2014-09-02, 00:14
Medlem
Tjyvass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nedo801
Håller med, fruktansvärt jävla värdelöst fönster.

Welbeck? Jag spyr.
Wellbeck är ju OK. Men en dm och en reserv-back hade behövts också.
2014-09-02, 00:15
Medlem
Tycker Welbeck är en okej signing. Han har stor potential som kan användas i rätt spelsystem och med mycket speltid dessutom så kan han bli en stor spelare. Problemet är dock att det saknas värvningar på andra fronter. Defensivt så är det fortfarande skakigt och det behövs en ny CB och DM som Wenger har missat helt detta fönster.
2014-09-02, 00:15
Medlem
Nedo801s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjyvas

OK ja, det ska alltid vara OK med den jävla gubbjäveln.
Vara med i titeljakten? Nej förfan, sikta på fjärdeplatsen år efter år, förvånas att Wenger inte är svensk, han är så "lagom" man bara kan bli.
2014-09-02, 00:18
Medlem
shitlists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjyvas
Welbeck är ju bland de sämsta som fanns tillgängligt detta fönster, härligt att han hamnade i Arsenal .. Fyfan, jävla idiot gubbe.
2014-09-02, 00:19
Medlem
Otroligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HAZARD17
Aftonbladets live tv är ju helt fucked up just nu. Visar endast bilder från försnacket till Malmö- Salzburg
Så jävla kasst det är. Gillar verkligen det här sköna snacket in på småtimmarna med Kalle Karlsson, Soran och gänget på deadline day.
2014-09-02, 00:20
Medlem
santacls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Otrolig
Så jävla kasst det är. Gillar verkligen det här sköna snacket in på småtimmarna med Kalle Karlsson, Soran och gänget på deadline day.

Vilken länk funkar för dig ? För mig har det varit nån försnack till Malmö matchen sista 30 minuterna.
2014-09-02, 00:20
Medlem
antonaugustssons avatar
Lovar er alla Wenger hatare att Welbeck kommer överaska.

Min Sportbladet stream funkar utmärkt.
2014-09-02, 00:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av shitlist
Welbeck är ju bland de sämsta som fanns tillgängligt detta fönster, härligt att han hamnade i Arsenal .. Fyfan, jävla idiot gubbe.

Nu känner jag för att argumentera omkull någon tomte, och du får bli den. Förklara för mig varför Welbeck är "bland det sämsta som finns tillgängligt", så ska jag sedan skriva en rapport om varför Welbeck kommer göra succé i Arsenal.
2014-09-02, 00:21
Medlem
Otroligs avatar
Känns som en del underskattar Welbeck rätt rejält. Vill nästan sätta stämpeln underskattad på honom och jag tror att han kommer att göra det bra i Arsenal.
Citat:
Ursprungligen postat av santacl
Vilken länk funkar för dig ? För mig har det varit nån försnack till Malmö matchen sista 30 minuterna.
Har inte fungerat för mig heller ett bra tag...
2014-09-02, 00:22
Medlem
Parnborrs avatar
Livesändingen verkar fungera via mobilen.
2014-09-02, 00:22
Medlem
santacls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Otrolig
Känns som en del underskattar Welbeck rätt rejält. Vill nästan sätta stämpeln underskattad på honom och jag tror att han kommer att göra det bra i Arsenal.

Har inte fungerat för mig heller ett bra tag...

Expressen & Tv4 Sport kör fortfarande

http://www.expressen.se/sport/fotboll/-live-silly-season-sista-dagen/

https://www.youtube.com/watch?v=qA0V-8lZYJs
2014-09-02, 00:23
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Kan någon insatt i City förklara varför de väljer att sälja Negredo? trodde han gjorde en rätt bra första säsong i PL men lite skador/formdipp under våren.

Att han skulle bli hemskickad till Spanien såg jag inte ske.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in