2014-09-02, 00:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyGenzale
Om det här funkar, vad är då syftet med att ha en specifik deadline vid midnatt om man ändå kan dra över?
Samma sak bl.a. när Spurs försökte värva Moutinho för två år sedan:
Citat:
The Tottenham manager's hopes that the transfer would be completed were raised last Friday when his club and Porto signed the deal sheet and submitted it to the Premier League. The sheet, which is an emergency mechanism for late transfers, cannot be used before 9pm and must be with the League by 11pm.

It allows a club to confirm that an agreement is in place with regard to the fee and the structure of the payments in order to allow for additional time to submit the remaining documents, including the player contract. Once the sheet arrives, the clubs can have until 1am to submit the full paperwork but, in the case of an international transfer, such as this one, the final deadline for everything to be fed into Fifa's transfer matching system is midnight.
2014-09-02, 00:04
Medlem
snillet_1s avatar
Kristoffer Olsson till Midtjylland. Den som gapar efter mycket...

http://www.fotbolltransfers.com/site/news/44616
2014-09-02, 00:05
Medlem
Negredo är nu klar för Valencia!
2014-09-02, 00:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av M.Jandelin
Negredo är nu klar för Valencia!
Om det stämmer, förväntar jag mig att City tar revansch för Berbatov. Med andra ord, möter upp Falcao på flygplatsen, kör honom till deras anläggning och skriver kontrakt. Innan LVG & co hinner blinka.

Det hade varit något. Ett United med Rooney och Wilson som anfallare.
2014-09-02, 00:07
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av U-Fig
Om det stämmer, förväntar jag mig att City tar revansch för Berbatov. Med andra ord, möter upp Falcao på flygplatsen, kör honom till deras anläggning och skriver kontrakt. Innan LVG & co hinner blinka.

Å andra sidan så snatchade väl City Robinho på liknande sätt...?
2014-09-02, 00:09
Medlem
Rosikos avatar
COMUNICADO OFICIAL – Álvaro Negredo #BenvingutNegredo7
Negredo klar för Valencia

EDIT: Lån med köpoption
Senast redigerad av Rosiko 2014-09-02 kl. 00:25.
2014-09-02, 00:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Det var väl Chelsea och City som ville ha Robinho, om jag inte minns helt fel?
2014-09-02, 00:10
Medlem
shitlists avatar
Jag tycker inte att Wenger ska återvända till London, maken till värdelöst agerande har jag sällan skådat, dra åt helvete gubbjävel.
2014-09-02, 00:12
Medlem
Nedo801s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shitlist
Jag tycker inte att Wenger ska återvända till London, maken till värdelöst agerande har jag sällan skådat, dra åt helvete gubbjävel.

Håller med, fruktansvärt jävla värdelöst fönster.

Welbeck? Jag spyr.
2014-09-02, 00:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gato12

Ehh nej. Däremot trodde Robinho väl att han gick till Manchester United

Welbeck till Arsenal? LVG är slut. Han gör minst 15 mål. Welbeck verkar ha dåligt rykte bland svenskar, men ni har fel. Kanonvärvning på alla sätt och vis, kommer passa in perfekt med sitt rörliga anfallsspel samtidigt som han också är stark i huvudspelet. Ung och har så mycket mer att ge dessutom. Jag spyr på LVG för det här.
Medlem
MisterMGMTs avatar
Ingen bekräftelse angående Guidetti? Behåller City honom nu när man står där med 3 anfallare?
Medlem
HAZARD17s avatar
Aftonbladets live tv är ju helt fucked up just nu. Visar endast bilder från försnacket till Malmö- Salzburg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in