2014-09-02, 19:23
Medlem
Jusefs avatar
LCMS spektrat visar på första sidan renheten, vilken är hög och på följande sidor massan samt fragmentationen. Den har rätt massa och man kan se att det är lite isotoper vilket troligen beror på bromatomen. Synd att det inte var mer inzoomat runt huvud-toppen eftersom det hade varit enklare att se isotop-topparna då.

NMR-spektrat ser också bra ut. Det är en konstig split av protonerna på position 4 som jag inte förstår men annars ser det korrekt ut.
Citera
2014-09-02, 19:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Halmgris
Nu är det helt plötsligt 1mg-tabs?

Att dem sedan ser ut som Upjohn90s utan tryck säger inte så mycket, för dem ser ju ut som piller i allmänhet. Tycker mer dem liknar samma pressning som zapizolamen fast med annan färg.

1mg tabbs, det är exakta kopior på hur Xanax ser ut (storlek osv osv). Men utan texten Upjohn 90, för då hade polisen kunnat beslag ta tabletterna för då bryter man mot läkemedeslslagen. Man får inte sälja exakta kopior utan Upjohns tillstånd. Om de ser likadana ut med text så är det som en kvalitetsstämpel.

En stämpel som inte TheTripp har på den produkten.
Citera
2014-09-02, 19:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jusef
LCMS spektrat visar på första sidan renheten, vilken är hög och på följande sidor massan samt fragmentationen. Den har rätt massa och man kan se att det är lite isotoper vilket troligen beror på bromatomen. Synd att det inte var mer inzoomat runt huvud-toppen eftersom det hade varit enklare att se isotop-topparna då.

NMR-spektrat ser också bra ut. Det är en konstig split av protonerna på position 4 som jag inte förstår men annars ser det korrekt ut.

Gött och se att det ät är rätt produkt de säljer.
Citera
2014-09-02, 21:53
Medlem
forfoxsakes avatar

Tack för att du tolkar åt oss dödliga. Undertecknad lär testa denna i liten skala i alla fall. Känner ingen av dem bakom TT men har alltid tyckt de skött kontakt och sånt bra och levererat. Tror ärligt talat att de får fel skit skickat ibland. Sen får jag automatiskt stort förtroende för människor med slarvig handstil då mina kråkor sett ut som om de dragit desoxypipradol veckor i streck redan innan jag började med droger och starka drycker
Aromatarna ska dock också ha credd för seriös verksamhet nu när jag sitter och delar ut ryggdunkar. Ska försöka utvärdera bägges produkter på "tom mage" så att säga, även om jag tränar mer än knarkar numera. Förhoppningsvis vaknar jag och kan skriva en liten recension här.
Citera
2014-09-03, 02:08
Medlem
Psychoramas avatar
Denna har det ju vart på om väldigt länge efter Flubromazepam vart klassat. Står ju att den är mest besläktad med Triazolam och Pyrazolam enligt wikipedia. Och det ser man ju på den molekylära strukturen. På ena fenetyltingen sitter en brom-molekyl och på andra sitter en flour-molekyl. Istället har Triazolam klor-molekyler på sina fenetylringar. Hoppas att detta gör att halveringstiden blir längre på Flubromazolam än Tríazolam! Annars är dessa väldigt lika strukturellt! I mina ögon verkar denna väldigt intressant Hoppas på bra ångestdämpande samt muskelavslappnande effekter.

Ska få samples på någon bensodiazepin nu i veckan från en av de större shopparna. Fast vet ej vilken sort det är. Kommer först skriva en rapport om den. Sen får jag väl veta vilken substans det handlar om Funderar på om det kan vara Flubromazolam det handlar om? Den enda faktan jag har är att de kommer i 0,5mg kapslar samt att halveringstiden är mellan 12-17 timmar. Låter ju som att det kan va denna det handlar om men är inte säker.

