Citat:
Ursprungligen postat av
Calogero
Biabiany skall nu befinna sig i Milano för att göra läkarundersökningen.
Ingen dålig spelare, men hur har Inzaghi tänkt att ställa upp nu?
Mest optimalt känns väl en 4-3-1-2 uppställning. Jag hade formerat laget såhär:
Lopez
Abate-Zapata-Rami-De Sciglio
De Jong-Montolivo (Van Ginkel tills han är tillbaka)
Menéz-Honda-El Shaarawy
Torres
Med spelare som Armero, Biabiany, Poli och Pazzini är det ett helt okej lag trots allt.
Andra spelare som kommer att flytta till Italien är som Spinnacer skrev här ovan Yanga Mbiwa och Micah Richards. Återstår att se hur Inter och Juventus knyter ihop säcken nu. Inter sägs vara nära Bonaventura och Borini, en italiensk satsning alltså. Hur Juventus väljer att handla är svårt att tyda, om man ens kommer att försöka med ett sista köp. I sådana fall lär det vara offensiven som förstärks. Kanske kan man lyckas landa Lavezzi trots allt? Argentinaren fanns inte ens med på bänken igår då PSG vann.
Föredrar nog Armero på vänster ändå, han ger mer i det offensiva - De Sciglio gör sig bäst på höger. Mittbackarna tycker jag alla är lika bra förutom Bonera (Zaccardo har lämnat). Lite snopet att Cristante blev såld till Benfica nu sista dagen, trodde han var närmre en startplats än så. Men han fick väl inte Inzaghis förtroende, han har ju egna favoriter i ungdomsledet som kanske kommer fram senare dock. Nu stannar ju De Jong en säsong till iallafall, vilket var ett måste.
Guidetti till Palermo, jag hoppas verkligen på detta alltså... tänk han och Dybala - två fjortisar på topp i rosa tröjor

.
Hoppas på Lavezzi till Inter, och att Mazzari släpper sin jävla fembacks-linje med 1 anfallare. Det börjar bli löjligt nu.