2014-08-31, 18:25
Medlem
Vi gör det bra

Tror Remy kommer ha ett grymt samarbete med Hazard
2014-08-31, 19:03
Medlem
bannaintekalasfilms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Langsdale
Skulle Real värva "Ärtan" så kommer jag bli så jävla förbannad. Man behöver en målfarligare anfallare än Benzema, värvar man "Ärtan" så får man en mexikan som springer offside oftare än Papiss Cissé i Newcastle, och den jävla senegalesen är född offside.

Haha, exakt, håller med.

Förhoppningsvis värvas Falcao.
2014-08-31, 19:22
Medlem
Imorgon värvar Arsenal Bony, märk mina ord
2014-08-31, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HAZARD17
Så en skadad Giroud och Sanogo räcker alltså? Nää, om jag hade varit Arsenalsupporter hade jag varit desperat efter en anfallare.
Jag tänker inte så, Wenger gör det. Dock tycker jag att Arsenal har för många offensiva spelare och väldigt få defensiva spelare. Jag vill hellre ha en back än en anfallare.
2014-08-31, 19:31
Medlem
snillet_1s avatar
Dzemaili och Pandev lämnar Napoli för Galatasaray.
2014-08-31, 19:32
Medlem
Skranks avatar
Hernandez i Real är oväntat minst sagt. Gillar Mexikanen skarpt, Ferguson visste hur man skulle använda sig av honom och jag vill påstå att alla hans säsonger under skotten var lyckade. Bara ta en titt på hans målfacit och mål/minut rate mellan 2010-2013 för att fatta att det är en bra spelare.

Däremot är han ju rätt begränsad. Livsfarlig i straffområdet och i djupled men dåligt allroundspel. Inte i närheten av Benzema där direkt och frågan är väl om han är tillräckligt bra för Real. Ancelotti kommer nog använda sig av hans kvalitéer på samma sätt som Ferguson. När man jagar en kvittering eller behöver en anfallare som löper i djupled nonstop.
2014-08-31, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skrank
Hernandez i Real är oväntat minst sagt. Gillar Mexikanen skarpt, Ferguson visste hur man skulle använda sig av honom och jag vill påstå att alla hans säsonger under skotten var lyckade. Bara ta en titt på hans målfacit och mål/minut rate mellan 2010-2013 för att fatta att det är en bra spelare.

Däremot är han ju rätt begränsad. Livsfarlig i straffområdet och i djupled men dåligt allroundspel. Inte i närheten av Benzema där direkt och frågan är väl om han är tillräckligt bra för Real. Ancelotti kommer nog använda sig av hans kvalitéer på samma sätt som Ferguson. När man jagar en kvittering eller behöver en anfallare som löper i djupled nonstop.

Ganska bra sammanfattning av Hernandez, skulle dock vilja kalla honom snudd på usel i allroundspelet. Nåja, bör ju kunna stänka in ett par kassar för Real med hänvisning till de spelare som finns bakom.

Nån nämnde Bony till Gunners, finns det någon mer hypad spelare i PL för tillfället? Nu är ju dock alla en förbättring jämfört med Sanogo.
2014-08-31, 19:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DaKaktuz
Fattar det inte, varför värvar dem ingen mittback. Helt sjukt ju verkar inte vilja värva någon på den positionen. Låter exakt samma sak som Wenger vägrar plocka in en anfallare fast Arsenal behöver förstärkning..
Tror LVG vill spela så här:
De Gea
Evans-Rojo-Blind
Rafael-De-Jong-Herrera-Shaw
Rooney-Mata
RvP

I någon slags sjubackslinje. Det blir i varje fall inte lätt att spela sig genom centralt...

Citat:
Ursprungligen postat av TKD_1337
Real Madrid men citaten var inte med först. Med så många inlägg i fotbollsforumet borde de flesta ändå veta vem jag håller på.

Hur är Hernandez idag? Han gjorde en riktigt bra debutsäsong men imponerade väl inte sedan.
Vem imponerade under Moyes? Han gjorde det bra under alla år Ferguson var där.
Citat:
Ursprungligen postat av Skrank

Precis som Skrank skriver. Det Chicharito kan, det kan han jävligt bra. Men mycket mer än så kan han inte. Jag trodde faktiskt att det andra Madrid-laget skulle värva honom tidigare i somras. Det blev i varje fall staden Madrid han flyttar till.

Roligt att Kagawa får komma ut ur frysboxen han befunnit sig i i United. Obegriplig värvning, får man väl ändå säga så här i efterhand. Trist att några år av hans karriär försvunnit - jag hoppas på en lyckad nystart för honom i Dortmund.
2014-08-31, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av U-Fig
Tror LVG vill spela så här:
De Gea
Evans-Rojo-Blind
Rafael-De-Jong-Herrera-Shaw
Rooney-Mata
RvP

så du tror att han vill sätta sin 700 miljoners värvning på bänken?
2014-08-31, 20:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av naffor
så du tror att han vill sätta sin 700 miljoners värvning på bänken?
Ändrade så jävla mycket så jag tog bort Di María utan att sätta tillbaka honom.

Så här ska det självklart vara:

De Gea
Evans-Rojo-Blind
Di María-De Jong-Herrera-Shaw
Rooney-Mata
RvP

Men för att vara lite allvarligare ser jag logiken i att köpa de Jong, men jag förstår inte varför det prioriteras framför mittbackar. Om nu inte LVG menar att Rojo, Blind, Evans räcker...

Förhoppningsvis ställer United upp så här när alla spelare är tillgängliga:

De Gea
Rafael-Evans-Blind-Shaw
Herrera-De Jong-Mata
Dí Maria-RvP-Rooney

Han vill spela 4-3-3, och de Jong (eller en liknande spelare) saknades i United för att det skulle vara möjligt. Men mittbackar saknas fortfarande...
2014-08-31, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av U-Fig
Ändrade så jävla mycket så jag tog bort Di María utan att sätta tillbaka honom.

Så här ska det självklart vara:

De Gea
Evans-Rojo-Blind
Di María-De Jong-Herrera-Shaw
Rooney-Mata
RvP

Men för att vara lite allvarligare ser jag logiken i att köpa de Jong, men jag förstår inte varför det prioriteras framför mittbackar. Om nu inte LVG menar att Rojo, Blind, Evans räcker...

Förhoppningsvis ställer United upp så här när alla spelare är tillgängliga:

De Gea
Rafael-Evans-Blind-Shaw
Herrera-De Jong-Mata
Dí Maria-RvP-Rooney

Han vill spela 4-3-3, och de Jong (eller en liknande spelare) saknades i United för att det skulle vara möjligt. Men mittbackar saknas fortfarande...

Nar lamnade de Jong Milan?
2014-08-31, 20:16
Medlem
snillet_1s avatar
Fiorentina blitzvärvar Badelj från Hamburg. Fick man myror i brallan igår av det svaga defensiva mittfältet?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in