Får se framöver helt enkelt. Om det är denna benzo det handlar om kommer jag givetvis uppdatera här om dess effekter

Mvh
Senast redigerad av Psychorama 2014-09-03 kl. 02:19.
Citera
2014-09-03, 14:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
Ska få samples på någon bensodiazepin nu i veckan från en av de större shopparna. Fast vet ej vilken sort det är. Kommer först skriva en rapport om den. Sen får jag väl veta vilken substans det handlar om Funderar på om det kan vara Flubromazolam det handlar om? Den enda faktan jag har är att de kommer i 0,5mg kapslar samt att halveringstiden är mellan 12-17 timmar. Låter ju som att det kan va denna det handlar om men är inte säker.

Mvh

Var det klonazolam som det gällde här? Då var min fråga om halveringstiden i en annan tråd i onödan, så du behöver inte knacka ner ett svar på det.
Citera
2014-09-04, 01:03
Medlem
GanjaThorulfs avatar
Jag får hem 0.5 tabbar innan helgen och kommer recensera.

Ingen benzo torsk men svår ångest och
en så pass extrem insomnia att jag ibland får åka till Piva
för att få varva ner på Triazolom dock ej aldrig psykotisk .

Jusef älskade ditt test men utan insomnia och ångest kan dess fulla effekt vara svår utvärdera tror jag.

Men episk sömn du fick haha. Kärlek Jusef

Jag hoppas på en Knock out för oss med bipolarity som behöver 30 timmar sömn ibland.

Excited.
Citera
2014-09-04, 06:07
Medlem
KillaHillaNi99as avatar
Blir spännande framöver när alla ordblinda flashbackare ska skilja på både Klonazolam och klonazepam, och flubromazepam och flubromazolam
Citera
2014-09-04, 06:37
Medlem
JohnOldmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KvasiOrko
Flubromazolam hade ju ändå skickats ut som samples och oddsen är låga att det skulle vara ännu en besvikelse. Det fanns ju också några korta beskrivningar från dem som testat.
Tycker det är det bästa sättet för ta t.ex när premazpam, zapizolam, adinazolam och nifoxipam diskuterades för att inte tala om Swedenchems utlovade habbar som nog bara vara gamalt klassiskt bedrägeri, det leder ju bara till besvikelse och uppgivenhet när fel produkt säljs som the real deal.
Visst är det kul att vara lite äventyrlig, men när det är vi som får betala för de ansvarigas fuck ups, tycker jag inte det är nån poäng att hasta fram en tråd.

Anser att det skiljer sig rätt rejält mot när någon offentliggör ännu en mirakelsubstans som det inte ens hintats om att den är på väg inrikes, då handlar det mer om att tillfredsställa specialintressen och utöva konsumentmakt!

Vad fick du för att skriva detta ? lite samples?
Citera
2014-09-04, 06:40
Medlem
JohnOldmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stone..
Håller med dig om att den borde få en egen tråd. Som dom alla andra har fått.

Jag tror TT har den riktiga varan för jag vet var han får den ifrån, och dom har "nyss" gjort klart flubromazolam efter att jag pratat med dom i över 4 månader om det.

Dock ska den va rätt svår och dyr o framställa så de gäller o va först på de, vilket TT var - även vi - även vi och en annan shop vars namn inte bör nämnas

Mvh
Citera
2014-09-04, 12:05
Medlem
mecca--villages avatar
Fick nyss hem ett gäng tabbar från TT som kommer testas under dagen
Stort tack för denna kompensation, helt klart en professionell shop som fixar sina misstag och än en gång har visat varför den är min top 2 shop därute

1mg intagit

Kan föresten nog avslöja nu att den andra shopen jag fått flubromazolam ifrån i pulverform var från jusef så ska göra en jämförelse så gott det går på deras produkter
Senast redigerad av mecca--village 2014-09-04 kl. 12:12.
Citera
2014-09-04, 12:08
Medlem
FubarOnes avatar
Någon som vet halverings tiden på dessa? Min bensotolerans är nog låg just nu, men om jag tar 0.5mg-1mg på eftermiddagen idag så lär ingen märka mig efterflöddrarad imorgon på jobbet imorgon klockan 09?

Kan inte rikskera något längre då jag blivit påkommen ett antal gånger för ett tag sen att komma till jobbet efterflöddrad utan att jag ens märkte av det! :/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in