2014-08-28, 17:38
Medlem
Lyyn-Xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skrotnisseochhansvanner
nej
scheisse... hade vart fint att ha i Japan..
Citera
2014-08-28, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lyyn-X
scheisse... hade vart fint att ha i Japan..

Hade varit fint överallt men mindre fint med 20 reklamfilmer för att täcka kostnader.
Citera
2014-08-28, 19:24
Medlem
raasmuss avatar
Klockren tjänst. Fungerar i princip felfritt på iPad. Surfar drygt 3gb i månaden enligt statistiken på min iPad, och under denna surftips upplever jag att jag får titta på reklamfilm ungefär var 15-20 minut.

Rekommenderas varmt.

Det WIFOG kan göra bättre är att rikta reklamen ännu hårdare till min målgrupp. De har mitt födelseår och kön, samt var jag bor. De borde veta att jag inte är intresserad av matkassar eller Viking Line? Äh. Petitesser.
Citera
2014-08-28, 19:28
Medlem
Powens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av raasmus
Klockren tjänst. Fungerar i princip felfritt på iPad. Surfar drygt 3gb i månaden enligt statistiken på min iPad, och under denna surftips upplever jag att jag får titta på reklamfilm ungefär var 15-20 minut.

Rekommenderas varmt.

Det WIFOG kan göra bättre är att rikta reklamen ännu hårdare till min målgrupp. De har mitt födelseår och kön, samt var jag bor. De borde veta att jag inte är intresserad av matkassar eller Viking Line? Äh. Petitesser.

Bättre för WIFOG själva isf, jag kollar inte på reklamen ett skit så bryr mig inte om vad det är för reklam. Bara startar den och fortsätter tills det är färdigt att surfa igen.
Citera
2014-09-03, 16:54
Medlem
När jag surfar med Explorer, Firefox eller Chrome tex, så dyker inte reklamen upp ibland när det är dags, utan sidan laddar bara utan att något händer. Det jag gör då är att jag öppnar ett nytt fönster, då kommer reklamen upp, sedan kan jag stänga det fönstret igen när jag har tittat på all reklam. Det fungerar ju att göra så, men jag undrar om någon av er kan rekommendera någon annan webbläsare som kanske fungerar bättre med Wifog?
Citera
2014-09-05, 08:37
Medlem
Haha, kollar folk fortfarande på Wifog reklamen? Det enklaste ni kan göra är att spola förbi den så är 3 reklamfilmer klara på ca 10 sekunder beroende på hur snabb man är med fingrarna. Själv kör jag ett script så att jag aldrig behöver titta på reklam, mycket bättre!
Citera
2014-09-05, 10:58
Medlem
bog11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av raasmus

Rekommenderas varmt.

Får du sån reklam? Jag får mest Nivea och Ikea
Inte det minsta kundanpassat!
Citera
2014-09-05, 13:29
Medlem
ImBurnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Verisign
Haha, kollar folk fortfarande på Wifog reklamen? Det enklaste ni kan göra är att spola förbi den så är 3 reklamfilmer klara på ca 10 sekunder beroende på hur snabb man är med fingrarna. Själv kör jag ett script så att jag aldrig behöver titta på reklam, mycket bättre!

Vad då för script? Kör du på datorn? Linux eller Win?
Citera
2014-09-05, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ImBurning
Vad då för script? Kör du på datorn? Linux eller Win?
Eget kodat script som körs i mobilen
Citera
2014-09-05, 15:52
Medlem
Kommer du även förbi detta anti-bot skit också då eller?
Skulle vara av intresse om du vill dela med dig hur man går till väga isåfall.
Så kanske man kan skriva om det så det passa pc sen.
Citera
2014-09-05, 16:03
Medlem
Harry_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Verisign

men Root, Tasker och Repetitouch Pro eller

har guiden men orkar inte testa
kör bara wifog som reserv om det skulle behövas
Citera
2014-09-06, 18:12
Medlem
Swe1227s avatar
Kommer man kunna flytta över sitt vanliga nummer till wifog i framtiden? Har telia kontantkort nu..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in