2014-09-01, 14:26
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VanDenBerg
United börjar kännas som en clown-förening. Nog för att det är grymma värvningar individuellt men klubben som tidigare ansågs vara den mest professionella och välskötta klubben i Europa under Ferguson är helt bortblåst.

Vill du utveckla detta? Om det stämmer att RVP har problem och måste operera så ser jag inga konstigheter att man tar in en ny anfallare på lån. Att man sen överlag har fått betala överpriser är inte direkt någon överraskning tanke på hur välkänt det är att United har pengar och behöver spelare...

Det som bekymrar mig mest är dock att det saknas mer "nyttaiga" rollspelare som kommer in för en lite mindre summa samt att jag verkligen inte vill att Welbeck lämnar.
2014-09-01, 14:26
Medlem
Langsdales avatar
Ärtan till Real Madrid är nu helt klart.

http://www.realmadrid.com/noticias/2014/09/comunicado-oficial-javier-hernandez-chicharito
2014-09-01, 14:28
Medlem
Skranks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Joo, van Persie är ju inte känd för att lida i tysthet direkt...

Falcao är nog RvPs ersättare. Han har ju trots allt nyss fyllt 31 med återkommande skadeproblem. Inget att förlita sig på framöver. Det ryktas om en lån-deal men de flesta nämner även att det finns en köpoption och vissa, däribland Balague som kläckte nyheten först hävdar att det är en permanent övergång men att det är mer fördelaktigt för Monaco att låna ut han första året och inkassera pengarna nästa år pga FFP.

Citat:
Ursprungligen postat av isch

Det som bekymrar mig mest är dock att det saknas mer "nyttaiga" rollspelare som kommer in för en lite mindre summa samt att jag verkligen inte vill att Welbeck lämnar.

Blind kan komma att bli en väldigt nyttig och mångsidig rollspelare.
Senast redigerad av Skrank 2014-09-01 kl. 14:45.
2014-09-01, 14:30
Medlem
MentosFruitcores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonaugustsson
Är Defoe klar för QPR? Annars kan det väl vara ett bra alternativ för Arsenal?

Varför rycker man inte i Huntelaar? Målskytt av högsta rang.
Jag tror Wenger kommer dra en sådan där rövare som förra året. Vänta till sista timmarna, bli hatad på internet p.g.a frånvaron av värvningar, och sedan typ 1 timme innan slutet så PANG: Cavani klar för Arsenal.
2014-09-01, 14:34
Medlem
MentosFruitcores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Langsdale
Ärtan till Real Madrid är nu helt klart.

http://www.realmadrid.com/noticias/2014/09/comunicado-oficial-javier-hernandez-chicharito
Udda värvning/lån, men jag antar att det behövs någon i alla fall hyfsad anfallare bakom Benzema. Nu en defensiv mittfältare så skulle Reals fönster bli godkänt.

Några nyheter kring Barcelona? Cuadrado? En mittfältare? Någon överhuvudtaget? Om nu förbudet står sig bör man ju bunkra upp mer än man redan gjort.

Jag gillar dock hur det sett ut i laget med många ungdomsspelare som fått chansen(och i vissa fall tagit den). Vem vet, kanske kan förbudet stärka klubben?
2014-09-01, 14:40
Medlem
Nedo801s avatar
Tror ni Arsenal värvar någon spelare som ovan medlem skrev?

Kanske Marco Reus....
2014-09-01, 14:44
Medlem
antonaugustssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nedo801

Kanske Marco Reus....
Hade ju varit en drömvärving.

Defoe? William Carvalho?
2014-09-01, 14:44
Medlem
fingercuffss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Parnborr
Alltså det har nämnts 100 gånger i tråden men vissa verkar inte få in det i hjärnan.
Här kommer det en gång till:

Chicharito har lämnat, Welbeck kommer antagligen att lämna och RVP kanske måste knäoperera sig och vara borta i 3-5 månader. Falcao är väldigt nyttig i United.

Folk kommer gnälla oavsett.

Falcao är köpt, han är "lånad" första säsongen men det är en permanent värvning.
2014-09-01, 14:48
Medlem
Nedo801s avatar
Är det helt 100% att Falcao lånas till United?

Isåfall borde de ju ha säkrat Premier League till nästa säsong med, dom lär väl ligga i nedre botten men de borde väl klara nedflyttning?
2014-09-01, 14:49
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nedo801

Kanske Marco Reus....

Om Reus ämnar lämna lär han nog isåfall vara kall ett år till då han kan gå till vilken klubb han vill typ nästa sommar. att han går till just Arsenal nu ser jag som orimligt om Reus är intresserad av att gå till en annan klubb

Antingen är det nytt kontrakt med Dortmund för honom eller så går han nästa sommar någonstans.
2014-09-01, 14:51
Medlem
Kan inte Blind spela centralt i försvaret med ? Isf förstår jag ryktet Carvalho-De Jong.
Inte för jag vet hur bra Rojo-Blind kan vara men det kan inte vara sämre än Evans-Jones...
2014-09-01, 14:52
Medlem
Nedo801s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alannon
Kan inte Blind spela centralt i försvaret med ? Isf förstår jag ryktet Carvalho-De Jong.
Inte för jag vet hur bra Rojo-Blind kan vara men det kan inte vara sämre än Evans-Jones...

Evans, Jones och Cleverley kan ju fara så långt åt helvete dom bara kan , och in med 3 klass-spelare till United istället, det säger även jag som fullständigt avskyr United.

Sådana spelare ska inte spela i en så stor klubb.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in