixlat.info/2014/09/04/sverigedemokraternas-andra-tv-valfilm/

Citera
2014-09-05, 10:06
Medlem
Valaskjalfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hushlittledarling
Skulle inte förvåna mig. Rasister kan hitta på vad fan för skit som helst. Sekten bryr ju sig inte. De förringar idiotin och skyller på media. " vadå, man måste väl få ha kläder på sig?"

Sjukt att ni inte ser att ni slösar bort era röster på tramspellar. Men så är det väl ni tar inte politiken på allvar. Bara nån säger nåt om invandrare så får de er röst.

Kvinnan är ju uppenbarligen rasist och nazist med kandiderar för ert parti men ni bryr er inte. Det är medias fel. Deras fel att ni har nazister som styr er?

Ni har ju precis gett ut en video med två invandrare i ett försök att tvätta bort ert byk. Ni jobbar ju hårt med nolltolerans och att ta bort rasiststämpeln. Är det då inte jobbigt att tjejen gör bort er och visar ert rätta ansikte?

Ta inte i så du skiter på dig. Om sjuklövern och dess anhängare skulle ha nolltolerans mot tendensiös idioti skulle vi enbart ha SD i riksdagen.
Citera
2014-09-05, 10:07
Medlem
whaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hushlittledarling

Dra alla över en kam bara, då kan vi dra alla muslimer över en kam också ditt stolpskott.
Klart som fan att det finns rasister i SD men vi vill ha bort dom ur partiet.
Citera
Medlem
Vilken tur att man inte är SD-politiker. Igår em satt vi på altanen och hade släktingar på besök, släktingar som ska åka till Tyskland om 2 dagar. På min fråga vad de skulle göra i Tyskland svarade min släkting -Vi måste ju åka ner till Hitler och se hur han har det.

Jag kan tänka mig rubriken "Här skämtar SD-politikern om judeutrotningen" av detta.
Citera
Medlem
Zog Ruless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Så bör det vara, det håller jag med dig om. Dock tappar media i trovärdighet när man så tydligt har en politisk agenda, det är inte bra för den fria åsiktsbildningen tycker jag. Syftet med publiceringen är att få SD att tappa väljarsympatier, ingenting annat. Man vill få SD att framstå som ett rasistiskt parti genom att förstora betydelsen av en enskild person på lokalplanet.

Som motvikt kommer nu SD nya valfilm och den säger ganska mycket om vad SD står för, vassegoa tredje säsongen av Äkta människor.

http://avpixlat.info/2014/09/04/sverigedemokraternas-andra-tv-valfilm/

Ouch...den valfilmen blir rolig att se reaktioner på. För övrigt är Åkesson riktigt usel framför kameran men han är ju inte en skådis.

Citat:
Ursprungligen postat av VEMDÅJAG
Vilken tur att man inte är SD-politiker. Igår em satt vi på altanen och hade släktingar på besök, släktingar som ska åka till Tyskland om 2 dagar. På min fråga vad de skulle göra i Tyskland svarade min släkting -Vi måste ju åka ner till Hitler och se hur han har det.

Jag kan tänka mig rubriken "Här skämtar SD-politikern om judeutrotningen" av detta.

Hitler är död. Sedan är det ju sjukt fjantigt att fortfarande koppla ihop Tyskland med nazism och Hitler när man ska besöka landet, gå vidare ffs.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in