Citat:
Ursprungligen postat av
pc158214952
Det är klart det är ett stort problem, men hon springer inte omkring. Det har skett inom hemmets fyra väggar, så håll tillbaka ditt förakt lite i alla fall. Det faktum att hon sedan haft den på sig förminskas inte av att det är inom hemmet, men det är fortfarande inte offentligt som du tidigare skrivit.
Dock så skulle jag vilja ha svar på hur länge Expo hållit på detta, för de lär inte ha fått tag på bilderna nyligen, det har jag svårt att tro. För frågan blir också lite om hur länge det kan anses vara etiskt korrekt av media att hålla inne med uppgifter som de tydligen anser att allmänheten behöver veta. Fick de bilderna förra veckan så okej då, men det har jag enormt svårt att att det skulle vara så. Förmodligen har de suttit på dem mycket längre tid, och väljer att publicera först nu när valet ligger runt hörnet.
Vad spelar det för roll, både expo och allmänheten vet att SD växer för varje "skandal"
Antaligen vill media tjäna pengar på drev, vilket drev det än är. Aftonbladet är ju inte rädda för att hugga sina egna politiker i ryggen för att tjäna pengar. Att få hugga ett totalt olikt parti i ryggen och tjäna pengar på det är ju bara en bonus..
Ni måste sluta vara så jävla konspiratoriska. Ni glömmer så satans fort alla drev emot de andra politiska partierna som varit bra mycket större än dessa små piss kommunpolitiker..