2014-09-04, 13:09
Medlem
Halmgriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mecca--village
Fick nyss hem ett gäng tabbar från TT som kommer testas under dagen.

1mg intagit

Hypen! Tell us more, skall man lägga en order? Eftersom du inte updaterat på en timme så vill man nästan förutsätta att dom knockade dig & därmed innehåller utlovad mängd substans.
Senast redigerad av Halmgris 2014-09-04 kl. 13:33.
Citera
2014-09-04, 13:37
Medlem
mecca--villages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halmgris
Hypen! Tell us more, skall man lägga en order? Eftersom du inte updaterat på en timme så vill man nästan förutsätta att dom knockade dig & därmed innehåller utlovad mängd substans.
Är helt klart skönt bensad så intog 1mg till nyss ska ner till ica o köpa frulle så uppdaterar nör jag är tebax om något mer hänt
Citera
2014-09-04, 17:49
Medlem
mecca--villages avatar
Har väldigt svårt att jämföra tt's och jusefs flubromazolam men ja ä sålänge inte något större skillnad förutom att jag nu vet exakt vilken dos jag får i mig.
Kommer beställa fler om jusef inte funnit få ut sina än efter helgen. Kommer annars och självklart att då lägga en beställning från TT för att visa min uppskattning för deras goda kundservice och att dom är här för att göra pengar på rätt sätt och gjort denna snubbe glad vid varje beställning.
Alla kan ibland få fel och som TT skriver på sidan så är det dessa kinesjävlar som fuckar och där litar jag 100% på TT's ord då han nu gjort rätt för sig och visat att han är en bra legit kille.
Citera
2014-09-04, 18:09
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnOldman
Jag tror TT har den riktiga varan för jag vet var han får den ifrån, och dom har "nyss" gjort klart flubromazolam efter att jag pratat med dom i över 4 månader om det.

Dock ska den va rätt svår och dyr o framställa så de gäller o va först på de, vilket TT var - även vi - även vi och en annan shop vars namn inte bör nämnas

Mvh
Så det ligger till så alltså.

Mvh.
Citera
2014-09-04, 18:37
Medlem
Halmgriss avatar
Citat:
Snälla saker om TT

Skönt att dom är back on track, beställde nämligen nyss ett gäng från TT.
Pirrar ju i hela kroppen, vill verkligen jämföra nyflubben (potentiellt gatuslang? eller?) med Klonazolamen!

Citera
2014-09-04, 19:22
Medlem
Klartos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jusef
LCMS spektrat visar på första sidan renheten, vilken är hög och på följande sidor massan samt fragmentationen. Den har rätt massa och man kan se att det är lite isotoper vilket troligen beror på bromatomen. Synd att det inte var mer inzoomat runt huvud-toppen eftersom det hade varit enklare att se isotop-topparna då.

NMR-spektrat ser också bra ut. Det är en konstig split av protonerna på position 4 som jag inte förstår men annars ser det korrekt ut.

Big ups för dessa analyser. Fanns 13C-NMR också? Fast 1H-NMR kanske räcker. Om det finns möjlighet så hade det varit kul att få se dem, typ som en uppladdad fil någonstans (men har förståelse för om det inte går eller är prioriterat).

Citat:
Ursprungligen postat av Halmgris
Pirrar ju i hela kroppen, vill verkligen jämföra nyflubben (potentiellt gatuslang? eller?) med Klonazolamen!

Ja om det är lika potent som flubromazepam eller mer, så kan det nog användas så. Som tur är flubbade jag inte bort något annat än just flubromazepamen själv - ett 25-pack slarvades bort, och det var kanske lika bra.

Citat:
Kan föresten nog avslöja nu att den andra shopen jag fått flubromazolam ifrån i pulverform var från jusef så ska göra en jämförelse så gott det går på deras produkter
Att det var på detta vis, var helt uppenbart när man läste dina inlägg i kombination med tiderna inläggen gjordes.
Citera
2014-09-04, 19:25
Medlem
Fick nyss min beställning från TT, dock skickade med några Flubromazolam piller extra fy fan va snällt! men nu är jag ingen erfaren flöddrare , hur lång är halveringstiden på denna och hur mycket ska ja ta? Tänkte droppa en lapp imorron så vill inte att benzon ska sabba min tripp pga lång halveringstid.

Är det samma halveringstid som xanor?
Citera
2014-09-04, 20:01
Medlem
2rs2pures avatar
Beställt hem 50st 3mg meclo då 6orna ändå var..Ja..

Beställde även ett prov på denna nya dyra Klonazepam. Väldigit lågt doserat.
Ingen fara stoppa i sig 2 st och kanske 6-9mg meclo tro?

Edit: Lägre pris på dessa små klonizar sökes! Men task asken för att ni kommer ut med en ny produkt att forska på!
Senast redigerad av 2rs2pure 2014-09-04 kl. 20:06.
Citera
2014-09-04, 20:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 2rs2pure
Beställt hem 50st 3mg meclo då 6orna ändå var..Ja..

Beställde även ett prov på denna nya dyra Klonazepam. Väldigit lågt doserat.
Ingen fara stoppa i sig 2 st och kanske 6-9mg meclo tro?

Edit: Lägre pris på dessa små klonizar sökes! Men task asken för att ni kommer ut med en ny produkt att forska på!

Nu handlar tråden om Flubromazolam, men jag tror att jag förstå att du tycker att de är bra men att de måste sänka priset?

Eller?
Citera
2014-09-05, 11:07
Medlem
GanjaThorulfs avatar
Tog 2 o.5 mg tabs från Chemlegal igår när posten kom. Hade tagit 6 immovane dagen innan utan sömn. Vaknade till nu men somnar om att få sova såhär. Min hyper fas helt borta. Ångest dämpning nästan direkt enorm muskel avslappning likaså var sedan helt utslagen inom två timmar.

Återkommer med mer fakta ska fan sova lite till. Slår klart Triazolom .

Slår fan allt jag provat i en livslång kamp mot ångest och insomnia.
Citera
2014-09-05, 11:53
Medlem
GanjaThorulfs avatar
MYCKET mer potent än flubromazepam går inte jämföra.

Detta är akut benzo deluxe. Flubromazepam exiting tog 3 timmar och hade bra muskel avslappning och ångest Lindring men det här kan du trycka i dig i fullgången psykos mani eller snet tripp och bara stänga av.

Utan tolerans rekar jag nog 0.25 mg för en ångest fri kväll med muskel avslappning.
Citera
2014-09-05, 13:29
Medlem
FubarOnes avatar
Aj fan, gjorde lite för snabb research, tyckte de flesta sa 1mg först, vissa 1.5-2mg. Och nu har jag ingen tolerans längre, men slängde i mig 2mg direkt, men brukar tåla mer än andra vanligtvis. Kan jag förvänta mig o bli helt mongoliserad och blackout inom en timme då med andra ord? :P
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in