2014-08-29, 23:48
Medlem
Toblerone4lifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hailb0p
http://www.expressen.se/noje/saga-scott-om-den-hemliga-romansen/

Saga... mobbad?
Trodde faktiskt tvärtom, att det skulle kunna vara hon som var mobbare i skolan, hon både beteer sig och ser ut som en av "de coola", men hon kanske var en tönt tidigare och fått sin attityd det hårda vägen?

Nån som sitter på info om henne?
Hon verkar vara intressantare än vad jag först trodde i PH
Citera
2014-08-30, 00:01
Medlem
pannsexuells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Toblerone4life
Saga... mobbad?
Trodde faktiskt tvärtom, att det skulle kunna vara hon som var mobbare i skolan, hon både beteer sig och ser ut som en av "de coola", men hon kanske var en tönt tidigare och fått sin attityd det hårda vägen?

Nån som sitter på info om henne?
Hon verkar vara intressantare än vad jag först trodde i PH

Tönt tror jag dock aldrig att hon har varit. Snarare att hon enkelt och ofta hamnade i konflikter.
Citera
2014-08-30, 02:08
Medlem
No6s avatar
Segt att det bara visas Mån-Ons... klart till påsk eller?
Citera
2014-08-30, 09:25
Bannlyst
[quote=starlike|50105906]Ja! Stör mig så FRUKTANSVÄRT mycket på henne. Låter som att hon sitter på något jävla talfel också.[/QU

Håller med fyfan! Och att hon tror att hon är snygg gör inte saken bättre! Vill seriöst spy när jag ser och hör Ylva också. Fyfan vad hon är ful med sitt runda ansikte ser ut och beter sig som en 12 årig fjortis,sjukt avtändande brud. Saga har varit skit ful i de senaste avsnitten också innan var hon ok men nu är hon fan inte okej alltså. Usch

Alla är skit tråkiga igår den fula bimbo bruden som åkte ut senast vafan gjorde hon ens i programmet? Vem var hon?! Sa hon ens nåt? Sjukt tråkig
Senast redigerad av ATG2015 2014-08-30 kl. 09:29.
Citera
2014-08-30, 09:31
Medlem
http://bloggar.expressen.se/paradiset/2014/08/29/samir-dissar-saga-scott-tror-att-hon-ar-snygg/

Den ena är fan värre än den andra, vilka tror dom att dom är? hahahaha
Citera
2014-08-30, 09:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sinomi
Jag hoppas verkligen att nya människor kommer in snart. Vad är det här för skit egentligen? Man saknar ju verkligen Niklas, Jeppe, Samir, Äckel-Emelie, Aina och Paow när man ser den här tragedin.
Eh paow????? Hon gjorde ju INGENTING i förra säsongen förutom att knulla Jeppe? Lämnade verkligen inga avtryck alls
Citera
2014-08-30, 09:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av No6
Kan väl säga så här om tjejerna. Kristian är den snyggaste av tjejerna i programmet.
HAHAHAH håller med

Är det bara jag som tycker att bajsankan alltid ser skabbig och smutsig ut? Som att hon inte duschat på skit länge och stinker o bara ser äcklig ut? Så sjukt ful
Citera
2014-08-30, 09:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av YoungTony
Satan vad jag älskade att Erik fick utbrott på Ylva, så härligt att se, kanske är det lite man i han ändå.
Tycker också det var jävligt underhållande när Kristian hintade om att Calle hade gjort något mot Saga, dock jävligt dålig stil haha!
Fattar inte folk som tycker det han gjorde var omoget? Hon har ju sagt till honom att de har klickat bra och att hon litar på honom o vill köra med honom sen kommer det fram i pandoras ask att hon inte alls vill det? Vem skulle inte bli lack? Sen att hon ska bli "sårad" av det där så har hon ju kallat folk fula hit o dit och massa namn, och att hon ska playa alla, och bryr sig inte om någons känslor o ska ha alla runt lillfingret osv. Så det är fan rätt åt den fula slampan
Citera
2014-08-30, 09:54
Bannlyst
[quote=3864|50089885]Förstår inte hur folk kan tycka att Ulrika är smart någonstans? Eller ens "smartast" av de dumma. Hon är ju möjligen den mest IQ-befriade i högen skulle jag tro, men man blir lurad att tro att det inte är så pga att hennes utseende inte är så märkvärdigt jämfört med de andras. Ser väldigt tråkig ut och verkar vara sjukt tråkig.

Som en typisk tjej som vars tjejkompisar är snyggare men hon inbillar sig själv att hon är på samma nivå som dem, och är på ett sådant sätt (irriterande och blåst) som de andra tjejerna kompenserar för med sitt utseende.

Börjar lipa över att David "är så intelligent" efter hans lama löften, och är impad över att han vet hur många människor det bor i Bangladesh... som hon inte ens vet var det ligger............

Citera
2014-08-30, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sinomi
Bevisa det eller håll käften.

Jag har inget Smail utan snarare hoppas jag att han kommer vinna PH, så ser ingen anledning till att hitta på de där. Min kusin är 14 år och hon var med en klasskamrat på lektionen när Smail frågade var i GBG hon bodde och om hon hade lust att träffas. Till hans försvar ska sägas att hon ser ut att vara något år äldre, hurvida han har frågat efter hennes ålder är för mig oklart !
Citera
2014-08-30, 15:58
Medlem
Avsnitt 6 är det senaste, korrekt?
Citera
2014-08-30, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ritinkin
Avsnitt 6 är det senaste, korrekt?

Ja.
Citera